Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2017

Τα πιο υγιεινά πρωινά του κόσμου

email
Τα πιο υγιεινά πρωινά του κόσμου
Είναι γνωστό ότι το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό της ημέρας. Σύμφωνα με τη Βρετανική Ένωση Διαιτολόγων δεν είναι απαραίτητο να το περιορίζεις μόνο σε φαγητά με χαμηλά λιπαρά, αντίθετα, το πιο υγιεινό πράγμα είναι να εντάσεις σε αυτό όσα περισσότερα θρεπτικά συστατικά μπορείς.

Σύμφωνα με την Ένωση αυτά είναι λοιπόν τα πιο υγιεινά πρωινά του κόσμου:




Νότια Αφρική
Το πρωινό της Νοτίου Αφρικής αποτελείται από έναν τύπο χυλού δημητριακών, που ονομάζεται "putu pap". Ο χυλός τρώγεται συνήθως με γάλα.
porriges.png

Ινδία
Ακόμα και το πρωινό στην Ινδία είναι καυτερό και περιλαμβάνει το roti, ένα είδος πίτας που συνοδεύεται με γιαούρτι και σάλτσα από φρούτα chutney.
indian_bre.jpg

Νότια Κορέα
Το πρωινό εδώ περιλαμβάνει ρύζι, σούπα, kimchi (λαχανικά τουρσί με καρυκεύματα) και κρέας ή ψάρι. Τα φαγητά αυτά είναι χαμηλά σε λιπαρά αλλά έχουν αρκετές πρωτεϊνες.
koreans.jpg

Ισλανδία
Ένα μπολ χυλού βρώμης είναι το πιο συνηθισμένο πρωινό στην Ισλανδία.
icelands.jpg

Μεσόγειος
Η μεσογειακή διατροφή έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ευεργετική για την υγεία και το πρωινό είναι μέρος αυτής.
mmed.png

Βρετανία
Το παραδοσιακό αγγλικό πρωινό με μπέικον, λουκάνικα, ντομάτες, μανιτάρια και αυγά, θεωρείται ένα από τα πιο «δυνατά» πρωινά για να ξεκινήσει κανείς τη μέρα του.
englisha.jpg

Ισπανικό
Το pan con tomate, όπως λέγεται στα ισπανικά, δηλαδή μια σάλτσα ντομάτας πάνω σε ένα τοστ, είναι πολύ πιο υγιεινό σε σχέση με τη μαρμελάδα ή το βούτυρο.
pan_con_tomated.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+