10. Μουσείο Μαραθωνίου - «Ολυμπιακός Ύμνος» Χορωδία μαθητών/τριών
Μουσικό Γυμνάσιο – Λύκειο Παλλήνης
11. «Γιατί ο τόπος μου είναι σπουδαίος; Μαραθώνιος-Μουσείο Μαραθωνίου δρόμου»
12.«Σηματοδοτώ το χάρτη του Μαραθώνα και προβάλλω τον τόπο μου»
Σε επιδαπέδιο χάρτη της περιοχής, μαθητές/τριες σηματοδοτούν τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς και οικολογικής σημασίας τόπους, αναφέροντας λέξεις κλειδιά που συμπυκνώνουν τη σημασία τους.
13.Αρχαιολογικός χώρος Τύμβου Μαραθώνα «Τύμβος Μαραθώνα – Παγκόσμιο προσκύνημα»
(α) Συνέντευξη μαθητών/τριών από τους φιλολόγους Μ. Λεμονή και Α. Καλογερόπουλο, με στόχο την ανάδειξη της σημασίας του Τύμβου Μαραθώνα.
(β) Δρώμενο: Συμβολική περικύκλωση Τύμβου Μαραθώνα και δρώμενο μαθητών/τριών βασισμένο στο επίγραμμα του Σιμωνίδη
14.Εθνικό Πάρκο Σχινιά – Κωπηλατοδρόμιο
α) «Γνωρίζω τον τόπο μου μέσα από τη Μακέτα του κωπηλατοδρομίου»
β) «Συνέντευξη από τον Κωπηλάτη Ολυμπιονίκη Βασίλη Πολύμερο» και
Παρακολούθηση αγώνων κωπηλασίας
Μουσικό Γυμνάσιο – Λύκειο Παλλήνης
11. «Γιατί ο τόπος μου είναι σπουδαίος; Μαραθώνιος-Μουσείο Μαραθωνίου δρόμου»
12.«Σηματοδοτώ το χάρτη του Μαραθώνα και προβάλλω τον τόπο μου»
Σε επιδαπέδιο χάρτη της περιοχής, μαθητές/τριες σηματοδοτούν τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς και οικολογικής σημασίας τόπους, αναφέροντας λέξεις κλειδιά που συμπυκνώνουν τη σημασία τους.
13.Αρχαιολογικός χώρος Τύμβου Μαραθώνα «Τύμβος Μαραθώνα – Παγκόσμιο προσκύνημα»
(α) Συνέντευξη μαθητών/τριών από τους φιλολόγους Μ. Λεμονή και Α. Καλογερόπουλο, με στόχο την ανάδειξη της σημασίας του Τύμβου Μαραθώνα.
(β) Δρώμενο: Συμβολική περικύκλωση Τύμβου Μαραθώνα και δρώμενο μαθητών/τριών βασισμένο στο επίγραμμα του Σιμωνίδη
14.Εθνικό Πάρκο Σχινιά – Κωπηλατοδρόμιο
α) «Γνωρίζω τον τόπο μου μέσα από τη Μακέτα του κωπηλατοδρομίου»
β) «Συνέντευξη από τον Κωπηλάτη Ολυμπιονίκη Βασίλη Πολύμερο» και
Παρακολούθηση αγώνων κωπηλασίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου