Όλο και περισσότερες εταιρείες ένδυσης αποφασίζουν να εγκαινιάσουν μία νέα υπηρεσία
ενοικίασης ρούχων. Το τελευταίο brand που το αποφάσισε ήταν το Urban Outfitters το οποίο μέσα από την νέα υπηρεσία Nuuly μας επιτρέπει να νοικιάσουμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ τους αντί να τα αγοράζουμε.
Πέρυσι, το Business of Fashion είχε προβλέψει πως η ενοικίαση ρούχων θα είναι το μεγαλύτερο trend του μέλλοντος και μία λογική εξέλιξη στον τομέα. Οι καταναλωτές πλέον έχουν απομακρυνθεί πολύ από την αγορά και την ιδιοκτησία και κυρίως θέλουν να ικανοποιούν τις ανάγκες του παρόντος. Ειδικά η νέα γενιά των millennials δεν αγοράζει πια σπίτι, αυτοκίνητο όπως οι προηγούμενες γενιές και μάλιστα δεν πληρώνει καν για να αγοράσει μια ταινία ή μουσική. Για ποιο λόγο να συνεχίσει να αγοράζει ρούχα;
Προς το παρόν για εμάς η ενοικίαση ρούχων δεν είναι κάτι απλό και διαδεδομένο. Συνήθως, είναι μια τακτική που ακολουθούμε εάν θέλουμε κάτι ιδιαίτερο όπως ένα καλό κοστούμι, ένα νυφικό, μια τουαλέτα που θα θέλουμε όντως να φορέσουμε μόνο μία φορά. Παρόλα αυτά η αντίληψη σχετικά με την ένδυση έχει αρχίσει σιγά σιγά να αλλάζει. Με την Marie Kondo να έχει αναδυθεί στον απόλυτο lifestyle guru έχουμε μπει στη διαδικασία να αποφεύγουμε να συγκεντρώνουμε άχρηστα πράγματα και άπειρα αντικείμενα στο χώρο μας. Η ενοικίαση ρούχων μας λύνει τα χέρια καθώς δεν χρειάζεται να συσσωρεύονται ρούχα που έχουμε αγοράσει πριν χρόνια στη ντουλάπα μας και ταυτόχρονα μας δίνει την ελευθερία να φοράμε πάντα την τελευταία λέξη της μόδας χωρίς πολλά έξοδα.
Η κατάσταση αυτή αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για εταιρείες όπως το Asos, το Forever 21 και άλλες που στοχεύουν στους νέους και στις προσφορές και τις χαμηλές τιμές που τους προσελκύουν. Θα πρέπει γρήγορα να βρουν τον τρόπο για να απαντήσουν σε αυτό το νέο κύμα των rental clothes και να συνεχίζουν να είναι επιτυχημένες.
ενοικίασης ρούχων. Το τελευταίο brand που το αποφάσισε ήταν το Urban Outfitters το οποίο μέσα από την νέα υπηρεσία Nuuly μας επιτρέπει να νοικιάσουμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ τους αντί να τα αγοράζουμε.
Πέρυσι, το Business of Fashion είχε προβλέψει πως η ενοικίαση ρούχων θα είναι το μεγαλύτερο trend του μέλλοντος και μία λογική εξέλιξη στον τομέα. Οι καταναλωτές πλέον έχουν απομακρυνθεί πολύ από την αγορά και την ιδιοκτησία και κυρίως θέλουν να ικανοποιούν τις ανάγκες του παρόντος. Ειδικά η νέα γενιά των millennials δεν αγοράζει πια σπίτι, αυτοκίνητο όπως οι προηγούμενες γενιές και μάλιστα δεν πληρώνει καν για να αγοράσει μια ταινία ή μουσική. Για ποιο λόγο να συνεχίσει να αγοράζει ρούχα;
Προς το παρόν για εμάς η ενοικίαση ρούχων δεν είναι κάτι απλό και διαδεδομένο. Συνήθως, είναι μια τακτική που ακολουθούμε εάν θέλουμε κάτι ιδιαίτερο όπως ένα καλό κοστούμι, ένα νυφικό, μια τουαλέτα που θα θέλουμε όντως να φορέσουμε μόνο μία φορά. Παρόλα αυτά η αντίληψη σχετικά με την ένδυση έχει αρχίσει σιγά σιγά να αλλάζει. Με την Marie Kondo να έχει αναδυθεί στον απόλυτο lifestyle guru έχουμε μπει στη διαδικασία να αποφεύγουμε να συγκεντρώνουμε άχρηστα πράγματα και άπειρα αντικείμενα στο χώρο μας. Η ενοικίαση ρούχων μας λύνει τα χέρια καθώς δεν χρειάζεται να συσσωρεύονται ρούχα που έχουμε αγοράσει πριν χρόνια στη ντουλάπα μας και ταυτόχρονα μας δίνει την ελευθερία να φοράμε πάντα την τελευταία λέξη της μόδας χωρίς πολλά έξοδα.
Η κατάσταση αυτή αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για εταιρείες όπως το Asos, το Forever 21 και άλλες που στοχεύουν στους νέους και στις προσφορές και τις χαμηλές τιμές που τους προσελκύουν. Θα πρέπει γρήγορα να βρουν τον τρόπο για να απαντήσουν σε αυτό το νέο κύμα των rental clothes και να συνεχίζουν να είναι επιτυχημένες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου