Ο ιστότοπος είχε κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, έναντι 140 εκατομμυρίων πέρυσι
Τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της Guardian ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα έσοδα από τις πωλήσεις της έντυπης έκδοσης χάρη στις εθελοντικές συνεισφορές των αναγνωστών της, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία που εκδίδει τη βρετανική εφημερίδα Guardian Media Group (GMG).
Η GMG ανακοίνωσε ότι ο κύκλος εργασιών της διαδικτυακής έκδοσης της Guardian έφτασε τα 108,6 εκατομμύρια λίρες (122 εκ. ευρώ) έναντι 107,5 εκ. λιρών (120,8 εκ. ευρώ) για την έντυπη έκδοση την περίοδο 2017- 2018 που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο.
Τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας, στα οποία περιλαμβάνονται τα έσοδα από τις διαφημίσεις και τις συνεισφορές των αναγνωστών, αυξήθηκαν κατά 15% στη διάρκεια ενός έτους, ενώ τα έσοδα από την έντυπη έκδοση μειώθηκαν κατά 10%.
Ο ιστότοπος της Guardian είχε κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, έναντι 140 εκατομμυρίων πέρυσι.
Ο Ντέιβιντ Πέμσελ, γενικός διευθυντής της GMG, εκτίμησε ότι βασιζόμενη στη γενναιοδωρία των αναγνωστών της στο διαδίκτυο η Guardian δημιούργησε «μια τρίτη οδό ώστε να πληρώνεται η ποιοτική δημοσιογραφία».
Τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της Guardian ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα έσοδα από τις πωλήσεις της έντυπης έκδοσης χάρη στις εθελοντικές συνεισφορές των αναγνωστών της, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία που εκδίδει τη βρετανική εφημερίδα Guardian Media Group (GMG).
Η GMG ανακοίνωσε ότι ο κύκλος εργασιών της διαδικτυακής έκδοσης της Guardian έφτασε τα 108,6 εκατομμύρια λίρες (122 εκ. ευρώ) έναντι 107,5 εκ. λιρών (120,8 εκ. ευρώ) για την έντυπη έκδοση την περίοδο 2017- 2018 που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο.
Τα έσοδα από τη διαδικτυακή έκδοση της εφημερίδας, στα οποία περιλαμβάνονται τα έσοδα από τις διαφημίσεις και τις συνεισφορές των αναγνωστών, αυξήθηκαν κατά 15% στη διάρκεια ενός έτους, ενώ τα έσοδα από την έντυπη έκδοση μειώθηκαν κατά 10%.
Ο ιστότοπος της Guardian είχε κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, έναντι 140 εκατομμυρίων πέρυσι.
Ο Ντέιβιντ Πέμσελ, γενικός διευθυντής της GMG, εκτίμησε ότι βασιζόμενη στη γενναιοδωρία των αναγνωστών της στο διαδίκτυο η Guardian δημιούργησε «μια τρίτη οδό ώστε να πληρώνεται η ποιοτική δημοσιογραφία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου