Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Jon Hamm: «Δεν είμαι και ο Ryan Gosling»

 Επιστροφή της πολυβραβευμένης αμερικανικής τηλεοπτικής σειράς «Mad Men» για
την πέμπτη και τελευταία σεζόν και ο πρωταγωνιστής Jon Hamm αναμφισβήτητα είναι ένας από τους ηθοποιούς της χρονιάς.

Ο τηλεοπτικός Don Draper φωτογραφήθηκε για το βρετανικό αντρικό περιοδικό «Esquire» και απάντησε με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο σε αυτούς που τον θεωρούν σέξι: «Υπάρχουν πολλοί που μου λένε’’ είσαι πολύ σέξι, φίλε μου’’. Καλό είναι αυτό. Αλλά είμαι 41, βρε παιδιά, ας κάνω ένα διάλειμμα. Δεν είμαι και ο Ryan Gosling. Δεν αναπνέω για να με λένε σέξι. Δεν είναι, ας πούμε, η μαρμελάδα στο ψωμί μου















 Jon Hamm: «Δεν είμαι και ο Ryan Gosling» - People - Hollywood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου