Πολλές χιλιάδες ευρώ θα πρέπει να πληρώσουν οι παραβάτες έμποροι ή ιδιώτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών που δεν αναρτούν τα έγγραφα στο ΜΕΜΟ. Με πρόστιμα έως και 20.000 ευρώ είναι πιθανό να βρεθούν οι έμποροι ή ιδιώτες καταναλωτές εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή φορτηγών οι οποίοι είτε δεν έχουν αναρτήσει τα απαραίτητα στο Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων είτε διαπιστωθεί σε περίπτωση ελέγχου ότι τα έγγραφα είναι πλαστά και η παράνομη πράξη έχει επαναληφθεί σε βάθος 5ετίας.
Ειδικότερα η νομοθεσία προβλέπει ότι αν διαπιστωθεί μετά την παρέλευση 6 μηνών δεν έχουν υποβληθεί στο ΜΕΜΟ τα έγγραφα για 1 έως 3 οχήματα τότε επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ για κάθε όχημα.
Για 4 έως και 6 περιπτώσεις επιβάλλεται πρόστιμο 1.500 ευρώ για καθένα, για 7 έως 9 περιπτώσεις το πρόστιμο αυξάνεται σε 2.000 ευρώ το όχημα ενώ για 10 έως 12 περιπτώσεις το πρόστιμο ανά όχημα αυξάνεται στις 4.000 ευρώ.
Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός1 έτους το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός 1 έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται!
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος σχετικά με το ΜΕΜΟ και τα πρόστιμα που προβλέπονται επισημαίνει «Το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων πριν καλά ξεκινήσει να λειτουργεί ξεκίνησαν τα προβλήματα!
Αρχικά αποσυνδέθηκε το Εθνικό Μητρώο Παραγωγών και τώρα οι έμποροι είναι αντιμέτωποι με ένα σύστημα που ενώ αρχικά φαίνεται απλό στην πράξη αποδεικνύεται ότι έχει δόλιο σκοπό και εν τέλει δημιουργεί τεράστια προβλήματα και κρατά όμηρο για πολλά χρόνια κάθε «εισαγωγέα» είτε έμπορο είτε ιδιώτη!
Η πλατφόρμα έχει πολλά λειτουργικά προβλήματα, αρκετά από τα στοιχεία που απαιτούνται να γραφούν ή να αντιγραφούν στο σύστημα δεν υπάρχουν ή αντιγράφονται λάθος.
Τα έγγραφα που απαιτούνται να «ανέβουν» στο σύστημα και κάποια από αυτά αιτούμαστε να μας αποσταλούν από τις ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες έναντι υψηλού τιμήματος απλά έρχονται όποτε εκείνοι θέλουν.
Γενικά όλα είναι εις βάρος του ενδοκοινοτικού εμπορίου και των «εισαγωγέων» μεταχειρισμένων αυτοκινήτων!
Και μέσα σε όλο αυτό το χάος διαπιστώνουμε ότι τελικά τα πρόστιμα που προβλέπει το ΜΕΜΟ δεν είναι χαμηλά όπως θα έπρεπε να είναι εξαιτίας της πρώτης λειτουργίας του συστήματος αλλά αντίθετα είναι εξοντωτικά και απειλούν την βιωσιμότητα όλων των καταστημάτων εμπορίας μεταχειρισμένων οχημάτων.
Ακόμη και ένα μικρό λάθος να κάνουν με τα έγγραφα και τα στοιχεία που πρέπει να αναρτούν στην πλατφόρμα μπορεί να τους κοστίσει πάρα πολύ ακριβά.
Αντίθετα σε περίπτωση που κάποιο έγγραφο δεν αποσταλεί από κάποια εισαγωγική εταιρεία προς τον έμπορο που το έχει αιτηθεί απλά ο νόμος δεν προβλέπει απολύτως κανένα πρόστιμο! Αν αυτό δεν είναι διακριτική μεταχείριση υπέρ των εισαγωγικών εταιρειών τότε τι άλλο μπορεί να είναι;
Εμείς ως κλάδος το μόνο που θέλουμε είναι ίση μεταχείριση των Αρχών έναντι των καινούριων και «εισαγόμενων» μεταχειρισμένων αυτοκινήτων!
Ζητάμε το ΜΕΜΟ να γίνει ένα σύστημα απλό, βατό, ξεκάθαρο και λειτουργικό για τον κάθε πολίτη ή διαφορετικά την πλήρη κατάργηση του!
Σε διαφορετική περίπτωση θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε για ακόμη μία φορά στην ΕΕ και να καταγγείλουμε τη στάση της Ελλάδας έναντι του ενδοκοινοτικού εμπορίου και των εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων».
Αναλυτικά τα πρόστιμα
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2021 αναγράφει ότι: «Κατηγοριοποίηση των παραβάσεων της παρ. 4 του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 «Σύσταση Μητρώου Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων» (Α’ 40), των διοικητικών προστίμων που επισύρουν και του τρόπου επιβολής αυτών, καθώς και κάθε άλλη σχετική αναγκαία λεπτομέρεια.
«Καθορισμός χρηματικού προστίμου στον υπόχρεο καταχώρισης στο Μ.Ε.Μ.Ο.
1.Το χρηματικό πρόστιμο και η προσαύξηση αυτού σε περίπτωση υποτροπής που επιβάλλεται σε εισαγωγέα μεταχειρισμένου οχήματος κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, για καθεμία εκ των κατηγοριών των παραβάσεων της παρ. 4 του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 40), διαμορφώνονται ως εξής:
α) Η μη καταχώριση από τον υπόχρεο στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51) των υποβαλλόμενων στοιχείων της παρ. 2 αυτού για κάθε μεταχειρισμένο όχημα των ως άνω κατηγοριών που εισάγει από το εξωτερικό διαπιστώνεται μετά την παρέλευση εκατόν ογδόντα (180) ημερών από την ημερομηνία της κατάθεσης της αίτησης έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα κάθε οχήματος και επισύρει στον υπόχρεο καταχώρισης τα κάτωθι χρηματικά πρόστιμα, κλιμακούμενα ως εξής:
αα. Για μία (1) έως και τρεις (3) περιπτώσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3,ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της μη καταχώρισης των υποβαλλόμενων στοιχείων τους στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων.
αβ. Για τέσσερις (4) έως και έξι (6) περιπτώσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1,Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της μη καταχώρισης των υποβαλλόμενων στοιχείων τους στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων, σωρευτικά με το πρόστιμο της υποπερ. αα.
αγ. Για επτά (7) περιπτώσεις και άνω εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2,Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της μη καταχώρισης των υποβαλλόμενων στοιχείων τους στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων. Το πρόστιμο αυτό επιβάλλεται ανά τρεις (3) περιπτώσεις που διαπιστώνεται η παράβαση ήτοι δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για επτά (7) έως εννέα (9) περιπτώσεις, τέσσερις χιλιάδες (4.000) ευρώ για δέκα (10) έως δώδεκα (12) περιπτώσεις κ.ο.κ., σωρευτικά με τα πρόστιμα των υποπερ. αα και αβ.
Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός (1) έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής εκάστου εκ των ανωτέρω χρηματικών προστίμων, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός ενός (1) έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
β) Η καταχώριση στο Μ.Ε.Μ.Ο. των στοιχείων της παρ. 2 του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 του εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ,Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, πέραν του τιθέμενου χρονικού διαστήματος της παρ. 3 του εν λόγω άρθρου, επισύρει στον υπόχρεο καταχώρισης τα κάτωθι χρηματικά πρόστιμα, κλιμακούμενα ανάλογα με το χρονικό διάστημα καθυστέρησης, ως εξής:
βα. Για χρονικό διάστημα καθυστερημένης καταχώρισης από μία (1) έως και τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της κατάθεσης της αίτησης για έκδοση πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, πρόστιμο εκατό (100) ευρώ για κάθε μία (1) ημέρα καθυστέρησης.
ββ. Για χρονικό διάστημα καθυστερημένης καταχώρισης άνω των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών κατόπιν της παρέλευσης είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της κατάθεσης της αίτησης για έκδοση πρώτης άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, πρόστιμο διακοσίων (200) ευρώ για κάθε μία (1) ημέρα καθυστέρησης. Η καταχώριση πέραν των εκατόν ογδόντα (180) ημερών από την ημερομηνία της κατάθεσης της αίτησης έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα του οχήματος λογίζεται ως μη καταχώριση και επισύρει τα πρόστιμα που προβλέπονται στην περ. (α) της παρ. 1 του παρόντος άρθρου.
Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός (1) έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής καθενός εκ των ανωτέρω χρηματικών προστίμων, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός ενός (1) έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
γ) Η καταχώριση ψευδών στοιχείων ή πλαστών δικαιολογητικών στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), των υποβαλλόμενων στοιχείων της παρ. 2 αυτού, του εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, πλέον των προβλεπόμενων κυρώσεων του ν. 4619/2019 (Α’ 95), επισύρει στον υπόχρεο καταχώρισης τα κάτωθι χρηματικά πρόστιμα, κλιμακούμενα ως εξής:
γα. Για μία (1) έως και τρεις (3) περιπτώσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3,ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της καταχώρισης ψευδών στοιχείων ή πλαστών δικαιολογητικών στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο χιλίων (1.000) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων.
γβ. Για τέσσερις (4) έως και έξι (6) περιπτώσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1,Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της καταχώρισης ψευδών στοιχείων ή πλαστών δικαιολογητικών στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων, σωρευτικά με το πρόστιμο της υποπερ. γα.
γγ. Για επτά (7) περιπτώσεις και άνω εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2,Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, που διαπιστώνεται η παράβαση της καταχώρισης ψευδών στοιχείων ή πλαστών δικαιολογητικών στο Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ για καθένα εκ των ως άνω εισαγόμενων οχημάτων. Το πρόστιμο αυτό επιβάλλεται ανά τρεις (3) περιπτώσεις που διαπιστώνεται η παράβαση ήτοι δύο χιλιάδες (2.000) ευρώ για επτά (7) έως εννέα (9) περιπτώσεις, τέσσερις χιλιάδες (4.000) ευρώ για δέκα (10) έως δώδεκα (12) περιπτώσεις κ.ο.κ., σωρευτικά με τα δύο πρόστιμα των υποπερ. γα και γβ.
Σε περίπτωση υποτροπής με την τέλεση της ίδιας παράβασης εντός ενός (1) έτους από την έκδοση της απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό του επιβαλλόμενου προστίμου διπλασιάζεται και σε κάθε επόμενη υποτροπή εντός έτους από την έκδοση κάθε προηγούμενης απόφασης επιβολής προστίμου, το ποσό τριπλασιάζεται.
2.Σε περίπτωση βεβαίωσης σε εισαγωγέα μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, περισσότερων της μιας παραβάσεων της παρ. 1, στο πλαίσιο του ίδιου τριμηνιαίου δειγματοληπτικού ελέγχου από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την τήρηση του Μ.Ε.Μ.Ο. του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 (Α’ 51), το συνολικά επιβαλλόμενο πρόστιμο είναι ίσο με το σύνολο των προστίμων για τις επιμέρους παραβάσεις και δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ.
2.Αν ο εισαγωγέας μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3, υποπέσει εκ νέου στις πράξεις ή παραλείψεις των περ. (α) έως (γ) της παρ. 1, εντός πέντε (5) ετών από την τέλεση αυτών, επιβάλλεται νέο πρόστιμο πενταπλάσιο της αξίας του ήδη επιβληθέντος.
Άρθρο 4
Διαδικασία επιβολής προστίμων
1.Η «Αρμόδια Υπηρεσία τήρησης του Μ.Ε.Μ.Ο.», ανά τρεις (3) μήνες από την έναρξη της λειτουργίας του Μ.Ε.Μ.Ο. διενεργεί δειγματοληπτικούς ελέγχους στις καταχωρίσεις αυτού, προκειμένου να επαληθεύει τη γνησιότητα των υποβαλλόμενων στοιχείων στο εν λόγω Μητρώο από τους υπόχρεους εισαγωγείς μεταχειρισμένων οχημάτων και στην περίπτωση που διαπιστώνει φαινόμενα μη καταχώρισης ή εκπρόθεσμης καταχώρισης εντός της προβλεπόμενης στην παρ. 3 του άρθρου 51 του ν. 4784/2021 προθεσμίας ή/και ανακριβούς καταχώρισης στο Μ.Ε.Μ.Ο. των στοιχείων του μεταχειρισμένου οχήματος, επιβάλλει το χρηματικό πρόστιμο του άρθρου 3 της παρούσας στον υπόχρεο προς καταχώριση, ανάλογα με την παράβαση.
2.Στην περίπτωση κατά την οποία τα διαθέσιμα στοιχεία από τη διενέργεια κάθε τριμηνιαίου δειγματοληπτικού ελέγχου για την επαλήθευση των υποβαλλόμενων στοιχείων στο Μ.Ε.Μ.Ο. μεταχειρισμένων οχημάτων κατηγορίας Μ1, Μ2, Μ3, ΝΙ, Ν2, Ν3 και Ο1, Ο2, Ο3 κρίνονται επαρκή για τη θεμελίωση παραβάσεων του άρθρου 3 της παρούσας σε έναν (1) ή περισσότερους από τους εισαγωγείς αυτών, συντάσσεται έκθεση βεβαίωσης παράβασης από το Τμήμα Εποπτείας Αγοράς και Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Εποπτείας και Ελέγχου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία υπογράφεται από τον προϊστάμενο της εν λόγω Διεύθυνσης.
3.Η κατά τα ανωτέρω έκθεση βεβαίωσης παράβασης αποστέλλεται στη διεύθυνση της έδρας του εισαγωγέα μεταχειρισμένων οχημάτων των ως άνω κατηγοριών με συνημμένη κλήση σε ακρόαση εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της ημέρας παραλαβής της υπόψη έκθεσης. Ο καθ’ ου επί της έκθεσης βεβαίωσης της παράβασης δύναται να ζητήσει και να λάβει προθεσμία έως είκοσι (20) ημέρες από την επίδοση αυτής για να εκθέσει εγγράφως τις απόψεις του.
4.Μετά την υποβολή των απόψεων του καθ’ ου και εφόσον αυτές κριθούν βάσιμες, διαγράφεται η παράβαση και δεν επιβάλλεται το κατά περίπτωση πρόστιμο.
Στην περίπτωση που οι απόψεις του καθ’ ου δεν κριθούν βάσιμες, ή δεν υποβληθούν, ή υποβληθούν εκπρόθεσμα, απορρίπτονται με αιτιολογημένη απόφαση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Εποπτείας και Ελέγχου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και στη συνέχεια εκδίδεται απόφαση του Γενικού Διευθυντή Οχημάτων και Εγκαταστάσεων του εν λόγω Υπουργείου για την επιβολή του προστίμου, με ειδική αιτιολογία και με βάση τη σχετική έκθεση βεβαίωσης παράβασης.
5.Η απόφαση επιβολής του διακριτού, ανά παράβαση, προστίμου του άρθρου 3, αποστέλλεται με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής στην έδρα του εισαγωγέα τέλεσης της παράβασης του εν λόγω άρθρου.
Στην υπόψη απόφαση αναγράφεται και ο έκτου βαθμoύ ανάλυσης κωδικός αναλυτικής οικονομικής ταξινόμησης εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού, υπέρ του οποίου αποδίδεται το επιβληθέν πρόστιμο στη ΔΟΥ, το οποίο καλείται να το καταβάλλει ο νόμιμος εκπρόσωπος του καθ’ ου εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της απόφασης επιβολής του.
Άρθρο 5
Διαδικασία είσπραξης προστίμων
1.Τα πρόστιμα επί των παραβάσεων των περ. α’, β’ και γ’ της παρ. 1 του άρθρου 3 καταβάλλονται, εγγράφονται καθ’ ύψος και αποτελούν έσοδο του δημοσίου και εισπράττονται στον ΑΛΕ 1560989001 με την ονομασία «Λοιπά πρόστιμα και χρηματικές ποινές».
2.Τα πρόστιμα της παραπάνω παραγράφου καταβάλλονται μέσω της διαδικασίας του ηλεκτρονικού παράβολου αυτόματης δέσμευσης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία ΠΟΛ 1163/2013 «Όροι και διαδικασία είσπραξης – επιστροφής για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού παράβολου» (Β’ 1675).
3.Στην περίπτωση που τα επιβληθέντα πρόστιμα δεν καταβληθούν εντός της προθεσμίας της παρ. 5 του άρθρου 4, αυτά εισπράττονται κατά τις διατάξεις του ν.δ. 356/1974, μετά την αποστολή χρηματικού καταλόγου από την «Αρμόδια Υπηρεσία τήρησης του Μ.Ε.Μ.Ο.».
4.Αντίγραφο του παραστατικού καταβολής του προστίμου υποβάλλεται από τον καθ’ ου ή τον νόμιμο εκπρόσωπο αυτού στο Τμήμα Εποπτείας Αγοράς και Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Εποπτείας και Ελέγχου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την έκδοσή του.»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(10187)
- ► Δεκεμβρίου (1001)
- ► Σεπτεμβρίου (704)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
▼
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
- ► Φεβρουαρίου (1122)
-
▼
Ιανουαρίου
(1018)
- The Most Beautiful Spanish Chillout - Spanish Nights
- Aston Martin DB11
- Ποια μεταχειρισμένα εισάγουμε από το εξωτερικό;
- Ερντογάν: Σε μετωπική σύγκρουση με τη Δύση, ενόψει...
- Πτώση Phantom F-4 στην Ανδραβίδα: Πετούσε με 800 χ...
- Άνδρας εκβίαζε 28χρονη δασκάλα από την Κω με «ροζ»...
- Νέα πρόστιμα-μαμούθ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ...
- Κάρολος Κουν: Έκλεψαν την προτομή του από το Θέατρ...
- Πτώση Phantom F-4: Έκανε κλειστή στροφή σε πολύ χα...
- Πτώση Phantom F-4: «Πάντα πετούσε χαμηλά πάνω από ...
- Με το κλειδί της πόλης του Λαυρίου τιμήθηκαν ο Θαν...
- Ασπασία Λεβέντη: Στο σφυρί διαμέρισμα αξίας €2,7 ε...
- ΔΝΤ: Η παγκόσμια ανάπτυξη αναμένεται να είναι υψηλ...
- O κυβερνήτης που αγνοείται συμμετείχε με Phantom σ...
- Ουκρανία: Η Βραζιλία αποκλείει την αποστολή πυρομα...
- Ρομά τρέχουν με το... κλεμμένο χρηματοκιβώτιο στην...
- Πτώση F-4 Phantom: Τα πιθανά σενάρια για την τραγω...
- Νέα Μάκρη: Αγωνία για τον 53χρονο που εξαφανίστηκε...
- Ανδραβίδα - Πατέρας 29χρονου υποσμηναγού: «Δήλωσε ...
- Politico: Ποιοι ακούγονται για διάδοχοί του Στόλτε...
- Ανδραβίδα: Οι πιλότοι του μοιραίου Phantom - Νεκρό...
- Καβάλα: Δίωξη στην 37χρονη νηπιαγωγό που κατηγορεί...
- 140.000 ευρώ Toyota GRMN Yaris!
- ΕΛΑΣ: Εξαρθρώθηκε σπείρα που λήστευε με... πυροσβε...
- Κροατία: Η Κριμαία δεν θα γίνει ποτέ ξανά μέρος τη...
- Βρετανία: Η «αποκαθήλωση» του Ναντίμ Ζαχάουι επανα...
- Ελεύθεροι Επαγγελματίες: Αναπροσαρμόζονται οι εισφ...
- Καβάλα: «Μας πείραζε και μας τραβούσε με το κινητό...
- Qatargate: Εύα Καϊλή - Φραντσέσκο Τζόρτζι - Ο Παντ...
- Πανδημία: Ο κορωνοϊός «κλείνει» τρία χρόνια και αφ...
- Πτώση F4-E Phantom II: «Μαύρη» μέρα για την Πολεμι...
- F-4E Phantom II: Ποιο είναι το μαχητικό που κατέπε...
- Γερμανία: Ο Όλαφ Σολτς έχει… νεύρα με την Αναλένα ...
- Έβρος: «Ξέχασα να πω… πέθανε και ένα κοριτσάκι και...
- Ανδραβίδα: Στο λιμάνι του Κατακόλου τα συντρίμμια ...
- Παίρνουν το σπίτι σε καρδιοπαθή με τρία παιδιά: «Μ...
- Eλλάδα - Ιαπωνία: 120 χρόνια deals με τάνκερ, αυτο...
- Τουρκία: «Φρένο» στις εξουσίες του προέδρου θα βάλ...
- Παραδόθηκε ο πατέρας του αστυνομικού που πυροβόλησ...
- Συρία: Επτά νεκροί σε αεροπορική επιδρομή εναντίον...
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Ναυτιλία, τουρισμός και διεθν...
- Vangelis - Rachel's Song [Music Video]
- Audi Q7
- Καιρός: Χιόνια σε ημιορεινά και πτώση της θερμοκρα...
- Νέα Ζηλανδία: Τέσσερις οι νεκροί από τις πλημμύρες
- Βόμβα από Τούρκο αναλυτή: «Ίσως η Άγκυρα προσπαθήσ...
- Αχαΐα: Εργαστήριο διοχέτευε «μαϊμού» ρούχα στην αγορά
- Δομοτεχνική – Οικογένεια Αλεξοπούλου: Από τον ΠΑΟΚ...
- Ρίνα Μπαρζιλάι Ρεβάχ: Το τρίχρονο κορίτσι που γύρι...
- Εύα Καϊλή: «Πουθενά δεν λέει ότι έδωσε τη βαλίτσα ...
- Μικρασιατική Καταστροφή Πρίγκιπας Ανδρέας
- Επείγουσα έρευνα παρήγγειλε ο Ντογιάκος για επαφές...
- «Πρωταθλήτρια» των σέλφι αρκούδα στο Κολοράντο – Έ...
- Καϊλή: Την εμφανίζουν καθοδηγούμενη του Παντσέρι –...
- Ανατολίτικα παζάρια του Ερντογάν με το ΝΑΤΟ - Μπορ...
- Ουκρανία: Σάλος με τις χλιδάτες διακοπές της Γιούλ...
- «Βαβυλώνα» του παλιού Χόλιγουντ - Τα σκάνδαλα που ...
- Γκαουτάμ Αντάνι: Πώς ένας πρώην… οδηγός ασθενοφόρο...
- Μενίδι: Έκλεψαν καμπάνες βάρους 110 κιλών από εκκλ...
- DW: Γίνεται η Γερμανία εμπόλεμο μέρος στέλνοντας τ...
- Yπουργείο Εξωτερικών: Η Τουρκία να λογοδοτήσει για...
- Αδόλφος Χίτλερ: Ήταν αναπόφευκτη η άνοδός του στην...
- Qatargate - Financial Times: «Inside woman» του Πα...
- Ο Νίκος Κούρκουλος είχε συλληφθεί για τεντιμποϊσμό...
- Χαβάη: Εικόνες μυστήριο στον ουρανό - Πώς εξηγήθηκ...
- «Θα ξεριζώσω το βαθύ κράτος» - Ο Τραμπ ξεκίνησε τη...
- Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν: Δεύτερη Άλωση η μετατροπή τ...
- ΗΠΑ: Τα 24 μυστικά προγράμματα της CIA - Από τα UF...
- Για 40 χλμ./ώρα δεν πήρε την ελβετική υπηκοότητα!
- «Ουδέν Νεώτερον από το Δυτικό Μέτωπο»: Απαγορεύτηκ...
- ΗΠΑ εξέδωσαν νέα προειδοποίηση για πιθανές τρομοκρ...
- Philips ανακοίνωσε την κατάργηση 6.000 θέσεων εργα...
- 33χρονη κατήγγειλε διπλό βιασμό από τον σύζυγό της...
- Ο γιος του Τράγκα πούλησε 1.000.000 ευρώ τη βίλα σ...
- Australian Open: Γιατί ο Τσιτσιπάς «κατέκτησε» μία...
- Ερντογάν μεγαλώνει το ρήγμα με τη Δύση με νέο ξέσπ...
- Ιαπωνία: Δύο άνδρες που παρασύρθηκαν από χιονοστιβ...
- Πυροβολισμοί σε κατάστημα στο Μενίδι - Τρεις συλλή...
- Ο σταρ του ΥοuTube «ΜrBeast» βοήθησε 1.000 ασθενεί...
- Τροχαία: Πάνω από 20.000 παραβάσεις σε μια εβδομάδ...
- Μπαχτσελί: «Ψηφίστε μας γιατί κάναμε τζαμί την Αγί...
- Πακιστάν: Έκρηξη «ισοπέδωσε» τζαμί στην Πεσαβάρ
- Κυριάκος Μητσοτάκης - Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη...
- Τσιτσιπάς σε Τζόκοβιτς: Είσαι ο κορυφαίος που έχει...
- Μια αληθινή μαρτυρία από το Άουσβιτς: «Τρόμαξα από...
- Τουρκία: Ο Ερντογάν τραγουδάει εμβατήριο που τον π...
- Ιράν: Drones προκάλεσαν τις εκρήξεις σε στρατιωτικ...
- Αντιπηκτικές ενέσεις τέλος – Το πασίγνωστο χάπι πο...
- Αφγανιστάν: 166 νεκροί από το κύμα ψύχους
- Τουρκία προειδοποιεί τους πολίτες της για τον κίνδ...
- Ισραήλ στερεί δικαιώματα από «οικογένειες τρομοκρα...
- Τεράστια έλλειψη εκπαιδευτικών στα γερμανικά σχολεία
- Qatar Gate - Καϊλή: «Έδωσε εντολή στον πατέρα της ...
- Ερντογάν: Η αντιπολίτευση ρίχνει λάσπη γιατί δεν μ...
- Qatar Gate: Έρευνα στο Μιλάνο για ξέπλυμα βρώμικου...
- Ισραήλ: Η απάντηση στην επίθεση στην Ιερουσαλήμ θα...
- Βρετανία: Κρίση στην κυβέρνηση Σούνακ - «Καρατομήθ...
- Μητέρα δεν μπορεί να μπει στο σχολείο των γιων της...
- Νότια Κορέα: Στρατιώτης άνοιξε πυρ κατά λάθος κοντ...
- Νέες αναφορές της Άγκυρας περί «τουρκικής μειονότη...
-
►
2022
(11200)
- ► Δεκεμβρίου (731)
- ► Σεπτεμβρίου (896)
- ► Φεβρουαρίου (960)
- ► Ιανουαρίου (1185)
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου