Κλείνει καταστήματα σε Ασία και Ευρώπη – Έχει παρουσία και στην Ελλάδα Θύμα του σκληρού ανταγωνισμού από το ηλεκτρονικό εμπόριο έπεσε η γνωστή αμερικανική αλυσίδα
καταστημάτων ένδυσης Forever 21, καθώς τα ξημερώματα ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης προκειμένου να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της στο εσωτερικό. Η αλυσίδα σχεδιάζει να κλείσει το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων της σε Ευρώπη και Ασία, θα συνεχίσει πάντως να λειτουργεί σε Μεξικό και Νότια Αμερική.
Σημειώνεται ότι η γνωστή εταιρεία που διαθέτει στην αγορά τo μπραντ Apparel έχει παρουσία και στην Ελλάδα, καθώς το 2017 άνοιξε κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην οδό Ερμού.
Ο όμιλος λιανικής ανακοίνωσε ότι έλαβε χρηματοδότηση ύψους 275 εκατ. δολαρίων από τους υφιστάμενους πιστωτές της, μεταξύ των οποίων είναι και η JPMorgan,αλλά και φρέσκα κεφάλαια ύψους 75 εκατ. δολαρίων από την TPG Sixth Street Partners. Tόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό της κινούνται στην κλίμακα των 1 έως 10 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το Reuters.
Σημειώνεται ότι από τις αρχές του 2017 περισσότεροι από 20 όμιλοι λιανικής των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων η Sears Holdings και η Toys ‘R’ Us, έχουν υπαχθεί σε καθεστώς πτώχευσης, υποκύπτοντας στις πιέσεις της συνεχούς και ταχύτατης ανόδου των κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως είναι η Amazon.
Η Forever 21 έχει έδρα το Λος Ανζτελες και ιδρύθηκε το 1984. Το κλειδί της επιτυχίας της ήταν ότι πρόσφερε συχνά νέα στυλ με οικονομικά ρούχα. Στον ιστότοπό της μπορεί κανείς να βρει φορέματα των 25 δολαρίων και μπλουζάκια των 10 δολαρίων.
Ωστόσο η Forever 21 είδε την απήχησή της να χάνεται τα τελευταία χρόνια, καθώς η Γενιά Ζ, καταναλωτές που έχουν γεννηθεί από το 1998 και έπειτα, στράφηκε με ορμή στις ηλεκτρονικές αγορές ακόμη και για ρούχα, ενώ, όπως σημειώνει το CNBC τη νέα γενιά άρχισε να απασχολέι και ο αντίκτυπος των ρούχων που αγοράζει στο περιβάλλον. Ενδεικτικά, από τον Ιούνιο του 2017, η μετοχή της μητρικής των Zara, Inditex, έχει σημειώσει πτώση 27% ενώ της H&M έχει υποχωρήσει κατά 23%. Αντιθέτως, ιστότοποι με ρούχα από δεύτερο χέρι όπως το «The Real Real» έχουν σημειώσει άλμα δημοφιλίας.
Η υπαγωγή σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές επιτρέπει, σύμφωνα με τη διοίκηση, στην Forever 21 να απαλλαγεί από ζημιογόνα καταστήματα, να αντλήσει φρέσκα κεφάλαια και να επιτρέψει στην οικογενειακή, μη εισηγμένη, επιχείρηση να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της κατά τρόπο που να απευθύνονται στη νέα γενιά.
καταστημάτων ένδυσης Forever 21, καθώς τα ξημερώματα ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης προκειμένου να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της στο εσωτερικό. Η αλυσίδα σχεδιάζει να κλείσει το μεγαλύτερο μέρος των καταστημάτων της σε Ευρώπη και Ασία, θα συνεχίσει πάντως να λειτουργεί σε Μεξικό και Νότια Αμερική.
Σημειώνεται ότι η γνωστή εταιρεία που διαθέτει στην αγορά τo μπραντ Apparel έχει παρουσία και στην Ελλάδα, καθώς το 2017 άνοιξε κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην οδό Ερμού.
Ο όμιλος λιανικής ανακοίνωσε ότι έλαβε χρηματοδότηση ύψους 275 εκατ. δολαρίων από τους υφιστάμενους πιστωτές της, μεταξύ των οποίων είναι και η JPMorgan,αλλά και φρέσκα κεφάλαια ύψους 75 εκατ. δολαρίων από την TPG Sixth Street Partners. Tόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό της κινούνται στην κλίμακα των 1 έως 10 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το Reuters.
Σημειώνεται ότι από τις αρχές του 2017 περισσότεροι από 20 όμιλοι λιανικής των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων η Sears Holdings και η Toys ‘R’ Us, έχουν υπαχθεί σε καθεστώς πτώχευσης, υποκύπτοντας στις πιέσεις της συνεχούς και ταχύτατης ανόδου των κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως είναι η Amazon.
Η Forever 21 έχει έδρα το Λος Ανζτελες και ιδρύθηκε το 1984. Το κλειδί της επιτυχίας της ήταν ότι πρόσφερε συχνά νέα στυλ με οικονομικά ρούχα. Στον ιστότοπό της μπορεί κανείς να βρει φορέματα των 25 δολαρίων και μπλουζάκια των 10 δολαρίων.
Ωστόσο η Forever 21 είδε την απήχησή της να χάνεται τα τελευταία χρόνια, καθώς η Γενιά Ζ, καταναλωτές που έχουν γεννηθεί από το 1998 και έπειτα, στράφηκε με ορμή στις ηλεκτρονικές αγορές ακόμη και για ρούχα, ενώ, όπως σημειώνει το CNBC τη νέα γενιά άρχισε να απασχολέι και ο αντίκτυπος των ρούχων που αγοράζει στο περιβάλλον. Ενδεικτικά, από τον Ιούνιο του 2017, η μετοχή της μητρικής των Zara, Inditex, έχει σημειώσει πτώση 27% ενώ της H&M έχει υποχωρήσει κατά 23%. Αντιθέτως, ιστότοποι με ρούχα από δεύτερο χέρι όπως το «The Real Real» έχουν σημειώσει άλμα δημοφιλίας.
Η υπαγωγή σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές επιτρέπει, σύμφωνα με τη διοίκηση, στην Forever 21 να απαλλαγεί από ζημιογόνα καταστήματα, να αντλήσει φρέσκα κεφάλαια και να επιτρέψει στην οικογενειακή, μη εισηγμένη, επιχείρηση να αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της κατά τρόπο που να απευθύνονται στη νέα γενιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου