Σάββατο 25 Μαΐου 2019

ΧΡ.ΜΑΡΛΑΝΤΗΣ: Γιατί τα σπάσαμε με το Ραφτόπουλο

ΧΡ.ΜΑΡΛΑΝΤΗΣ: Γιατί τα σπάσαμε με το Ραφτόπουλο
Εξέλιξη σημαίνει η δυνατότητα να επανεξετάζεις τα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί με εμπειρία που απόκτησα, να παραδέχεσαι λάθη ή κακές εκτιμήσεις του παρελθόντος ή να παραμένεις αμετακίνητος σε
παλαιότερες θέσεις σου αλλά να προσπαθείς να τις εφαρμόσεις μέσω των νέων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί. Εάν δεν διαθέτεις αυτή την ικανότητα προσαρμοστικότητας, που να στηρίζεται στην λογική, τότε σε εξαφανίζει το περιβάλλον όπως εξαφάνισε τους Δεινόσαυρους και πολλά άλλα ζώα.

Ο άνθρωπος έχει την υπέρ πολυτέλεια, εκτός από τα ζωώδη ένστικτα, να έχει και την ικανότητα της λογικής ανάλυσης. Είναι πολύ πιο κοπιαστικό να γίνεις άνθρωπος που μεγαλώνει παιδιά από το να γίνεις πλούσιος λεηλατώντας συνανθρώπους. 
Φυσικά για όλους εσάς αυτός είναι πολύ δύσκολος και επικίνδυνος δρόμος. Για εμένα είναι ο μοναδικός τρόπος να ζήσω αρμονικά με τον εαυτό μου, την οικογένειά μου και τους συνανθρώπους μου.

Τα προσωπικά, υλικά συμφέροντα είναι απολύτως θεμιτά αλλά όχι υπεράνω των ανθρώπων. Το υλικό συμφέρον πρέπει να σταματάει εκεί που συναντάει την επιβίωση του συνανθρώπου.
Επέλεξα να μη πουλήσω την ψυχή μου στον διάβολο για υλική ανταμοιβή.

Μπορείτε να με κρίνετε όπως θέλετε και να με αποκαλείτε όπως σας αρέσει. Δεν θα αντιδράσω ποτέ! Δεν μπορώ να απαντώ σε άβουλα ρομπότ που εκτελούν τυφλά τις εντολές των αφεντικών τους και αν τους βγάλεις τις μπαταρίες (τα κέρματα που τα ταΐσουν) πεθαίνουν.
Οι πιο δύσκολες αποφάσεις που πήρα στην ζωή μου ήταν πάντα όταν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ του προσωπικού μου συμφέροντος και του καλού της κοινωνίας.
Πάντα διαλέγω το κοινό συμφέρον, γνωρίζοντας εκ των προτέρων, ότι θα ζημιώσω υπερβολικά σε προσωπικό επίπεδο.
Αυτός είναι και ο λόγος που είμαι φτωχός και πρέπει να δουλεύω 18 ώρες την ημέρα.
Ποτέ όμως δεν μετανιώνω και κανείς δεν μπορεί να με πείσει να εναρμονιστώ με την καταστροφική λογική: "Κοίτα το συμφέρον σου! Εσύ θα σώσεις τα πάντα; Άσε να καούν τα πάντα, εσύ να είσαι καλά. Κάνε τα στραβά μάτια!"

Αυτό φαίνεται καθαρά όταν μέχρι το 2017 έγραφα άρθρα καυστικά για τις πρακτικές του Δήμαρχου (μερικές εκ των οποίων υπήρχαν και στην παράταξη που ανήκα) και μετά στράφηκα κατά της παράταξης που ανήκα. 
Ξεκίνησα σαν πρωτάρης Δημοτικός Σύμβουλος και από την πρώτη  μέρα άρχισα να εκπλήσσομαι με όσα έβλεπα να συμβαίνουν. Μου πήρε μερικά χρόνια να καταλάβω που ήταν το πρόβλημα.

Τώρα ξέρω. 
Ούτε σήμερα συμφωνώ απόλυτα με τον Δήμαρχο! 
Αλλά στην παράταξή του δεν χρειάζεται να συζητώ και να έρχομαι σε αντιπαράθεση με το στενό οικογενειακό κύκλο του αλλά με τον ίδιο και τα υπόλοιπα μέλη της παράταξης του.  Μέσα από αυτές τις διαφωνίες ψάχνω να βρω το κοινό σημείο συμφωνίας για την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των κατοίκων. 
Όχι να φτάνουμε στο αδιέξοδο ότι διαφωνούμε στα πάντα, κάτι που αντιμετώπιζα συνεχώς στην Ανασσα και είχε σαν αποτέλεσμα όλους τους αγώνες μου να τους κάνω μόνος μου με την επίκριση της ίδια της παράταξης που ανήκα.
Το να ψάχνεις να βρεις την κοινή συμφωνία της πλειοψηφίας είναι πολύ δύσκολο και απαιτεί πολύ κόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου