Τρίτη 11 Μαΐου 2021

Νέα Σμύρνη: Αντιδράσεις για την απόφαση να αφεθεί ελεύθερος ο 22χρονος μέχρι να δικαστεί

 Aίσθηση έχει προκαλέσει στην κοινή γνώμη η απόφαση του Μονομελούς Αυτόφωρου να αφήσει ελεύθερο τον 22χρονο φοιτητή από τη Νέα Σμύρνη μέχρι να γίνει η δίκη, ο οποίος εκτός από το αδίκημα της προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας κατά συρροή αντιμετωπίζει και την κατηγορία της απόπειρας βιασμού μετά τη μύνηση που έχει καταθέσει μια 22χρονη κοπέλα.
Ο 22χρονος σάτυρος βρίσκεται κλεισμένος στο σπίτι του έχοντας να αντιμετωπίσει και την οικογένειά του η οποία ακόμα δεν μπορεί να πιστέψει τις κατηγορίες που βαραίνουν το παιδί της. Το δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημα της υπεράσπισης για αναβολή προκειμένου να συγκεντρωθούν περισσότερα στοιχεία και μάρτυρες αφήνοντας ελεύθερο τον 22χρονο σάτυρο, πράγμα που προκάλεσε ακόμα περισσότερες αντιδράσεις στα social media αλλά και των ίδιων των θυμάτων.

Tα θύματα του 22χρονου σάτυρου
«Πάλεψα μαζί του, προσπάθησε να μου σκίσει τα ρούχα»
Θύμα του φέρεται να είναι μία 22χρονη κοπέλα που καταγγέλλει ότι της επιτέθηκε στις 6 Αυγούστου του 2020. Σύμφωνα με την ίδια ενώ βρισκόταν έξω από την οικία της, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, δέχθηκε επίθεση από κάποιον άγνωστο που την έπιασε από το λαιμό, της έκλεισε το στόμα και προσπάθησε να της κατεβάσει το σορτσάκι. Το νεαρό κορίτσι πάλεψε μαζί του και πάνω στην πάλη, του κατέβασε τη μάσκα.Εκείνος τράπηκε σε φυγή και η κοπέλα κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία όπου σχηματίστηκε δικογραφία κατά αγνώστου. Το πρόσωπο του 22χρονου από το επεισόδιο της Νέα Σμύρνης έκανε το γύρω του διαδικτύου και στα χαρακτηριστικά αυτού, η 22χρονη κοπέλα αναγνώρισε τον δράστη.

Η συγκεκριμένη δικογραφία βρίσκεται στον Εισαγγελέα, με διερευνώμενο αδίκημα την απόπειρα βιασμού που είναι κακουργηματικού χαρακτήρα.

«Έχω τρομοκρατηθεί, ήμουν μόνη στο δρόμο»

Τη διαδρομή του τρόμου, που βίωσε την Τετάρτη το βράδυ, κατά την επιστροφή της στο σπίτι της στη Νέα Σμύρνη όταν ο 22χρονος την ακολουθούσε με το μόριό του σε κοινή θέα, περιέγραψε από την πρώτη στιγμή σοκαρισμένη  Ήταν γύρω στις 00.30 όταν καθώς περπατούσε στο δρόμο, αισθάνθηκε κάποιος να την ακολουθεί επίμονα σε όλη τη διαδρομή.

«Αρχικά γυρνούσα από την περιοχή της Καλλιθέας, όταν στη λεωφόρο Βενιζέλου στη Νέα Σμύρνη,αισθάνομαι ότι κάποιος με ακολουθεί. Ήμασταν με τα πόδια και εγώ και εκείνος. Αισθάνθηκα κάπως ανήσυχα εκείνη την ώρα γιατί ήταν και αργά ήταν γύρω στις 00:30. Ξεκίνησα να περπατάω πιο γρήγορα προς το σπίτι μου. Κάποια στιγμή τον έχασα, αλλά έκανα λάθος γιατί την ώρα που κατευθυνόμουν προς την είσοδο της πολυκατοικίας τον είδα ξανά. Άνοιξα την πόρτα, μπήκα γρήγορα και ταυτόχρονα έκλεισα με τα χέρια την πόρτα, ώστε να μην έχει χρόνο να μπει. Τότε, όπως φαίνεται στο βίντεο, εμφανίζεται αυτός. Εγώ μέχρι τότε δεν ήξερα ότι αυτός περπατούσε και είχε έξω το μόριο του. Στην κάμερα το είδα. Χωρίς δεύτερη σκέψη πήγα στην αστυνομία και έκανα μήνυση», είπε.

«Αυτοϊκανοποιήθηκε δυο φορές μπροστά μου, ατάραχος»

Και η Κατερίνα είχε καταγγείλει το περιστατικό πριν από λίγο καιρό, λέγοντας ότι ο φοιτητής προσπάθησε να αυτοϊκανοποιηθεί έξω από το σπίτι της, ευρισκόμενος στο αυτοκίνητό του. Μάλιστα, σύμφωνα με όσα δήλωσε μέσα σε ένα μήνα της συνέβη και πάλι με τον συγκεκριμένο σάτυρο, παρ’ όλο που είχε προχωρήσει σε καταγγελία την αστυνομία την πρώτη φορά.

«Ήταν 16.00 το απόγευμα όταν έφευγα από το σπίτι της μητέρας μου μαζί με την αδερφή μου και πηγαίναμε στο δικό μου σπίτι στη Νέα Σμύρνη. Κατεβαίνοντας τον δρόμο, βλέπω ένα αυτοκίνητο να μειώνει ταχύτητα και να σταματάει λίγο πιο πάνω από το σπίτι μου. Εμείς ήμασταν πάνω στο πεζοδρόμιο, περπατούσαμε. Μόλις πλησιάσαμε βλέπω μέσα στο αυτοκίνητο ένα μελαχρινό νεαρό, με κατεβασμένο το τζάμι να έχει έξω το μόριό του και να κάνει άσεμνες κινήσεις. Ταράχτηκα και του φώναζα “τι κάνεις εκεί;”. Εκείνος ήταν τελείως ανέκφραστος, έβαλε μπροστά το αμάξι έχοντας το χέρι του στο μόριό του και έφυγε. Πήρα κατευθείαν την αστυνομία τηλέφωνο, μίλησα με μια γυναίκα αστυνομικό, της εξήγησα τι ακριβώς έχει συμβεί, της έδωσα τον αριθμό της πινακίδας του αυτοκινήτου και το χρώμα και μου υποσχέθηκαν ότι θα το ερευνήσουν το θέμα. Προφανώς δεν έκαναν κάτι γιατί μου συνέβη ακριβώς το ίδιο για δεύτερη φορά μετά από ένα μήνα και μάλιστα έξω από το σπίτι μου» είχε πει η Κατερίνα.

«Τη δεύτερη φορά ήταν νύχτα και γυρνώντας στο σπίτι μου είδα απ'έξω ένα σταματημένο αμάξι με τα φώτα του να με τυφλώνουν. Τον πλησίασα και τον παρακάλεσα να κλείσει τα φώτα. Μόλις έφτασα κοντά, είδα τον ίδιο νεαρό να αυνανίζεται και πάλι μέσα στο ίδιο αυτοκίνητο με τις ίδιες πινακίδες. Εκεί τρόμαξα πολύ, γιατί ήταν η δεύτερη φορά που το έκανε αυτό, φώναζα κι αυτός πάλι ατάραχος με το ίδιο ανέκφραστο πρόσωπο έφυγε. Όταν πήγα στην αστυνομία χτες το βράδυ για αναγνώριση μόλις τον είδα ταράχτηκα, γιατί είχε ακριβώς το ίδιο ανέκφραστο βλέμμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου