Για πρώτη φορά στα 125 χρόνια ιστορίας
Ρόφημα με αλκοόλ ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η Coca-Cola για πρώτη φορά στην ιστορία
της – Το ρόφημα θα βασιστεί στα ιαπωνικά ποτά Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι Στην παραγωγή αλκοολούχου ροφήματος ετοιμάζεται να περάσει η Coca-Cola για πρώτη φορά στα 125 χρόνια ιστορίας της.
της – Το ρόφημα θα βασιστεί στα ιαπωνικά ποτά Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι Στην παραγωγή αλκοολούχου ροφήματος ετοιμάζεται να περάσει η Coca-Cola για πρώτη φορά στα 125 χρόνια ιστορίας της.
Ο πρόεδρος των επιχειρήσεων του αμερικανικού κολοσσού στην Ιαπωνία, Χόρχε Γκαρντούνο, σε ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ομίλου ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα δοκιμάσει ένα ποτό σε κουτάκι το οποίο θα περιέχει αλκοόλ.
Στηρίζεται σε ιαπωνικό κοκτέιλ
Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο. Το ποτό κυκλοφορεί σε διάφορες γεύσεις, όπως δαμάσκηνο, φράουλα, λίτσι και ακτινίδιο. Το shochu μπορεί να αντικατασταθεί από βότκα.
Η πλειονότητα των τοπικών ζυθοποιών, Asahi, Kirin, Takara, Suntory, πωλούν τα ποτά τους με περιεκτικότητα σε αλκοόλη στους 3 και 9 βαθμούς. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νέων και της γυναικείας πελατείας.
«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά»
«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα παράδειγμα του πώς μπορούμε να εξερευνήσουμε τις ευκαιρίες εκτός των βασικών τομέων» δραστηριοποίησής μας, εξήγησε ο πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola.
Κατόπιν το υψηλόβαθμο στέλεχος του κολοσσού συμπλήρωσε: «αυτό είναι μοναδικό στην ιστορία μας. Η Coca-Cola πάντα επικεντρωνόταν στην παρασκευή μη αλκοολούχων ποτών».
Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί η ημερομηνία κυκλοφορίας στην αγορά, ούτε το κόστος αγοράς του προϊόντος.
Στηρίζεται σε ιαπωνικό κοκτέιλ
Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο. Το ποτό κυκλοφορεί σε διάφορες γεύσεις, όπως δαμάσκηνο, φράουλα, λίτσι και ακτινίδιο. Το shochu μπορεί να αντικατασταθεί από βότκα.
Η πλειονότητα των τοπικών ζυθοποιών, Asahi, Kirin, Takara, Suntory, πωλούν τα ποτά τους με περιεκτικότητα σε αλκοόλη στους 3 και 9 βαθμούς. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νέων και της γυναικείας πελατείας.
«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά»
«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα παράδειγμα του πώς μπορούμε να εξερευνήσουμε τις ευκαιρίες εκτός των βασικών τομέων» δραστηριοποίησής μας, εξήγησε ο πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola.
Κατόπιν το υψηλόβαθμο στέλεχος του κολοσσού συμπλήρωσε: «αυτό είναι μοναδικό στην ιστορία μας. Η Coca-Cola πάντα επικεντρωνόταν στην παρασκευή μη αλκοολούχων ποτών».
Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί η ημερομηνία κυκλοφορίας στην αγορά, ούτε το κόστος αγοράς του προϊόντος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου