Την έντονη αντίδραση της NEL έχει προκαλέσει αίτημα της Blue Star
Ferries, το οποίο συζητείται
σήμερα στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, για δρομολόγηση του νεότευκτου «Blue Star Patmos» από 5 Ιουλίου στη γραμμή Πειραιάς - Χίος – Μυτιλήνη.
Δεν υφίστανται συγκοινωνιακές ανάγκες τη συγκεκριμένη στιγμή, που θα δικαιολογούσαν μια έκτακτη δρομολόγηση ενός ακόμα πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Η ΝEL αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή η γραμμή εξυπηρετείται συνολικά με 11 δρομολόγια την εβδομάδα και υπερκαλύπτεται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ της HELLENIC SEAWAYS, Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS, Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ και το φορτηγό - οχηματαγωγό ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ.
Η συνεδρίαση του ΣΑΣ ξεκίνησε στις 10:30 υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα ναυτιλίας Νικόλαου Λίτινα στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη και εκτιμάται πως διενεργείται σε τεταμένο κλίμα.
Το Blue Star Patmos που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Daewoo, έναντι ποσού 140 εκατ. ευρώ, αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά στις αρχές Ιουλίου. Με 80 άτομα πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.000 επιβάτες και 450 ΙΧ αυτοκίνητα, ή 140 αυτοκίνητα και 55 φορτηγά. Αναπτύσσει ταχύτητα 27 κόμβων.
Η NEL που έστειλε χθες και επιστολή προς τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης με κοινοποίηση προς τον πρωθυπουργό, επικαλείται παραβίαση της αρχής της ίσης αντιμετώπισης μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών και ότι η αίτηση της Blue Star Ferries είναι εκπρόθεσμη.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ακτοπλοϊκός «πόλεμος» για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη - Ελλάδα
σήμερα στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, για δρομολόγηση του νεότευκτου «Blue Star Patmos» από 5 Ιουλίου στη γραμμή Πειραιάς - Χίος – Μυτιλήνη.
Δεν υφίστανται συγκοινωνιακές ανάγκες τη συγκεκριμένη στιγμή, που θα δικαιολογούσαν μια έκτακτη δρομολόγηση ενός ακόμα πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.
Η ΝEL αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή η γραμμή εξυπηρετείται συνολικά με 11 δρομολόγια την εβδομάδα και υπερκαλύπτεται από τα ήδη δρομολογημένα πλοία Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ της HELLENIC SEAWAYS, Ε/Γ-Ο/Γ EUROPEAN EXPRESS, Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ και το φορτηγό - οχηματαγωγό ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ.
Η συνεδρίαση του ΣΑΣ ξεκίνησε στις 10:30 υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα ναυτιλίας Νικόλαου Λίτινα στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη και εκτιμάται πως διενεργείται σε τεταμένο κλίμα.
Το Blue Star Patmos που κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία της Daewoo, έναντι ποσού 140 εκατ. ευρώ, αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά στις αρχές Ιουλίου. Με 80 άτομα πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.000 επιβάτες και 450 ΙΧ αυτοκίνητα, ή 140 αυτοκίνητα και 55 φορτηγά. Αναπτύσσει ταχύτητα 27 κόμβων.
Η NEL που έστειλε χθες και επιστολή προς τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης με κοινοποίηση προς τον πρωθυπουργό, επικαλείται παραβίαση της αρχής της ίσης αντιμετώπισης μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών και ότι η αίτηση της Blue Star Ferries είναι εκπρόθεσμη.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Ακτοπλοϊκός «πόλεμος» για τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη - Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου