Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Άνοιγμα σε νέες αγορές επιχειρεί η ελληνική εταιρία καλλυντικών Apivita

Με αφορμή την επίσημη παρουσίαση του νέου βιοκλιματικού εργοστασίου, επένδυσης 14,5 εκατ. ευρώ της εταιρίας στο Μαρκόπουλο Αττικής

Σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται η ελληνική εταιρία καλλυντικών Apivita. Με αφορμή την επίσημη παρουσίαση του νέου βιοκλιματικού εργοστασίου, επένδυσης 14,5 εκατ. ευρώ της εταιρίας στο Μαρκόπουλο Αττικής, ο ιδρυτής της εταιρίας κ. Νίκος Κουτσιανάς αναφέρθηκε στα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης.

Στόχος της εταιρίας είναι η ανάπτυξη σε 20 αγορές την επόμενη 5ετία έναντι 15 αγορών όπου δραστηριοποιείται σήμερα _ βρίσκεται ήδη σε μεγάλες αγορές όπως ΗΠΑ, Ιαπωνία, Χονγκ Κόνγκ, Βρετανία, Ισπανία, ενώ πρόσφατα εισέβαλλε και στην Ρωσία. Μέχρι το 2017 η εταιρία φιλοδοξεί να βρίσκεται σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ταιβάν, Καναδά.
«Θέλουμε να γίνουμε μία ηγετική καινοτόμος επιχείρηση του κόσμου» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κουτσιανάς, προσθέτοντας ότι «πιστεύουμε στην άλλη επιχειρηματικότητα που έχει αξίες και καινοτομία και θα μας ωθήσει να φύγουμε έξω και να πάμε στους μπλε ωκεανούς, που είναι οι παγκόσμιες αγορές».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, το 31% του κύκλου εργασιών της εταιρίας αφορά σε διεθνείς πωλήσεις, ενώ με βάση το πενταετές πλάνο ανάπτυξης της το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται.

Από την πλευρά της, η πρόεδρος της Apivita, κυρία Νίκη Κουτσιανά υπογράμμισε πως «η εταιρία πιστεύει στον απίστευτο πλούτο της Ελλάδας». Όπως ανέφερε, η εταιρία ενισχύει τις θυγατρικές της Apivita Farm και Apigea με σκοπό την ανάπτυξη και εκμετάλλευση των ιδιόκτητων μελισσιών, την έρευνα και ανάπτυξη βιολογικών καλλιεργειών βοτάνων στην Αρκαδία , στη Θεσσαλία, στη Φθιώτιδα, στον Όλυμπο και σε όλη την Ελλάδα.

Πρόσφατα η εταιρία βραβεύθηκε -στο πλαίσιο του Global Sustainable Cosmetics Summit- με το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία «Sustainable Pioneer», καταλαμβάνοντας μια θέση κάτω από την πολυεθνική L'Oreal αλλά ξεπερνώντας τον κολοσσό της Procter&Gamble.
Στα άμεσα σχέδια της, περιλαμβάνεται επίσης επένδυση εμπορικού χαρακτήρα με τη δημιουργία ενός flagship store στο κέντρο της Αθήνας, όπου θα παρουσιάζεται το σύνολο της γκάμας, η αισθητική και η φιλοσοφία της εταιρίας.

Η εταιρεία απασχολεί 400 άτομα σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 217 βρίσκονται στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου