Αξιολόγηση και νέο θεσμικό πλαίσιο για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία ζητά με επιστολή του προς το υπουργείο Παιδείας το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων
και Κηδεμόνων του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου, μεταφέροντας την αγωνία των μελών του Συλλόγου για τη συνεχιζόμενη απαξίωση των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.
«Η περσινή ήταν χρόνια απαξιωτική για το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο. Εκπαιδευτικά κενά, αποδιοργάνωση, εντάσεις, καταγγελίες εκ μέρους των γονέων, άρθρα, συλλογή χιλιάδων υπογραφών, αναστάτωση. Εικόνα συμβατή με μία Πολιτεία που πρέσβευε πως η αριστεία είναι ρετσινιά και την πολεμούσε» αναφέρουν χαρακτηριστικά στην επιστολή τους, προσθέτοντας πως περιμένουν από την νέα κυβέρνηση να ενσκήψει στα προβλήματά τους και να μην «εγκλωβιστεί» από τα συνδικαλιστικά συμφέροντα.
Αναλυτικά, ολόκληρη η επιστολή τους:
Αξιολόγηση, αξιοκρατία και αριστεία ή συνδικαλιστικά συμφέροντα;
Η περσινή ήταν χρόνια απαξιωτική για το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο. Εκπαιδευτικά κενά, αποδιοργάνωση, εντάσεις, καταγγελίες εκ μέρους των γονέων, άρθρα, συλλογή χιλιάδων υπογραφών, αναστάτωση. Εικόνα συμβατή με μία Πολιτεία που πρέσβευε πως η αριστεία είναι ρετσινιά και την πολεμούσε.
Οι θέσεις υπέρ της αριστείας και του θεσμού των Προτύπων και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ) της τότε αντιπολίτευσης και σημερινής πολιτικής ηγεσίας γέμισαν ελπίδες γονείς και μαθητές των ΠΠΣ.
Όμως, το φετινό σχολικό έτος ξεκίνησε και συνεχίζεται με την ίδια ασχήμια, όχι μόνο για το σχολείο μας, αλλά και για τα άλλα ΠΠΣ. Κενά εκπαιδευτικών, δυσλειτουργία, έλλειψη αυτόνομου αρμόδιου φορέα που να ρυθμίζει και να συντονίζει τη λειτουργία τους.
Διεκδικούμε:
Αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών.
Άμεση συγκρότηση των Εποπτικών Επιστημονικών Συμβουλίων (ΕΠΕΣ) με πλήρη σύνθεση (πανεπιστημιακός και σύμβουλος) ώστε να λυθούν άμεσα οι δυσπραγίες στους ομίλους και τα ωρολόγια προγράμματα και να είναι εφικτή η σύνδεση των ΠΠΣ με επιστημονικούς, ερευνητικούς και κοινωνικούς φορείς.
Ανασυγκρότηση της Επιστημονικής Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΕΠΠΣ) θεσμικά και στελέχωσή της με πρόσωπα που εμπνέονται και θα στηρίξουν το όραμα των ΠΠΣ.
Ανασυγκρότηση αυτοτελούς τμήματος ΠΠΣ, ώστε να αποδεσμευτούν τα ΠΠΣ από τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Παροχή κινήτρων στους εκπαιδευτικούς των ΠΠΣ που έχουν υποστεί την απαξίωση της Πολιτείας.
Επίσπευση διαδικασιών ώστε να προχωρήσει άμεσα η διαβούλευση για νέο αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο θεσμικό πλαίσιο των ΠΠΣ, με βασικό δομικό συστατικό την αντικειμενική και συνεχιζόμενη αξιολόγηση τόσο των μαθητών όσο και των διευθυντών και εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τα ΠΠΣ.
Ήρθε η ώρα για το μεγάλο διακύβευμα. Θα γίνει το μεγάλο βήμα για την θέσπιση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και την θωράκιση της δημόσιας παιδείας; ¨Η θα θυσιαστεί για άλλη μία φορά η αξιοκρατία και η αριστεία στον βωμό των συντεχνιακών συμφερόντων, της ιδιοτέλειας και της ήσσονος προσπάθειας;
Αναμένουμε
και Κηδεμόνων του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου, μεταφέροντας την αγωνία των μελών του Συλλόγου για τη συνεχιζόμενη απαξίωση των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.
«Η περσινή ήταν χρόνια απαξιωτική για το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο. Εκπαιδευτικά κενά, αποδιοργάνωση, εντάσεις, καταγγελίες εκ μέρους των γονέων, άρθρα, συλλογή χιλιάδων υπογραφών, αναστάτωση. Εικόνα συμβατή με μία Πολιτεία που πρέσβευε πως η αριστεία είναι ρετσινιά και την πολεμούσε» αναφέρουν χαρακτηριστικά στην επιστολή τους, προσθέτοντας πως περιμένουν από την νέα κυβέρνηση να ενσκήψει στα προβλήματά τους και να μην «εγκλωβιστεί» από τα συνδικαλιστικά συμφέροντα.
Αναλυτικά, ολόκληρη η επιστολή τους:
Αξιολόγηση, αξιοκρατία και αριστεία ή συνδικαλιστικά συμφέροντα;
Η περσινή ήταν χρόνια απαξιωτική για το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο. Εκπαιδευτικά κενά, αποδιοργάνωση, εντάσεις, καταγγελίες εκ μέρους των γονέων, άρθρα, συλλογή χιλιάδων υπογραφών, αναστάτωση. Εικόνα συμβατή με μία Πολιτεία που πρέσβευε πως η αριστεία είναι ρετσινιά και την πολεμούσε.
Οι θέσεις υπέρ της αριστείας και του θεσμού των Προτύπων και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΠΣ) της τότε αντιπολίτευσης και σημερινής πολιτικής ηγεσίας γέμισαν ελπίδες γονείς και μαθητές των ΠΠΣ.
Όμως, το φετινό σχολικό έτος ξεκίνησε και συνεχίζεται με την ίδια ασχήμια, όχι μόνο για το σχολείο μας, αλλά και για τα άλλα ΠΠΣ. Κενά εκπαιδευτικών, δυσλειτουργία, έλλειψη αυτόνομου αρμόδιου φορέα που να ρυθμίζει και να συντονίζει τη λειτουργία τους.
Διεκδικούμε:
Αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών.
Άμεση συγκρότηση των Εποπτικών Επιστημονικών Συμβουλίων (ΕΠΕΣ) με πλήρη σύνθεση (πανεπιστημιακός και σύμβουλος) ώστε να λυθούν άμεσα οι δυσπραγίες στους ομίλους και τα ωρολόγια προγράμματα και να είναι εφικτή η σύνδεση των ΠΠΣ με επιστημονικούς, ερευνητικούς και κοινωνικούς φορείς.
Ανασυγκρότηση της Επιστημονικής Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων (ΕΕΠΠΣ) θεσμικά και στελέχωσή της με πρόσωπα που εμπνέονται και θα στηρίξουν το όραμα των ΠΠΣ.
Ανασυγκρότηση αυτοτελούς τμήματος ΠΠΣ, ώστε να αποδεσμευτούν τα ΠΠΣ από τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ).
Παροχή κινήτρων στους εκπαιδευτικούς των ΠΠΣ που έχουν υποστεί την απαξίωση της Πολιτείας.
Επίσπευση διαδικασιών ώστε να προχωρήσει άμεσα η διαβούλευση για νέο αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο θεσμικό πλαίσιο των ΠΠΣ, με βασικό δομικό συστατικό την αντικειμενική και συνεχιζόμενη αξιολόγηση τόσο των μαθητών όσο και των διευθυντών και εκπαιδευτικών που στελεχώνουν τα ΠΠΣ.
Ήρθε η ώρα για το μεγάλο διακύβευμα. Θα γίνει το μεγάλο βήμα για την θέσπιση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και την θωράκιση της δημόσιας παιδείας; ¨Η θα θυσιαστεί για άλλη μία φορά η αξιοκρατία και η αριστεία στον βωμό των συντεχνιακών συμφερόντων, της ιδιοτέλειας και της ήσσονος προσπάθειας;
Αναμένουμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου