Αναλυτικότερα καταγράφηκαν:
• 20 θανατηφόρα με 21 νεκρούς.
• 25 σοβαρά με 27 σοβαρά τραυματίες.
• 490 ελαφρά με 610 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η παραβίαση προτεραιότητας, η παραβίαση σηματοδοτών, η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνσή Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 36.987 παραβάσεις από τις οποίες 1.045 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
Ειδικότερα βεβαιώθηκαν:
• 773 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος από τις οποίες οι 76 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
• 1.619 παραβάσεις ορίου ταχύτητας.
• 485 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.
• 1.802 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου.
• 731 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας.
• 1.981 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Σημειώνεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου