Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Κώστας Στεφανής: «Ήμουν συνοδηγός του Τζίγγερ από το 1985 ως το 1992»

 Ο Κωστής Στεφανής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «2night show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και αναφέρθηκε σε άγνωστες πτυχές της ζωής του. Ο γνωστός συνοδηγός αγώνων, ο οποίος παρουσιάζει την εκπομπή «Traction» στο Star «άνοιξε» την καρδιά του και μίλησε για το γεγονός πως στο παρελθόν πλήγωσε τα παιδιά του, ενώ αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τον Τζίγγερ στους αγώνες ράλλυ από το 1985 ως το 1992. Τέλος ο Κωστής Στεφανής μίλησε και για την αναγκαστική εγκατάλειψη του αυτοκινήτου τους, στο φετινό ράλλυ Ακρόπολις, καθώς εκείνος μαζί με τον γιο τουπου βρίσκονταν στο αγωνιστικό όχημα, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου.



«Ο Τζίγγερ ήρθε στη ζωή μου σαν οδηγός το 1985 μέχρι το 1992. Ήταν από τις ωαριότερες περιόδους της ζωής μου, χωρίς να ξεχνάω τους άλλους κυρίους. Κοντά στον Γιάννη όμως έμαθα περισσότερα πράγματα, γιατί είχαμε την οικονομική άνεση. Μπροούσαμε να πειραματιστούμε. Ο Γιάννης είχε ένα τρομερό ταλέντο σαν οδηγός και μία μοναδικότητα σαν άνθρωπος. Μου έλεγε εμένα μου αρέσει να πατάω το γκάζι και να στρίβω το τιμόνι, μπορείς να κάνεις όλα τα υπόλοιπα εσύ; Και του είπα πως μπορώ. Του τόνισα ότι εκείνος είχε κάποιους φίλους που είχαν άγνοια από το σπορ, αλλά είχαν και άποψη, πως θα καλυπτόμουν εγώ; Και μου απάντησε αν μου πεις σε ασφάλτινο αγώνα να πάμε με τις ζάντες, θα πάμε με τις ζάντες». Όσον αφορά στον λόγο για τον οποίο πλήγωσε τα παιδιά του ο συνοδηγός αγώνω τόνισε: «Είχα πει κάποτε σε μια συνέντευξη κάτι που είχα στεναχωρήσει τα παιδιά μου αλλά τους το εξήγησα και το κατάλαβαν. Είχα πει ότι μέσα σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο αναπτύσσονται τέτοιες σχέσεις που δεν αναπτύσσονται μεταξύ ανδρός και γυναικός, πατέρα και παιδιού».

«Είναι τέτοια η ανδρεναλίνη και το ρίσκο. Και αν δεν υπάρχει χημεία, μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, δεν πετυχαίνει το πράγμα. Τα παιδιά μου είχαν στεναχωρεθεί γιατί είχα πει ότι δεν αναπτύσσεται τέτοια σχέση. Ο γιος μου το είχε καταλάβει από τότε και μάλιστα κατάλαβε κάποτε, και το έμαθα μετά από χρόνια, τη σημασία των ζωνών ασφαλείας χωρίς να του έχω πει ποτέ εγώ "βάλε ζώνη"».

Ποιος είναι ο Κωστής Στεφανής
Ο Κώστας Στεφανής, γεννήθηκε στις 5 Ιουνίου του 1949 στο Μοσχάτο και έχει σπουδάσει δημοσιογραφία. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησε να εργάζεται στον χώρο της δημοσιογραφίας στις εφημερίδες «Bραδυνή» και «Aπογευματινή», όπως και στα περιοδικά «Auto Tourism», «Πίστες και Τροχοί» και «4T».

Από το 1993 δραστηριοποιείται στον χώρο της τηλεόρασης, συμμετέχοντας στην εκπομπή «Τροχοί και Δρόμοι», ενώ από το 1999 ξεκίνησε να παρουσιάζει την εκπομπή «Traction» που ειδικεύεται σε θέματα αυτοκινήτου και συνεχίζει μέχρι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου