Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Rolls-Royce της Σοφίας Λόρεν επιστρέφει σαγηνευτική και ηλεκτρική – Στις 600.000 ευρώ το κόστος αναπαλαίωσης

 Η ζωή της Σοφίας Λόρεν μοιάζει με αυτή της Σταχτοπούτας. Μόνο που στην περίπτωσή της η άμαξά της ήταν μία Rolls-Royce του 1960, η οποία στις μέρες μας μπαίνει και στην …πρίζα. Για την Σοφία Λόρεν, η ίδια της η ζωή θα μπορούσε να είναι παζλ εικόνων και καταστάσεων από τις σχεδόν 100 ταινίες που έπαιξε στην ζωή της. Η επιτομή της Μεσογειακής Γυναίκας, η σταρ του Χόλιγουντ, η λατρεμένη των αντρών όλου του πλανήτη, η Grand Belezza του Ιταλικού -και όχι μόνο- σινεμά, έζησε και έλαμψε με έναν τρόπο που μοιάζει με παραμύθι.


Η μικρή Σοφίκα Σικολόνε, νόθα κόρη ενός ιταλιάνου γόη και μπράβου της νύχτας που συνάντησε μόλις τρεις φορές στην ζωή της, κατάφερε να επιβιώσει μέσα από τις στάχτες του πολέμου και την ασιτία, έχοντας πλησιάσει κοντά στο θάνατο από το θραύσμα μιας βόμβας που την χτύπησε στο σαγόνι.
Ένας τοπικός διαγωνισμός ομορφιάς για την “Βασίλισσα της Θάλασσας” την έβγαλε μόλις στα 15 χρόνια της από αυτή την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση. Και την έφερε στην Ρώμη στον μαγικό κόσμο της Cinecitta και μιας Ιταλίας που έβγαινε από την καταστροφή και κάθε παραμύθι έμοιαζε εφικτό.

Η εκτίναξη στην δόξα ήρθε όταν γνώρισε τον Πυγμαλίωνά της, τον κατά 20 χρόνια μεγαλύτερό της παραγωγό Κάρλο Πόντι, ο οποίος την προώθησε με όλες του τις δυνάμεις, δίνοντάς της πρωταγωνιστικούς ρόλους. Και παίρνοντας μαζί και τον ρόλο του συζύγου, σε μία σχέση που πέρασε από σαράντα κύματα μέχρι να φθάσει σε ήρεμα νερά. Και να ζήσουν από τότε μαζί μέχρι το 2007 που πέθανε ο Πόντι.





Στα 23 της ήταν ήδη γνωστή και έτοιμη να κατακτήσει όλο τον κόσμο. Και πολύ περισσότερο το Χόλιγουντ. Κάτι που κατάφερε με την υποστήριξη του Πόντι και τις κορυφαίες συνεργασίες που της έκλεισε στα στούντιο της Αμερικής. Με μεγάλες και σημαντικές επιτυχίες, η Λόρεν έγινε πρώτο όνομα, κάνοντας τους σταρ της εποχής όπως ο Κάρι Γκραντ να πέφτουν στα πόδια της και κερδίζοντας φήμη, χρήματα και βραβεία.

Στο απόγειο της δόξας της, εκεί στις αρχές της δεκαετίας του 1960, η Σοφία Λόρεν ζει μέσα στην χλιδή και την λάμψη μιας παγκόσμιας περσόνας. Και εκεί μπαίνει, αναπόφευκτα στη ζωή της, και μια άλλη μεγάλη σταρ, η Rolls-Royce. Στην ταινία του 1963 “Χθες, σήμερα, αύριο”, σε σκηνοθεσία του Βιττόριο Ντε Σίκα και με συμπρωταγωνιστή το άλλο ιταλικό “θαύμα”, τον Μαρτσέλο Μαστρογιάννι, το ζευγάρι εμφανίζεται να οδηγεί μία Rolls-Royce Silver Cloud III, ειδική παραγγελία και δώρο από τον σύζυγό της.




Mαρτσέλο Μαστρογιάνι και Σοφία Λόρεν στη Rolls-Royce Silver Cloud III, από μια σκηνή της ταινίας “Χθες, σήμερα, αύριο”, Ρώμη 1963

Αυτή όμως δεν ήταν η πρώτη επαφή της Σοφίας με μία Rolls Royce. Ένα ίδιο μοντέλο, όχι όμως κάμπριο, είχε αποκτήσει το ζεύγος δύο χρόνια πριν. Μία Silver Cloud II, με την οποία η Σοφία Λόρεν έκανε τις διάσημες εμφανίσεις της στα φεστιβάλ και τα κοσμικά μέρη της Ευρώπης, με τα φλας να έχουν λάμψη μόνο για εκείνη και τα φιλμ να καταγράφουν μερικές από τις πιο επικές στιγμές μιας αληθινής σταρ.
Εκείνη η Rolls Royce συγκέντρωσε και πάλι στα φώτα της δημοσιότητας. Για εντελώς διαφορετικούς λόγους αυτή τη φορά. H Silver Cloud της Σοφίας Λόρεν κινείται και πάλι. Και μάλιστα με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, καθώς ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη έχουν δώσει την θέση τους στην ηλεκτροκίνηση.































Για την αναπαλαίωση και την μηχανολογική μετασκευή, το έργο έχει αναλάβει η εταιρεία Lunaz η οποία εξειδικεύεται σε τέτοιου είδους μετατροπές. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι και το πρώτο μιας σειράς που θα ακολουθήσουν στο πρόγραμμα Lunaz Hotel Programe, με το οποίο η εταιρεία παρέχει τέτοια πολύ exlusive αυτοκίνητα και εκπαιδευμένους σοφέρ σε πολυτελή ξενοδοχεία για παροχή υπηρεσιών στους πελάτες τους. «Κάθε Rolls-Royce που μετατρέπεται από τη Lunaz έχει τη δική της μοναδική και συναρπαστική ιστορία να διηγηθεί, αλλά λίγες μπορούν να ταυτιστούν με αυτήν την εξαιρετική Rolls-Royce Silver Cloud II του 1960 που ανήκε στη διάσημη ηθοποιό, συνώνυμη με την κομψότητα και το στυλ, Σοφία Λόρεν» δήλωσε ο ιδρυτής της Lunaz, David Loren.

Η συγκεκριμένη Silver Cloud II κατασκευάστηκε το 1960 και για να πάρει τη μορφή που βλέπετε στις φωτογραφίες χρειάστηκαν πολλοί μήνες εργασίας και εξονυχιστικής μελέτης ώστε να παραμείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο πρωτότυπο. Το αμάξωμα του οχήματος έχει μία πολύ σικ διχρωμία, με το κάτω μέρος να είναι βαμμένο με μία ειδική μπογιά σε απόχρωση χρυσού. Ενώ και το εσωτερικό διατηρεί την αίγλη του παρελθόντος, με το ξύλο καρυδιάς να κυριαρχεί στο ταμπλό και τα πανάκριβα δέρματα να απλώνονται από άκρη σε άκρη σε όλη την καμπίνα.
Όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα που επισκευάζει και μετατρέπει η βρετανική Lunaz, ο κινητήρας βενζίνης έχει αφαιρεθεί και έχει μπει στην θέση του ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης. Κάτι που τονίζει ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα πολυτέλειας της Rolls-Royce καθώς, όπως είναι γνωστό, οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν παράγουν καθόλου θόρυβο. Αν και κλασικό ως σχέδιο, διαθέτει σύγχρονες ανέσεις, από θερμαινόμενα καθίσματα μέχρι πανάκριβο ηχοσύστημα συμβατό με Android και Apple CarPlay. Ο σοφέρ έχει επίσης στην διάθεσή του οθόνη για το παρκάρισμα, κάμερες στάθμευσης ακόμα και ηλεκτρονικό χειρόφρενο.






Η Lunaz προσφέρει και ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης για τους σοφέρ που θα οδηγήσουν αυτό το πανάκριβο κόσμημα, έτσι ώστε να παρέχουν ασφαλείς και κυρίως premium υπηρεσίες στους πελάτες τους. Και να τους κάνουν να αισθάνονται ότι ζουν λίγη από την λάμψη μιας άλλης εποχής. Όσο για το κόστος, υπολογίζεται ότι έφτασε στις 600.000 ευρώ οπότε μια βόλτα με αυτήν απαιτεί χορτασμένα πορτοφόλια.

Όσοι πάντως το αντέχουν και θέλουν να ζήσουν την προσωπική τους Dolce Vita πασπαλισμένη με την αύρα της Σοφία Λόρεν θα πρέπει να ταξιδέψουν μέχρι την πόλη Πόρτο της Πορτογαλίας και να κλείσουν δωμάτιο στο ξενοδοχείο The Largo το οποίο και έχει στην κατοχή του την Rolls-Royce.
Όσο για την “Nonna Sophia”, την πανέμορφη ακόμα και σήμερα “γιαγιά Σοφία”, αυτή συνεχίζει να ζει το μύθο της, μακριά από την δημοσιότητα, μοιράζοντας αγάπη στα δικά της πρόσωπα. Αγάπη που τόσο στερήθηκε όσο ήταν και εκείνη ένα μικρό παιδί, κάπου στα χαλάσματα της Νάπολης.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου