
Ο εμπρός ηλεκτρικός κινητήρας παράγει 182 PS/270 Nm ροπής, ο πίσω 54 PS/ 121 Nm, ενώ εφόσον μπει στο παιχνίδι και το θερμικό μοτέρ η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 306 PS.

Πηγή ζωής για τους ηλεκτροκινητήρες συνιστά μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 18,1 kWh τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τη Suzuki, το Across εφοδιάζεται με ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ. την ίδια ώρα που οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 22 γρμ./100 χλμ, απαλλάσσοντας τον χρήστη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Η μεικτή κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με την Suzuki ξεκινά από το 1 λτ./100 χλμ.

Σχεδιαστικά, το Suzuki Across δεν κρύβει τη σχέση του με το RAV4, κάτι που είναι εμφανές από τα κοψίματα στο πίσω μέρος, αλλά και τα παρεμφερή φωτιστικά σώματα. Υπάρχουν ωστόσο και αρκετά στοιχεία διαφοροποίησης με πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μάσκα, τα μπροστινά φώτα και τους αεραγωγούς.
Κοινές αναφορές συναντώνται και στο εσωτερικό με κυριότερη την «ελεύθερη» οθόνη αφής των 9,0”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου