Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δηλώνει «ευλογημένη» που παίζει στο «Κάτω Παρτάλι»

«Περιμένω κι εγώ εναγωνίως να δω τι θα συμβεί με το ρόλο»Για το τελευταίο της ρόλο στο «Κάτω Παρτάλι», ρόλος που την έχει κατενθουσιάσει, όπως λέει η ίδια, μίλησε σε τηλεοπτική της συνέντευξη, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
«Έτσι λένε, δεν ξέρω τίποτα ακόμα, γιατί ο τρόπος που γίνεται αυτή η σειρά έχει μία μυστικοπάθεια ιδιαίτερη, για καλό το λέω και περιμένω κι εγώ εναγωνίως να δω τι θα συμβεί με το ρόλο, ξέρω ότι θα έχει συνέχεια και είμαι ευλογημένη που είμαι σε αυτή τη σειρά, γιατί την έβλεπα ως θεατής και είχα πάρα πολλά χρόνια και δεν πίστευα ότι θα δω κάτι τέτοιο ως θεατής»Αναφερόμενη στα δημοσιεύματα που αφορούν στην προσωπική της ζωή και στο πώς τα αντιμετωπίζει, η ηθοποιός είπε στο Happy Day: «Αυτό το θέμα με τα social media έχει πάρει μία διάσταση τόσο... δεν ξέρω και ποια είναι η σωστή λέξη... άγρια μάλλον. Ο καθένας μπορεί να μπει να γράψει ό,τι θέλει, να πει ό,τι θέλει, να κάνει μια υπόθεση, δεν γκουγκλαρω το όνομά μου, μπορεί να μου στείλουν σε στιγμές πράγματα που με αφορούν , πλέον όμως θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς τους ανθρώπους που κατά καιρούς με έχουν κάνει να νιώσω άσχημα γιατί με έχουν κάνει τόσο πολύ δυνατή σε σχέση με αυτό που όχι απλά δε με ενοχλεί, γελάω τόσο πολύ με αυτές τις αηδίες που βλέπω, είναι διασκεδαστικό. Γιατί νομίζω πια το κοινό καταλαβαίνει ότι όλα αυτά είναι βλακείες. Έχω δει να γράφουν πράγματα που με πονέσαν πάρα πολύ και με προσβάλαν πάρα πολύ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου