Σάββατο 8 Μαΐου 2021

BMW X5 M

Όπως όλα δείχνουν η ανανεωμένη έκδοση της BMW X5 βρίσκεται προ των πυλών και τώρα μάλιστα δοκιμάζεται εξαντλητικά και η κορυφαία εκδοχή της, η X5 M. Τα πρωτότυπα που δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους δεν δείχνουν να διαφέρουν και πολύ από το τρέχον μοντέλο.
Έτσι αυτά που πρέπει να περιμένουμε είναι τα συνηθισμένα σε έναν τυπικό facelift, δηλαδή νέους προφυλακτήρες, καινούργια φώτα, κάποιες αλλαγές στη μάσκα και καινούργια χρώματα αμαξώματος.
Πιο έντονες θα είναι οι διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό, καθώς η νέα X5 M θα υιοθετήσει νέα ψηφιακά όργανα και σύστημα πολυμέσων, παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στην iX.

Εάν θέλουμε να έχουμε μια σαφή εικόνα στο μυαλό μας για το πως θα είναι οι νέες οθόνες στο εσωτερικό της αναβαθμισμένης Χ5, θα πρέπει να δούμε τις αντίστοιχες της iX.

Η οθόνη των ψηφιακών οργάνων λοιπόν αναμένεται να έχει μέγεθος 12,3 ίντσες, ενώ η αντίστοιχη για το σύστημα ψυχαγωγίας θα σκαρφαλώσει στις 14,9 ίντσες. Μπορούμε επίσης να περιμένουμε και ένα νέο μινιμαλ επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο.

Η τρέχουσα X5 M κινείται από έναν V8 twin-turbo 4,4 λίτρων που αποδίδει 608 ίππους και 750 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο στέλνει την ισχύ σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive διαθέτοντας επίσης και διαφορικό Active M.

Τα παραπάνω ερμηνεύονται σε κάτι λιγότερο από 4,0 sec για τα πρώτα 100 km/h από στάση, ενώ η επιτάχυνση σταματά στα 285 km/h, όταν έχει επιλεγεί το προαιρετικό πακέτο M Driver.


Αυτή που μπορεί επίσης να επιλεγεί είναι η έκδοση Competition που αυξάνει την απόδοση σε 625 ίππους και μειώνει το χρόνο για το 0-100 km/h στα 3,8 sec. Αναμένουμε να διαπιστώσουμε εάν θα υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις σε αυτά τα στοιχεία που ήδη γνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου