Σε
Ιωάννινα, Χανιά, Μυτιλήνη και περιοχές της Αττικής εντοπίζονται τα
σοβαρότερα προβλήματα στην ηλεκτροδότηση λόγω της κακοκαιρίας, κυρίως
από πτώση δέντρων σε κολώνες του δικτύου.
Σύμφωνα με τα αρμόδια στελέχη του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) σε τρεις περιοχές εκτός Αττικής, στη Μάνδρα και τα Μέγαρα, οι δυνατοί άνεμοι προκάλεσαν βλάβες και στο δίκτυο μέσης τάσης με αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς ρεύμα εκτεταμένες περιοχές. Η λειτουργία του δικτύου μέσης τάσης έχει αποκατασταθεί, παραμένουν ωστόσο χωρίς ρεύμα οικισμοί και χωριά λόγω βλαβών στη χαμηλή τάση οι οποίες αποκαθίστανται σταδιακά από τους τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ.
Για τη βλάβη στο Πόρτο Γερμενό ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ζητήσει τη συνδρομή της Πολιτικής Προστασίας προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος και να προσεγγίσουν τα συνεργεία των τεχνικών τα σημεία όπου έχουν πέσει κολώνες.
Δεκάδες μεμονωμένα προβλήματα εντοπίζονται και σε περιοχές των Βορείων Προαστείων που αποκαθίστανται σταδιακά.
Η θερμοκρασία στη Θεσσαλονίκη είναι 0 βαθμοί Κελσίου, -6 στα Γρεβενά, -10 στη Φλώρινα και 2 στην Αλεξανδρούπολη. Αυτή την ώρα, στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία επικρατεί συννεφιά, ενώ στην Ανατολική Μακεδονία και στη Θράκη νεφώσεις με διαστήματα ηλιοφάνειας.
Λόγω των ισχυρών ανέμων απαγορεύτηκε η κυκλοφορία των φορτηγών με φορτίο άνω των 3,5 τόνων στην Εγνατία Οδό, από το ύψος των Βαφέικων ως τον Ίασμο (524-545 χλμ.) και η κίνησή τους διεξάγεται από την εθνική οδό Κομοτηνής- Λάγους- Ξάνθης.
Στο νομό Κιλκίς έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην επαρχιακή οδό Λειψυδρίου– Φαναρίου, στη διάβαση Ξηρομέρου, λόγω της καταστροφής του ασφαλτοτάπητα εξ αιτίας καθίζησης του οδοστρώματος.
Στον νομό Ροδόπης, επίσης έχει διακοπεί η συγκοινωνία εξ αιτίας υπερχείλισης υδάτων στις διαβάσεις ποταμών (Ποντικόρεμα– Λισσός ύψος Αρριανών, Έβρενου– Ιασίου- Αετοκορυφή– Διώνη και Στρύμης– Λοφαρίου).
Κλειστή ήταν το πρωί λόγω του παγετού και πλέον γίνεται με αντιολισθητικές αλυσίδες η κίνηση των οχημάτων από το 22ο έως το 28ο χλμ. στην εθνική οδός Καστοριάς– Φλώρινας μέσω Βιτσίου, καθώς και στον νομό Λαρίσης, η επαρχιακή οδός Ελάφου– Σκλήθρου και η επαρχιακή οδός από την Καλλιπεύκη ως τα όρια του νομού Πιερίας.
Με αντιολισθητικές αλυσίδες γίνεται επίσης η κυκλοφορία σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο του νομού Φλώρινας, στην εθνική οδό Καστοριάς– Φλώρινας, μέσω Αμυνταίου, στην εθνικό οδό Καστοριάς- Φλώρινας μέσω Βιτσίου, από 14ο– 22ο χλμ. και Καστοριάς- Ιωαννίνων, μέσω Νεστορίου, από 25ο- 31ο χλμ. Επίσης, με αλυσίδες κινούνται τα οχήματα στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης– Βέροιας– Κοζάνης, μέσω Καστανιάς, όπως και στον νομό Χαλκιδικής, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης– Ιερισσού (Αρναία– Ταξιάρχης) και μέσω του Χολομώντα.
Με αντιολισθητικές αλυσίδες και ειδικού τύπου ελαστικά (χιονολάστιχα) γίνεται η κυκλοφορία σε πολλές επαρχιακές οδούς των νομών της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, αλλά και σε αρκετά σημεία της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης.
Τέλος, μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες γίνεται η κίνηση των οχημάτων στους επαρχιακούς δρόμους προς τα χιονοδρομικά κέντρα της Β. Ελλάδας, προς το Καϊμακτσαλάν στην Πέλλα, προς το Ελατοχώρι Πιερίας, τη Βασιλίτσα Γρεβενών, προς τα Τρία Πέντε Πηγάδια και προς το Σέλι Ημαθίας και προς το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού στη Δράμα.
Σύμφωνα με τα αρμόδια στελέχη του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) σε τρεις περιοχές εκτός Αττικής, στη Μάνδρα και τα Μέγαρα, οι δυνατοί άνεμοι προκάλεσαν βλάβες και στο δίκτυο μέσης τάσης με αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς ρεύμα εκτεταμένες περιοχές. Η λειτουργία του δικτύου μέσης τάσης έχει αποκατασταθεί, παραμένουν ωστόσο χωρίς ρεύμα οικισμοί και χωριά λόγω βλαβών στη χαμηλή τάση οι οποίες αποκαθίστανται σταδιακά από τους τεχνικούς του ΔΕΔΔΗΕ.
Για τη βλάβη στο Πόρτο Γερμενό ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ζητήσει τη συνδρομή της Πολιτικής Προστασίας προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος και να προσεγγίσουν τα συνεργεία των τεχνικών τα σημεία όπου έχουν πέσει κολώνες.
Δεκάδες μεμονωμένα προβλήματα εντοπίζονται και σε περιοχές των Βορείων Προαστείων που αποκαθίστανται σταδιακά.
«Παγωμένη» η βόρεια Ελλάδα
Η χιονόπτωση έχει σταματήσει σε όλη τη Β. Ελλάδα, αλλά ο υδράργυρος δείχνει κάτω από το μηδέν σε αρκετούς νομούς, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί παγετός σε πολλά σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου της Β. Ελλάδας.Η θερμοκρασία στη Θεσσαλονίκη είναι 0 βαθμοί Κελσίου, -6 στα Γρεβενά, -10 στη Φλώρινα και 2 στην Αλεξανδρούπολη. Αυτή την ώρα, στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία επικρατεί συννεφιά, ενώ στην Ανατολική Μακεδονία και στη Θράκη νεφώσεις με διαστήματα ηλιοφάνειας.
Λόγω των ισχυρών ανέμων απαγορεύτηκε η κυκλοφορία των φορτηγών με φορτίο άνω των 3,5 τόνων στην Εγνατία Οδό, από το ύψος των Βαφέικων ως τον Ίασμο (524-545 χλμ.) και η κίνησή τους διεξάγεται από την εθνική οδό Κομοτηνής- Λάγους- Ξάνθης.
Στο νομό Κιλκίς έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην επαρχιακή οδό Λειψυδρίου– Φαναρίου, στη διάβαση Ξηρομέρου, λόγω της καταστροφής του ασφαλτοτάπητα εξ αιτίας καθίζησης του οδοστρώματος.
Στον νομό Ροδόπης, επίσης έχει διακοπεί η συγκοινωνία εξ αιτίας υπερχείλισης υδάτων στις διαβάσεις ποταμών (Ποντικόρεμα– Λισσός ύψος Αρριανών, Έβρενου– Ιασίου- Αετοκορυφή– Διώνη και Στρύμης– Λοφαρίου).
Κλειστή ήταν το πρωί λόγω του παγετού και πλέον γίνεται με αντιολισθητικές αλυσίδες η κίνηση των οχημάτων από το 22ο έως το 28ο χλμ. στην εθνική οδός Καστοριάς– Φλώρινας μέσω Βιτσίου, καθώς και στον νομό Λαρίσης, η επαρχιακή οδός Ελάφου– Σκλήθρου και η επαρχιακή οδός από την Καλλιπεύκη ως τα όρια του νομού Πιερίας.
Με αντιολισθητικές αλυσίδες γίνεται επίσης η κυκλοφορία σε όλο το εθνικό και επαρχιακό δίκτυο του νομού Φλώρινας, στην εθνική οδό Καστοριάς– Φλώρινας, μέσω Αμυνταίου, στην εθνικό οδό Καστοριάς- Φλώρινας μέσω Βιτσίου, από 14ο– 22ο χλμ. και Καστοριάς- Ιωαννίνων, μέσω Νεστορίου, από 25ο- 31ο χλμ. Επίσης, με αλυσίδες κινούνται τα οχήματα στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης– Βέροιας– Κοζάνης, μέσω Καστανιάς, όπως και στον νομό Χαλκιδικής, στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης– Ιερισσού (Αρναία– Ταξιάρχης) και μέσω του Χολομώντα.
Με αντιολισθητικές αλυσίδες και ειδικού τύπου ελαστικά (χιονολάστιχα) γίνεται η κυκλοφορία σε πολλές επαρχιακές οδούς των νομών της Δυτικής Μακεδονίας και της Θεσσαλίας, αλλά και σε αρκετά σημεία της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης.
Τέλος, μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες γίνεται η κίνηση των οχημάτων στους επαρχιακούς δρόμους προς τα χιονοδρομικά κέντρα της Β. Ελλάδας, προς το Καϊμακτσαλάν στην Πέλλα, προς το Ελατοχώρι Πιερίας, τη Βασιλίτσα Γρεβενών, προς τα Τρία Πέντε Πηγάδια και προς το Σέλι Ημαθίας και προς το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού στη Δράμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου