Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021

Ford GT

Η Ford αποτίνει για ακόμα μία φορά φόρο τιμής στο δαφνοστεφανομένο παρελθόν.
Όταν το 1964 η αμερικάνικη μπράντα ξεκινούσε τις δοκιμές εξέλιξης ενός νέου πρωτότυπου μοντέλου, ακόμα και ο πιο αισιόδοξος δεν θα μπορούσε να φανταστεί τις επιτυχίες του, κυρίως στους αγώνες αντοχής, όπως ο διάσημος 24ωρος του Le Mans.






Αναφερόμαστε φυσικά στο GT40, το αυτοκίνητο που αποτέλεσε τον «εφιάλτη» για ιστορικές φίρμες, όπως την Ferrari και την Porsche, που είχαν παράδοση στο να κατακτούν την πρώτη θέση στο προαναφερθέντα απαιτητικό αγώνα. Θέλοντας να τιμήσει το πρωτότυπο μοντέλο του 1964, η Ford παρουσίασε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια μία συλλεκτική έκδοση, την GT ’64 Prototype Heritage Edition, η οποία διατηρεί ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του.



Όπως τον λευκό εξωτερικό χρωματισμό Wimbledon White, ο οποίος συνδυάζεται με μπλε καπό και την θρυλική λωρίδα στην οροφή, ενώ δεν λείπουν οι βαμμένες ασημί δαγκάνες των φρένων και το αεροδυναμικό bodykit, με τους εξωτερικούς καθρέπτες, το εμπρός σπλίτερ, τον πίσω διαχύτη και τις ζάντες 20 ιντσών να είναι κατασκευασμένα από carbon.

H χρήση του carbon συνεχίζεται και στο εσωτερικό, κυρίως στις πλαϊνές κολώνες, στις χειρολαβές, στην κεντρική κονσόλα, αλλά και στα καθίσματα, με τα τελευταία να είναι επενδυμένα από alcantara, ενώ δεν λείπει και το δερμάτινο τιμόνι.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το επετειακό ‘64 Prototype Heritage Edition δεν έχει καμία διαφοροποίηση σε σχέση με το γνωστό μας GT. Αυτό σημαίνει ότι και εδώ υπάρχει ο V6 twin-turbo κινητήρας των 3,5 λίτρων, που αποδίδει 655 ίππους, με το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag να αναλαμβάνει την μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς.

Προς το παρόν ο κατασκευαστής δεν έχει αναφερθεί στην τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου, που πιθανότατα να μην αποτελεί ευκαιρία για τους περισσότερους από εμάς, καθώς η παραγωγή του θα είναι περιορισμένη στα 50 κομμάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου