Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

«Είμαι υπερήφανος για την κόρη μου»: Ο πατέρας της Γαλλίδας από την Κρήτη τη στηρίζει μετά το σέξι ατύχημα στον πάγο

«Αυτό το ατύχημα δεν θα τη λυγίσει. Είναι πολύ σκληρή και έχει δουλέψει πάρα πολύ» δήλωσε ο Μανώλης Παπαδάκης Στο πλευρό της κόρης του, Γκαμπριέλα Παπαδάκη, βρέθηκε ο πατέρας της Μανώλης μετά το ατύχημα που είχε η ίδια κατά τη διάρκεια του
σύντομου προγράμματός της στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Νότιας Κορέας όταν την «πρόδωσε» το λαμπερό χρυσό με πράσινο κοστούμι που είχε επιλέξει.





Αν και αρχικά είπε ότι ένιωσε απογοήτευση για αυτό το τεχνικό πρόβλημα στη συνέχεια ο Μανώλης Παπαδάκης ήταν κατηγορηματικός μιλώντας στο USA Today: «Αυτό το ατύχημα δεν θα τη λυγίσει. Είναι πολύ σκληρή και έχει δουλέψει πάρα πολύ. Περιμένετε και θα δείτε τι θα παρουσιάσει στη συνέχεια. Είμαι υπερήφανος για την ίδια, ειδικά σήμερα»







Εκτός από τον πατέρα της, στο πλευρό της Γκαμπριέλα βρέθηκαν και φίλοι της που μέσω των social media εξέφρασαν τη στήριξή τους.

Οι διοργανωτές από την πλευρά τους απάντησαν στο γιατί συνέχισαν να δείχνουν πλάνα από το «ατύχημα» λέγοντας ότι «καλύπτουμε όλες τις εμφανίσεις και το ίδιο κάναμε και σε αυτή την περίπτωση με τα replay όταν ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της Παπαδάκη».

19 σχόλια:

  1. ΜΕ ΤΟ ΡΑΜΦΟΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΤΣΙΡΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρωτιεμαι πως γινεται να υπαρχουν ανθρωποι με τετοια νοοτροπια στον 21ο αιωνα...τοσο ανοητοι και τοσο χυδαιοι ωστε να κρινουν μια αθλητρια απο τη μυτη της.Δυστυχως χωροι καταλληλοι για ατομα σαν εσενα δεν υπαρχουν ,γιατι εσυ δεν κανεις ουτε για τσιρκο!

      Διαγραφή
    2. Την μύτη γάντζο την έχει από την γέννηση της, ασχολείται με ένα άθλημα που οι φωτογραφίες είναι κλόουζ απ, το άθλημα της προσφέρει την οικονομική ευχέρεια να αλλάξει τον γάντζο με μυτη κανονική δεν υπάρχει καμια δικαιολογία κανένας ρατσισμός.

      Ότι δείχνεις άσχημα και προκλητικά βλέπουν και σχολιάζουν, το στήθος έξω λοιπόν δεν σχολιάστηκε καθόλου γιατί ήταν ατύχημα.
      Τον γάντζο πως να τον δικαιλογησεις? και γιατί να κανεις ότι δεν τον είδες?

      Δεν είναι ένα άτομο που κινείται σε έναν περιορισμένο κύκλο, είναι ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ αθλήτρια, την βλέπει όλη η υφήλιος.

      Έκανε το αδύνατον δυνατό, να γινει μεγάλο όνομα στο άθλημα που κάνει και δεν έκανε το πολύ απλό και φθηνό να φτιάξει τον γάντζο.

      Διαγραφή
    3. Ευτυχως λοιπον που δεν ειστε προπονητης,δασκαλος(οπως εγω) η' μανατζερ καλλιτεχνων διαφορετικα θα ειχατε οδηγησει πολλα πλασματα σε καταθλιψη απο χυδαιο μπουλινγκ καθως επισης θα ειχατε στερησει την ανθρωποτητα απο πολλα σπουδαια μυαλα και ταλεντα....δεν τολμω να φανταστω τι θα ειχατε κανει τον Στηβεν Χογκιν... στον Καιαδα σιγουρα!Δεν καθοριζονται οι αθλητες ακομα και του καλλιτεχνικου πατιναζ απο τη μυτη τους για να μην αναφερθω στις απειρες φωτογραφιες προφιλ της Barbara Streizant η' της Μαριας Καλλας.Ελπιζω να μην εχετε συζυγο ,κορες κι αδερφες αγαπητε μου...κι αν -ναι- ευχομαι να εχουν ωραιες μυτες και ΔΥΝΑΤΕΣ προσωπικοτητες να μαχονται τις ακραιες αποψεις σας περι ....Αρειας φυλης

      Διαγραφή
    4. Ευτυχώς δεν είμαι δάσκαλος όπως εσείς, αλλα μπορεί να είστε παιδόφιλος και γίνατε δάσκαλος για να δικαιολογείτε η παρουσίας σας δίπλα σε μικρά παιδιά, η κάποιος εντελώς άχρηστος που το μόνο που του έμεινε ήταν να γίνει δάσκαλος.

      Από γυναίκες ευτυχώς έχω πολλές σύζυγο τρεις κόρες, πέντε αδελφές, που δεν μπορείς να τις χαρακτηρίσεις μοντέλα ομορφιάς, αλλά υπερκαλύπτουν τον μέσο όρο, δεν χρειάζονται καμία αισθητική διόρθωση, λίγο παραπάνω άσκηση σίγουρα αλλά δεν έχουν χρόνο απαντούν.
      Αυτές οι γυναίκες "μου" κινούνται σε άλλους επαγγελματικούς χώρους, που τα συνεκτιμώμενα προσόντα είναι άλλα από την εμφάνιση.

      Όσο για την Κάλας Στρειζαντ είμαι φανατικός θαυμαστής, καλλιτέχνες άλλης εποχής, δεν ήταν τόσο εύκολο απλό και φτηνό να αλλάξουν τον γάντζο με μύτη.

      Αν η συγκεκριμένη αθλήτρια, ήταν αγωνιζόμενη σε κάποιο άλλο άθλημα, δεν θα τολμούσα να γράψω για τον γάντζο.

      Αν είσαι Δάσκαλος τότε εξηγείται το επίπεδο ΜΗΔΕΝ που έχουμε σαν χώρα σε ΟΛΑ τα επίπεδα.

      Ο δάσκαλος πρέπει να μπορεί να αναπληρώσει τις αδυναμίες του γονέα. Αυτό το κορίτσι γεννήθηκε με αυτόν τον γάντζο και ασχολήθηκε επαγγελματικά με αυτό το σπορ, στα 17-18 της έπρεπε κάποιος να την βοηθήσει να αλλάξει αυτό το αισθητικό μειονέκτημα, προς όφελος της και να της δώσει ακόμα περισοτερη αυτό πεποίθηση.

      Όσο για τετραπληγικό άτομο έχω ξάδελφο που είναι καθηγητής Πανεπιστημίου στην Αμερική όπως και Εγώ σε άλλον τομέα.

      Στην Ελλάδα κρύβεται και φοβάστε ακόμα την αναπηρία και την δυσμορφία, την θεωρείτε ταμπού και ρατσισμό την δημόσια συζήτηση, εδώ ευτυχώς αυτά τα προβλήματα τα συζητά ο κόσμος ελευθέρα, χωρίς υπονοούμενα ρατσισμού.

      Διαγραφή
    5. ΚΑΙ ΕΊΠΕ Ο ΑΪΝΣΤΆΙΝ ΣΕ ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΗ ΚΑΛΙΓΡΑΜΜΑΜΟΥ ΜΑΝΕΚΕΝ.. ΌΤΑΝ ΤΟΥ ΕΊΠΕ ΔΆΣΚΑΛΕ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΜΑΖΊ ΈΝΑ ΠΑΙΔΊ? ΓΙΑ ΦΑΝΤΆΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΆ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΑΛΟ ΣΟΥ!?
      ΚΑΛΆ ΑΝ ΓΊΝΕΙ ΈΤΣΙ, ΑΛΛΆ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΆ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΣΟΥ? ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ???
      ΚΑΙ Ό ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Να λοιπον που μαθαμε απο εσας οτι ,δασκαλος =παιδοφιλος η'εντελως αχρηστος!!!αναρωτιεμαι που εμπιστευτηκατε αραγε τη μορφωση των τριων κορασιδων σας...και ευγνωμονω την τυχη που τις ευλογησε να υπερκαλυπτουν αισθητικα τον ...μεσο ορο και φυσικα δεν τολμω να σκεφτω τι τις περιμενε σε περιπτωση που δεν...ο τροπος κι οι εκφρασεις σας ,η απολυτοτητα κι οι αφορισμοι σας ΔΥΣΤΥΧΩΣ σκιαγραφουν ξεκαθαρα το δικο σας προφιλ....αυτο το χωρις ''μυτη -γαντζο''αλλα και χωρις ηθος κι ανθρωπισμο.Σας ευχομαι απο καρδιας να αλλαξετε νοοτροπια και να αποδεχθειτε μεγαλοψυχα κι ανοιχτομυαλα ιδιαιτεροτητες και ιδιομορφιες συνανθρωπων μας, και να σας χαρουν ετσι ΟΥΜΑΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΟ τα υγιη και ευμορφα εγγονια που σας ευχομαι με το καλο να αποκτησετε και αναθρεψετε...χαιρετε!

      Διαγραφή
  2. Εσύ δεν μπορείς να μάθεις τίποτα πλέον, ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. Για εσένα η παιδεία κ η προσωπική εκπαίδευση τελείωσε, δεν περιμένεις κάτι άλλο στην ζωή σου μονό την σύνταξη.

    Ευτχως είχα την τρελή τύχη τα παιδιά μου να μεγαλώσουν κ να τελειώσουν κ την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση στην τελευταία βαθμίδα στις ΗΠΑ.

    Δεν είπα δάσκαλος=παιδόφιλος, αλλα ίσως πιθανόν βάσει στατιστικών μπορεί?

    Μήπως έχετε την σπάνια ασθένεια Καισαρισμού, που την έφερε κ στην Ελλάδα ο Τσίπρας?

    Η ζωή είναι πιο σκληρή από τα πάντα κ νομίζω το γνωρίζεται κ από την προσωπική σας πείρα.

    Οι επιλογές της Ζωής μας μας επιβάλουν ορισμένους κανόνες κ αρκετές θυσίες κ μας επιφυλάσσουν κ πολλά πισώπλατα κτυπήματα.

    Η κοπελίτσα με τον γάντζο, είναι αδικαιολόγητη κ όσο μπουλινγκ κ δεχτεί δεν μπορώ να την υπερασπιστώ, γιατί επέλεξε να είναι δημόσιο πρόσωπο, αν ήταν μια διευθύντρια,μια υπάλληλος κάπου, που δεν υπάρχει οπωσδήποτε η ανάγκη της εξωτερικής εμφανίσεως, θα ήμουν πολύ πιο επιθετικός κ σκληρός στην υπεράσπιση της από όποιου τύπου μπουλινγκ.

    Αλλά αυτή η υπεροψία της κ η αδιαφορίας της, το δει Εγώ το θεωρώ μπουλινγκ εναντίον μου. Όπως θεωρώ μπουλινγκ τον άπλυτο τον πρόχειρο, τον βρομόστομο σε δημόσια εμφάνιση.

    Όλα έχουν κανονες που πρέπει να τηρούνται, οποιος ηθελημένα με προσβάλει έχω το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτόν μου.

    Δεν κατηγόρησα την κοπέλα γιατί βγήκε το στήθος της έξω, ήταν μια πολύ ατυχη στιγμή, τον γάντζο αν τον παραβλέψω η επόμενη θα βγει με τις ζάρες γυμνή, κάτι πολύ χειρότερο.

    Δεν είμαι κουμουνιστής στην σκέψη κ ακραίος καπιταλιστής στην τσέπη. Είμαι σκληρά ακραίος Ελεύθερος να διαμαρτύρομαι, ακόμα κ να κάνω μπολινγκ όταν με προσβάλουν.

    Δεν ζήτησα να αλλάξει κάτι που δεν γίνεται, ούτε κάτι πολύ ακριβό, αν ήτανε σε άλλο άθλημα ο γάντζος θα ήταν αδιάφορος. αλλά τείνουμε ακόμα κ στο τέρας να δώσουμε θέση στη δημόσια επίδειξη, αυτό δεν δέχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...οτι πειτε δοκτωρ Μενγκελε....

      Διαγραφή
    2. Αν θες? Πες μας αλήθεια θα ήθελες να την είχες κόρη σου????
      Γιατί εγώ αν την είχα θα ειμουν "χεσμενως"από ΤΗΝ ΧΑΡΆ!!!!
      Τώρα τα παιδιά σου αν τελείωσαν και το ΧΆΡΒΑΡΝΤ ποσως εμένα με ενδιαφέρει!!!Την ΕΛΛΆΔΑ έτσι δεν την ΦΗΜΕΙΖΟΥΝΕ!!!
      Ενω ένας η μία ΟΛΥΜΠΙΟΝΗΚΗΣ
      Ε!!ΕΊΝΑΙ ΙΔΙΑΊΤΕΡΗ ΤΙΜΉ!!!!Εσύ μιζερε φίλε μας τι λες??????

      Διαγραφή
    3. ΟΧΙ είμαι ικανοποιημένος πλήρως από τις κόρες μου. Εσενα σε ενδιαφέρουν άλλα πράγματα φθαρτά, εμένα άλλα ουσιώδη.

      Την μια κορη μου την ακούνε τακτικά σε επιστημονικά περιοδικά παγκοσμίως, δεν έχει ελληνικό όνομα, όπως κ Εγω γιατί το έκανα πιο αμερικάνικο για να έχω πιο εύκολη πρόοδο. Αναφερεται πάντα Ελληνικης καταγωγής Αμερκανιδα, έχει ήδη γραφτεί το όνομα της στις χρυσες σελίδες της ανθρωπότητας, δεν απόλαυσε την στιγμαια αναγνώριση μιας ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ, αλλα την ταπεινή αναγνώριση της επιστημονικής κοινότητας.

      Η άλλη κόρη μου αγωνίστηκε στην εθνική ομάδα των ΗΠΑ με καλύτερη προσωπική της επίδοση 4η σε παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου.

      Εκανα προσπάθειες να συμμετέχει με την Ελληνικη ομάδα ήταν αδύνατον .

      Η τρίτη μου κόρη μου πιθανόν θα την ακούσει όλος ο επιστημονικός κόσμος, ΟΧΙ κάφροι σαν εσένα.

      Διαγραφή
    4. ΑΠΟΡΏ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟ ΦΡΟΎΤΟ ΣΑΝ ΕΣΈΝΑΝΕ ΈΒΓΑΛΕ ΤΈΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΆ????ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ...
      ΜΆΛΛΟΝ ΟΝΟΙΡΕΥΕΣΑΙ!
      ΑΝ 1/100 ΛΕΣ ΑΛΉΘΕΙΑ ...ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΈΝΕ ΑΠΌ ΡΌΔΙ ΒΓΑΊΝΕΙ ΑΓΚΑΘΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΊΣΤΡΟΦΟ!!!
      ΕΚΤΌΣ ΚΑΙ ΑΝ ΈΧΕΙΣ ΒΓΆΛΕΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΕΣ ΚΟΡΕΣ ΑΛΛΆ ΨΥΧΙΚΆ ΕΚΤΡΟΜΑΤΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΛΌΓΟΥ ΣΟΥ ΑΡΧΙΡΑΤΣΙΣΤΗ!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αλλα ξέρω καλά Ελληνικα όπως κ τα παιδιά μου κ τα εγγόνια μου. Η προσωπική μου άποψη είναι αυτή, αν εσύ με κατατάσσεις στους Ρατσιστες, διαφωνώ έντονα, είμαι απλά τελειομανής κ αυτό το ειδικό προσόν μου με βοήθησε να επιτύχω.
      Μεινετε αιχμάλωτοι του φόβου κ της άγνοιας, να σας σφάξει ο βοσκός.

      Εγω δεν έκανα τίποτα παραπάνω, από ότι πρέπει να κάνει ένας γονιός για τα παιδιά του, τα στηρίξαμε σε όλες τις επιλογές τους, δεν έχω κανένα μερίδιο στην επιτυχία τους, μονο υποχρέωση να στηρίζω κάθε φιλόδοξη προσπάθεια τους, όσο τρελή κ αν μου φαίνεται.

      Υποστηριξη κ νουθεσία θέλουν τα παιδιά μας.

      Για την μύτη γάντζο, δεν φταίει η κοπέλα ούτε η οικογένεια της, αλλά μόνο ο αναίσθητος προπονητής της, αλλα το κόστος το πληρώνει η κοπέλα.

      Ο Πρωταθλητης συγκεντρώνεται σε αυτό που κάνει, όλα τα άλλα ανήκουν στον προπονητή, να συμβουλέψει κ να καθοδηγήσει τον αθλητή του, στα πάντα. Απο το τι θα φάει, ποτε θα το φάει, σε όλα, τουλάχιστον αυτό ισχύει εδώ κ καταφέρνουμε να έχουμε άξιους πρωταθλητές.

      Η απαίτηση για τελειότητα δεν είναι ρατσισμός, αλλά προτροπή σε βελτίωση, πως μπερδευται έννοιες ενώ η ελληνική γλώσσα είναι πολύ ακριβής.

      Θα μου πεις δεν ξέρετε καλά ελληνικά, ευκαιρία να μάθετε καλύτερα ελληνικά κ μετά να γράφετε.

      Διαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΠΑΙΞΕ ΓΑΛΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τρωγεσαι!!!!!
    Και ηλιθιος και ρατσιστής. ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΓΩ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΑΚΡΑΙΦΝΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΠΑΡΗΓΟΡΗΘΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΟΤΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΗΣΥΧΗ ΚΙ ΑΠΛΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ''ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΝΙΖΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΜΑΣ''ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ.ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ!σημ. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΜΑΝΙΑΣΜΕΝΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΠΑ ΡΕΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΗΛΕ Ο ΓΕΡΟΣ ΤΗΣ? Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ? ΚΡΙΜΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ. ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΛΛΑ ΚΡΥΦΑ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΕΤΟΙΟ ΜΠΟΥΓΑΤΖΟΜΑΧΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΕΣ ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ? ΤΟΤΕ ΤΙ ΣΚΟΥΖΕΙΣ?
      ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΑ Η ΜΥΤΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΤΗΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΟΣ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
      ΔΕΝ ΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΛΕΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΕΧΗ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑΝΑΙ.
      ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ ΤΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΜΑΧΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΗ ΚΡΑΞΙΜΟ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ? ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΠΗΡΑΞΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?
      ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ.
      ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΖΙ ΟΞΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΜΑΧΑΙΡΟ ΦΑΤΣΑ ΚΑΡΤΑ.

      Διαγραφή
    2. ''ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΡΥΦΑ'' ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΑΒΟΙ ΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΛΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΘΕ;HΜΑΡΤΟΝ!

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου