Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ρέα Τουτουνζή: «Έχω κυτταρίτιδα, ραγάδες, ρυτίδες και άσπρες τρίχες»

«Είμαι κανονικός άνθρωπος. Και κυτταρίτιδα έχω, και ραγάδες έχω, και ρυτίδες έχω, και
άσπρες τρίχες έχω, και τα μαλλιά μου βάφω», δήλωσε το πρώην μοντέλο
Το διάσημο μοντέλο μίλησε με μεγάλη ειλικρίνεια σε πρόσφατη συνέντευξή του για γυναικεία θέματα που θεωρούνται ταμπού. Ναι, πολύ σπάνια βλέπουμε κάποια διάσημη να είναι τόσο ακομπλεξάριστη και να δηλώνει πως έχει κυτταρίτιδα και ραγάδες, ακριβώς όπως όλες οι γυναίκες της διπλανής πόρτας.
«Είμαι κανονικός άνθρωπος. Και κυτταρίτιδα έχω, και ραγάδες έχω, και ρυτίδες έχω, και άσπρες τρίχες έχω, και τα μαλλιά μου βάφω», δήλωσε στο Εγώ Weekly.
Και κατόπιν τοποθετήθηκε στο θέμα των αισθητικών επεμβάσεων. Είναι υπέρ ή κατά;
«Είμαι υπέρ για να γίνεται μια γυναίκα πιο όμορφη. Για να της φτιάχνει τη διάθεση σε όποια ηλικία κι αν είναι – 60, 70 χρόνων, δεν έχει σημασία. Αρκεί να μην το παρακάνει».




Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου