Το πόσο δύσκολη θα (ξανα)γίνει η ζωή τυφλών, κωφών, ατόμων με κινητικά προβλήματα και αναπηρίες χωρίς το Beat αναλύει ένας άνθρωπος καθηλωμένος σε καροτσάκι -
Καταδικάζει και πάλι στο καθημερινό μαρτύριο χιλιάδες ΑΜΕΑ η κυβέρνηση με τον πόλεμο που έχει κηρύξει σε εταιρείες όπως το Beat
Ενώ φαίνεται όλο και πιο πιθανό ότι η Τρόικα θα μπλοκάρει το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τις μετακινήσεις, το οποίο επί της ουσίας θα οδηγήσει στο κλείσιμο τις εταιρείες παροχής μεσιτικών υπηρεσιών στον τομέα των μεταφορών όπως το Beat (πρώην Taxibeat), οι αντιδράσεις στην κοινωνία για τον αυταρχισμό και την οπισθοδρόμηση που επιδεικνύει η κυβέρνηση φουντώνουν.
Μία σημαντική -πλην παραγνωρισμένη- πτυχή της υπόθεσης Beat αναδεικνύει με ανάρτησή του στο facebook ο κ. Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας, ένας άνθρωπος γνωστός για τις διαλέξεις που δίνει τακτικά προσπαθώντας να ενθαρρύνει άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), όπως είναι και ο ίδιος, να διεκδικήσουν το αναφαίρετο δικαίωμά τους σε μια καλύτερη ζωή.
Ο κ. Πιτσίνιαγκας αναλύει τα πλεονεκτήματα του Beat από τη σκοπιά κάποιου που λόγω τυφλότητας, κώφωσης ή, όπως ο ίδιος, κάποιου κινητικού προβλήματος είναι αναγκασμένος να μετακινείται με καροτσάκι, οπότε χρειάζεται και το κατάλληλο όχημα όταν πρέπει να χρησιμοποιήσει ταξί. Χωρίς το Beat, το οποίο του δίνει άμεση δυνατότητα εξυπηρέτησης, η ζωή του κ. Πιτσίνιαγκα καθώς και χιλιάδων ΑΜΕΑ θα γίνει αυτομάτως απείρως πιο δύσκολη.
Ακολουθεί η ανάρτηση του κ. Παναγιώτη Πιτσίνιαγκα:
«Το The BEAT App (πρώην Taxibeat) έχει διάφορα πλεονεκτήματα. Να σου πω ποια βλέπω εγώ. Επιτρέπει σε κάποιον με αναπηρία σαν την δικιά μου να χρησιμοποιεί Taxi. Διαλέγω Skoda Octavia, που έχει το πιο μεγάλο χώρο αποσκευών ώστε να μπαίνει άνετα το αμαξίδιο, παίρνω τηλέφωνο τον οδηγό και μπαίνει μέσα στην πιλοτή στο σπίτι μου ή όπου με βολεύει αν είμαι έξω, δεν χρειάζεται να ψάχνω για χρήματα μιας και πληρώνεται αυτόματα από την κάρτα μου και τέλος είναι η εταιρία που με έκανε να κάνω την μεγαλύτερη διαδρομή που έχω κάνει ποτέ πεζός (ναι, έτσι λέγεται) μόνος μου, μιας και ένιωθα την ασφάλεια ότι αν κολλήσω κάπου θα πατήσω ένα κουμπάκι και σε 3 λεπτά θα έρθουν να με μαζέψουν.
Τι σημαίνει για έναν τυφλό: σημαίνει ότι μπορεί να καλέσει Ταξί και να επικοινωνήσει με τον οδηγό να του πει 'επειδή δεν βλέπω, είμαι αυτός με την κόκκινη μπλούζα έξω από το σπίτι, όταν φτάσεις έλα να με συνοδεύσεις μέσα στο αυτοκίνητο', αλλά κυρίως είναι η πρώτη φορά που ξέρει ότι δεν θα τον κλέψουν. Είναι πολύ συνηθισμένο οδηγοί να λένε ότι ποσό τους κατέβει σε τυφλούς επιβάτες που δεν μπορούν να δουν το ταξίμετρο ή να τους κλέβουν στα χρήματα που τους παίρνουν ή/και στα ρέστα.
Τι σημαίνει για έναν κωφό: σημαίνει ότι μπορεί να συμπληρώσει από πριν τον προορισμό του, να μπει στο ταξί και όταν φτάσει να βγει και να πάει στο καλό, χωρίς ποτέ να χρειαστεί να προσπαθήσει να συνεννοηθεί με τον οδηγό. Αν τα θεωρείς σημαντικά μπορείς και εσύ να υπογράψεις το petition».
Καταδικάζει και πάλι στο καθημερινό μαρτύριο χιλιάδες ΑΜΕΑ η κυβέρνηση με τον πόλεμο που έχει κηρύξει σε εταιρείες όπως το Beat
Ενώ φαίνεται όλο και πιο πιθανό ότι η Τρόικα θα μπλοκάρει το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τις μετακινήσεις, το οποίο επί της ουσίας θα οδηγήσει στο κλείσιμο τις εταιρείες παροχής μεσιτικών υπηρεσιών στον τομέα των μεταφορών όπως το Beat (πρώην Taxibeat), οι αντιδράσεις στην κοινωνία για τον αυταρχισμό και την οπισθοδρόμηση που επιδεικνύει η κυβέρνηση φουντώνουν.
Μία σημαντική -πλην παραγνωρισμένη- πτυχή της υπόθεσης Beat αναδεικνύει με ανάρτησή του στο facebook ο κ. Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας, ένας άνθρωπος γνωστός για τις διαλέξεις που δίνει τακτικά προσπαθώντας να ενθαρρύνει άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), όπως είναι και ο ίδιος, να διεκδικήσουν το αναφαίρετο δικαίωμά τους σε μια καλύτερη ζωή.
Ο κ. Πιτσίνιαγκας αναλύει τα πλεονεκτήματα του Beat από τη σκοπιά κάποιου που λόγω τυφλότητας, κώφωσης ή, όπως ο ίδιος, κάποιου κινητικού προβλήματος είναι αναγκασμένος να μετακινείται με καροτσάκι, οπότε χρειάζεται και το κατάλληλο όχημα όταν πρέπει να χρησιμοποιήσει ταξί. Χωρίς το Beat, το οποίο του δίνει άμεση δυνατότητα εξυπηρέτησης, η ζωή του κ. Πιτσίνιαγκα καθώς και χιλιάδων ΑΜΕΑ θα γίνει αυτομάτως απείρως πιο δύσκολη.
Ακολουθεί η ανάρτηση του κ. Παναγιώτη Πιτσίνιαγκα:
«Το The BEAT App (πρώην Taxibeat) έχει διάφορα πλεονεκτήματα. Να σου πω ποια βλέπω εγώ. Επιτρέπει σε κάποιον με αναπηρία σαν την δικιά μου να χρησιμοποιεί Taxi. Διαλέγω Skoda Octavia, που έχει το πιο μεγάλο χώρο αποσκευών ώστε να μπαίνει άνετα το αμαξίδιο, παίρνω τηλέφωνο τον οδηγό και μπαίνει μέσα στην πιλοτή στο σπίτι μου ή όπου με βολεύει αν είμαι έξω, δεν χρειάζεται να ψάχνω για χρήματα μιας και πληρώνεται αυτόματα από την κάρτα μου και τέλος είναι η εταιρία που με έκανε να κάνω την μεγαλύτερη διαδρομή που έχω κάνει ποτέ πεζός (ναι, έτσι λέγεται) μόνος μου, μιας και ένιωθα την ασφάλεια ότι αν κολλήσω κάπου θα πατήσω ένα κουμπάκι και σε 3 λεπτά θα έρθουν να με μαζέψουν.
Τι σημαίνει για έναν τυφλό: σημαίνει ότι μπορεί να καλέσει Ταξί και να επικοινωνήσει με τον οδηγό να του πει 'επειδή δεν βλέπω, είμαι αυτός με την κόκκινη μπλούζα έξω από το σπίτι, όταν φτάσεις έλα να με συνοδεύσεις μέσα στο αυτοκίνητο', αλλά κυρίως είναι η πρώτη φορά που ξέρει ότι δεν θα τον κλέψουν. Είναι πολύ συνηθισμένο οδηγοί να λένε ότι ποσό τους κατέβει σε τυφλούς επιβάτες που δεν μπορούν να δουν το ταξίμετρο ή να τους κλέβουν στα χρήματα που τους παίρνουν ή/και στα ρέστα.
Τι σημαίνει για έναν κωφό: σημαίνει ότι μπορεί να συμπληρώσει από πριν τον προορισμό του, να μπει στο ταξί και όταν φτάσει να βγει και να πάει στο καλό, χωρίς ποτέ να χρειαστεί να προσπαθήσει να συνεννοηθεί με τον οδηγό. Αν τα θεωρείς σημαντικά μπορείς και εσύ να υπογράψεις το petition».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου