Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΖΩΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ: ΞΥΠΝΆΤΕ, 2019 έχουμε... Στοχεύουμε μαζί...

Η μανία, ο πανικός και άλλα πολλά σε κάνουν να φωνάζεις, να ουρλιάζεις, να επαναλαμβάνεσαι, να κουράζεις... με το να ανεβάζετε κάδους με χόρτα, σπασμένες λάμπες από άλλη εποχή κλπ δεν πείθεις...φάνηκε αυτό...με τα αποτελέσματα που έφερε η παράταξη Ραφτόπουλου!!
Πάντα θα υπάρχουν ανεγκέφαλοι που πετάνε χόρτα όπου να ναι, πάντα θα σπάνε κάποιοι λάμπες..τη νοοτροπία και τη παιδεία του καθενός μας δε την αλλάζει ο Δήμαρχος...

Με τη στήριξη σας και τη ψήφο σας με βάλατε στο "χορό"..! Και υπόσχομαι να ακούω, να μάθω, να προτείνω, να υποστηρίζω το σωστότερο και καλύτερο για το τόπο μας.
Ευχαριστώ το δήμαρχο μας Dimitris Markou που μου έκανε τη πρόσκληση, με πίστεψε και με έβαλε στο ψηφοδέλτιο του.

Και τι δεν έχω κάνει σε αυτό το ωραίο μέρος που λέγεται Αρτέμιδα. Είμαι από τους τυχερούς που πρόλαβα πιτσιρικάς τις αλάνες (Πευκάκια), που όλη μέρα ήμασταν πάνω στα ποδήλατα, που τα πρώτα μου λεφτά στη τσέπη τα έβαλα από καλοκαιρινά μεροκάματα σε μαγαζιά της περιοχής μας.
 Μένω μόνιμα 17 χρόνια στη περιοχή, είμαι 36 ετών και ασχολούμαι επαγγελματικά στο τομέα της ασφάλειας προσώπων και υποδομών. Είμαι δάσκαλος Kickboxing σε παιδιά και ενηλίκους.
Τρέχω, περπατάω, κολυμπάω και γενικότερα τη ΖΩ την Αρτέμιδα και τη καμαρώνω για τις φυσικές της ομορφιές.
Για το λόγο αυτό μπήκα στη διαδικασία να στηρίξω τον Δημήτρη, να είμαι υποψήφιος για το Τοπικό Συμβούλιο Αρτέμιδος και να γίνω όσο πιο ωφέλιμος μπορώ για την πόλη μου και τους κατοίκους της.
Μου αρέσει πολύ η τάξη, η οργάνωση και θέλω να δω την Αρτέμιδά μας όπως της αξίζει! #ΣτοχεύουμεΜαζί

Η πλειοψηφία μίλησε και επέλεξε τον Δημήτρη Μάρκου να είναι πρώτος.
Και αυτό πρέπει να κάνουμε και τη δεύτερη Κυριακή γιατί πραγματικά το αξίζει!!! 
Έχει κάνει αγώνα, έχει φέρει αποτελέσματα και πρέπει να συνεχίσει!!! 

 ΞΥΠΝΆΤΕ, 2019 έχουμε...  
Αλλιώς δε θα πάμε μπροστά..

Σας ευχαριστώ πολύ και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ!!!


ΖΩΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου