Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Ποιο θα ήταν το επόμενο «θύμα» του δημοσιογράφου Μάρτιν Μπασίρ

 Μετά την συνέντευξη της πριγκίπισσας Νταϊάνα και του Μάικλ Τζάκσον αργότερα, ο Μάρτιν Μπασίρ είχε «βάλει στο μάτι» τον διάσημο ράπερ Diddy, όπως αποκάλυψε ο πρώην εκπρόσωπος του και podcaster, Ρομπ Σάτερ στο podcast του με τίτλο «Naughty but Nice with Rob».

Την περίοδο εκείνη, ο Μάρτιν Μπασίρ θεωρούταν ο καλύτερος στο χώρο της δημοσιογραφίας, όπως εξηγεί ο Σάτερ. Ειδικότερα η συνέντευξη, που απέσπασε από την πριγκίπισσα του λαού, τον είχε κάνει πασίγνωστο. Ήταν, λοιπόν, τιμή για κάποιον να του ζητήσει να μιλήσει σε εκείνον.



Ο δημοσιογράφος, λοιπόν, για να προσεγγίσει τον ράπερ χρησιμοποίησε άλλη μία από τις «ευφάνταστες» τεχνικές του. Όπως εξηγεί ο Ρομπ Σάτερ, ο Μάρτιν Μπασίρ προσπαθούσε να φλερτάρει μαζί του, προκειμένου εκείνος να τον φέρει σε επαφή με τον Diddy.

«Ήταν λίγους μήνες μετά την συνέντευξη του Μάικλ Τζάκσον, όταν μου τηλεφώνησε για να συναντηθεί με τον Diddy. Ήθελε να είναι ο επόμενος στην τριλογία. Ήμουν τεράστιος φαν του Τζάκσον μεγαλώνοντας, συνεπώς το να με καλεί ο Μάρτιν Μπασίρ, με είχε κολακεύσει», δήλωσε.



«Με πήγε για δείπνο στο Soho House, με κορόϊδευε. Φλέρταρε μαζί μου, μου έστελνε e-mails και χαζογελούσε, έκανε τα πάντα για να φτάσει στον Diddy. Όταν, όμως, του μίλησα για την συνέντευξη, μου απάντησε πως δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνει», περιγράφει ο Ρομπ Σάτερ, αποδεικνύοντας πως ο δημοσιογράφος θα έκανε τα πάντα προκειμένου να πετύχει τον στόχο του.

Ο ράπερ, όμως, είχε καταλάβει τον «βρώμικο» τρόπο, με τον οποίο λειτουργούσε ο Μπασίρ και σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να βρεθεί μαζί του. Μάλιστα, «άνοιξε τα μάτια» και στον εκπρόσωπό του εξηγώντας του πως ο δημοσιογράφος είχε καταλάβει πως ήταν γκέι και για τον λόγο αυτό προσπαθούσε να τον φλερτάρει, προκειμένου να εξασφαλίσει την συνέντευξη.


«Αυτό δεν μου είχε συμβεί ποτέ ξανά», εξηγεί ο Ρομπ Σάτερ και χαρακτηρίζει την συμπεριφορά του Μπασίρ ως απρεπή και προσβλητική. «Όταν η Νταϊάν Σόϊερ ζητούσε συνεντεύξεις από τους πελάτες μου, δεν μου είχε πιάσει ποτέ το μπούτι», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου