Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Παλλήνη.Η μητέρα του 3χρονου που ξέχασαν σε σχολικό: Μεγάλο σοκ, το παιδί μου κλαίει με το παραμικρό!

Τι δηλώνει η μητέρα για τις ώρες αγωνίας που πέρασε όταν την πήραν τηλέφωνο από τον
παιδικό σταθμό και τη ρώτησαν εάν το παιδί της είναι άρρωστο - Δεν μπορεί να πιστέψει πώς βρέθηκε ξεχασμένο στο σχολικό
Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η υπόθεση εγκατάλειψης του τρίχρονου παιδιού μέσα σε σχολικό λεωφορείο στην Παλλήνη.
«Ήμουν μαζί με τον πατέρα μου εκείνη τη στιγμή που χτύπησε το τηλέφωνο στο σπίτι και μου λένε : Γιατί δεν ήρθε ο Θαλής στο σχολείο σήμερα ; Είναι άρρωστος; Και τους λέω το έχω στείλει το παιδί σχολείο από το πρωί . Και επέμεναν ότι το παιδί δεν είναι στο σχολείο . Τότε αγχώθηκα , άρχισα να τους ρωτάω σε έξαλλη κατάσταση ''που είναι το παιδί μου, βρείτε το παιδί μου'' . Και τότε μου λένε μισό λεπτό και μου κλείνουν το τηλέφωνο», δήλωσε η μητέρα μιλώντας για τις στιγμές αγωνίας που πέρασε.
«Στη συνέχεια προσπαθούσα να μιλήσω με τη συνοδό που ήταν μέσα στο σχολικό λεωφορείο, με τους υπεύθυνους του σχολείου αλλά δεν απαντούσε κανείς. Κάποια στιγμή μετά από ένα τέταρτο με παίρνουν τηλέφωνο από το σχολείο και μου λένε:''Ηρεμήστε, τον βρήκαμε, τον είχαμε ξεχάσει μέσα στο λεωφορείο. Δεν μπορούσα να το πιστέψω αυτό το πράγμα, αν είναι δυνατόν να ξεχάσουν το παιδί μου τρεις ώρες μέσα στο σχολικό λεωφορείο , πρόσθεσε φανερώνοντας την οργή της.

«Είχα καλέσει ήδη την αστυνομία. Όταν πήρα τον Θαλή μου αγκαλιά, μου έλεγε: ''μαμά ήμουν μόνος μου και έκλαιγα όλη την ώρα''. Σήμερα το απόγευμα βγήκαμε από το νοσοκομείο Παίδων γιατί είχαν κρατήσει το γιο μου για προληπτικές εξετάσεις. Το σοκ είναι μεγάλο και όπως καταλαβαίνετε τώρα ο μικρός κλαίει με το παραμικρό», επισήμανε ακόμη μιλώντας για την άσχημη ψυχολογική κατάσταση του παιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου