Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

BMW M3 1396ps

 BMW δεν μπορεί ούτε αυτή να αντισταθεί στην έλξη της ηλεκτροκίνησης. Και η νέα Μ3 του 2027 θα είναι από άλλο πλανήτη. BMW επιβεβαίωσε επίσημα την ανάπτυξη μιας ηλεκτρικής έκδοσης του εμβληματικού της σεντάν M3, σηματοδοτώντας μια σημαντική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Αυτή η επερχόμενη ηλεκτρική M3, που αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2027, θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς M και θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Neue Klasse της BMW.
Αναμένεται να διαθέτει μια διάταξη τεσσάρων κινητήρων με την ισχύ του να αγγίζει το 1 MW, δηλαδή τους 1.360 ίππους.

Αυτή η ηλεκτρική M3 σηματοδοτεί το τέλος της αμφιλεγόμενης υπερμεγέθους μάσκας που έχει συγκεντρώσει την προσοχή στις πρόσφατες κατασκευές της BMW, εκτός αν η εταιρία αποφασίσει να τη διατηρήσει καθαρά για αισθητικούς λόγους.


Εκτός από την ηλεκτρική παραλλαγή, η BMW θα προσφέρει επίσης μια έκδοση της M3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η έκδοση αυτή θα αντλεί την ισχύ της από τον υπάρχοντα εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,0 λίτρων, γνωστό ως S58, με προσπάθειες να είναι συμβατός με το αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 7.

Η βασική πλατφόρμα για τη νέα BMW Σειρά 3, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής M3, είναι η αρχιτεκτονική Neue Klasse, την οποία η BMW παρουσίασε μέσω του Vision Neue Klasse concept τον Σεπτέμβριο.





Αυτή η πλατφόρμα, που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την χρήση έως και τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, έναν για κάθε τροχό.

Αυτή η διάταξη επιτρέπει την ευέλικτη κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων, μετατρέποντας ουσιαστικά το τετρακίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε μια διάταξη με κίνηση στους πίσω τροχούς.


Ο Frank Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, αναγνωρίζει ότι ορισμένοι πελάτες μπορεί να έχουν επιφυλάξεις σχετικά με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παράγει τόσο μεγάλη ισχύ. Ωστόσο, υπογραμμίζει τον διαφορετικό τρόπο που λειτουργούν οι ηλεκτροκινητήρες κάτι που τους κάνει πιο φιλικούς στην καθημερινή χρήση

Τα φιλόδοξα σχέδια ηλεκτροκίνησης της BMW περιλαμβάνουν την πώληση περισσότερων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων με μπαταρία από ό,τι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αρχής γενομένης από το 2028, όπως ανέφερε ο CEO της BMW M, Frank van Meel.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου