Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Στοχεύουμε μαζί με τη Δέσποινα Παπαγιαννοπούλου!

Ονομάζομαι Δέσποινα Παπαγιαννοπούλου και κατάγομαι από την Χίο. Είμαι επαγγελματίας στην Αρτέμιδα επί τριάντα συναπτά έτη διατηρώντας Φορολογικό Γραφείο στην περιοχή.
Έχω σπουδάσει Οικονομικά και Γαλλική Φιλολογία και διατηρούσα σχολή ξένων γλωσσών στην Αγία Παρασκευή.
Ήμουν εσώκλειστη από μικρή στο γαλλικό κολέγιο Χίου Saint Joseph.
Η μεγάλη μου αγάπη είναι η βοήθεια προς τον συνάνθρωπο!!

Οι μάχες που έδωσα και δίνω εδώ και τριάντα χρόνια είναι γνωστές από τους περισσότερους δημότες της Αρτέμιδος.

Κοντά στον Δημήτρη Μάρκου έχω βρει τον "δικό μου" άνθρωπο!! Ήμουν πρωτοπόρα στην κατοχύρωση και χτίσιμο του Λυκείου Αρτέμιδος.

Ο αείμνηστος Χρήστος Σερέτης πρόεδρος της πόλης, μου είχε παραδώσει το κλειδί στις "φυστικιές" για να δώσουμε μάχη να χτιστεί το Λύκειο Αρτέμιδος. Όπως με μάχες φέραμε με μπροστά πάντα εμένα και την σχολική επιτροπή, η οποία δεν υπήρχε στην πόλη μας!

Ήμουν πρόεδρος στο Α' δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος και πρόεδρος σε όλα τα νηπιαγωγεία, τα οποία και αναστήλωσα μέσω της σχολικής επιτροπής.
Το όνειρο μου είναι να είμαι κοντά στον αδύναμο πολίτη.

Είμαι περήφανη που είμαι κοντά σ' έναν έντιμο και υπέροχο άνθρωπο, τον Δημήτριο Μάρκου και δεν θα μπορούσα να ήμουν πλάι σε κανέναν άλλο !!

1 σχόλιο:

  1. Έχετε σπουδάσει Οικονομικά και Γαλλική Φιλολογία; Ο τρόπος που γράφετε και εκφράζεστε στα social media δεν δείχνει ότι κάτι τέτοιο είναι αλήθεια... Ποιες ακριβώς σχολές έχετε τελειώσει; Δείξτε μας τα πτυχία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου