Οι πωλήσεις των παπουτσιών της εταιρείας εμφανίζουν πολύ ισχυρή αύξηση, καθώς οι πλούσιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερο τα πιο σπάνια και εκλεπτυσμένα προϊόντα, εξηγεί στο Bloomberg. “Το οικοσύστημα χρειάζεται τα μικρά ψάρια”, λέει. “Ο κόσμος δεν μπορεί να έχει μόνο εμπορικά κέντρα που μοιάζουν όλα ίδια”.
Πραγματικά, οι πιο εύποροι καταναλωτές αναζητούν πλέον προϊόντα που δεν μπορεί να αποκτήσει ο καθένας, τάση η οποία δείχνει να ανησυχεί τις παραδοσιακές δυνάμεις της πολυτέλειας, όπως η LVMH, η οποία εμφάνισε κέρδη κατώτερα των προσδοκιών, την περασμένη εβδομάδα.
Αυτή η στροφή προς τα πιο σπάνια προϊόντα ευνοεί μικρές και ελιτίστικες εταιρείες, όπως η Corthay.
Η εταιρεία που κατασκευάζει χειροποίητα παπούτσια ιδρύθηκε το 1990 από τον Pierre Corthay (photo) και έχει έξι καταστήματα σε Ευρώπη, Ασία και Μ. Ανατολή. Τα πολύχρωμα παπούτσια της πωλούνται επίσης σε εμπορικά κέντρα όπως της Saks Inc. Τα ready-to-wear μοντέλα της, όπως τα Casanova Oxford ξεκινούν από τα 1.500 δολάρια, ενώ η εταιρεία έχει και περίπου 500 πελάτες τους οποίους εξυπηρετεί κατά παραγγελία, όπως ο Nadal και οι ηθοποιοί Clive Owen και Cate Blanchett.
“Οι πελάτες είναι πραγματικά χαρούμενοι να βρίσκονται σε ένα μέρος που είναι διαφορετικό και μικρής κλίμακας”, λέει ο De Royere, που επένδυσε στην Corthay το 2010, έχοντας περάσει 15 χρόνια στην LVMH, όπου δούλεψε στα brands Vuitton και Loewe.
“Δεν υπαγορεύουμε τη μόδα. Αλλά τα ωραία παπούτσια Corthay μπορούν να βοηθήσουν πραγματικά ένα άσχημο κουστούμι”, εξηγεί ο Pierre Corthay.
Και καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει περισσότερα καταστήματα, έχει πάντα στο νου του ότι θα πρέπει να αποφύγει την υπερβολική ανάπτυξη, που θα τον ρίξει στην παγίδα που έπεσαν και οι ανταγωνιστές του. Δηλαδή να μην χάσει την επαφή με τους πελάτες που θέλουν κάτι μοναδικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου