Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Με γενναιότητα δίνει τη μάχη με τον καρκίνο ο Τζον Μακέιν

Πάσχει από γλοιβλάστωμα, μια πολύ επιθετική μορφή καρκίνου με την οποία παλεύει, μέχρι στιγμής με μεγάλη επιτυχία
Με μια εξαιρετικά επιθετική μορφή καρκίνου παλεύει το τελευταίο διάστημα ο ρεπουμπλικανός γερουσιαστής και πρώην υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ Τζον Μακέιν.



Ο 80χρονος άντρας διαγνώστηκε με γλοιοβλάστωμα στο κεφάλι τον περασμένο Ιούλιο και έκτοτε υποβάλλεται σε θεραπεία. Το βράδυ του Σαββάτου μίλησε για την περιπέτειά του στο CNN, αντιμετωπίζοντας με θάρρος και γενναιότητα όσα περνάει. «Είναι μια πολύ επιθετική μορφή καρκίνου αυτή που αντιμετωπίζω, αλλά όλα τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής είναι εξαιρετικά και όλες οι προγνώσεις είναι πολύ καλές», είπε ο ίδιος.

«Αντιμετωπίζω μια πρόκληση, αλλά έχω αντιμετωπίσει κι άλλες προκλήσεις και είμαι πεπεισμένος ότι θα τα καταφέρω και με αυτήν μια χαρά. Δεν έχω παρενέργειες, εκτός του ότι ειλικρινά, αισθάνομαι μια αυξανόμενη διαρκώς ενέργεια», δήλωσε με χαμόγελο και συνέχισε εξηγώντας την φιλοσοφία του: «Κάθε ζωή πρέπει να τελειώσει, όλοι κάποτε πεθαίνουν, με τον ένα τρόπο ή τον άλλον. Εγώ είμαι σε θέση να γιορτάζω μια υπέροχη ζωή και είμαι ευγνώμων για όσο επιπρόσθετο χρόνο έχω. Να θυμάστε, ήμουν πέμπτος από το τέλος στην τάξη μου στην Ναυτική Ακαδημία»!

Ο Μακέιν είχε πολεμήσει στο Βιετνάμ και έζησε αιχμάλωτος επί πέντε χρόνια, όταν υπέστη φρικτά βασανιστήρια.

Όσο για το πώς ελπίζει να τον θυμούνται; «Ως έναν άνθρωπο που έκανε πολλά λάθη, αλλά υπηρέτησε την χώρα του με τιμή», λέει συγκινημένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου