Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Τσιτσιπάς σε Τζόκοβιτς: Είσαι ο κορυφαίος που έχει πιάσει ρακέτα

Από τη στιγμή που τελείωσε ο τελικός ο Στέφανος Τσιτσιπάς ήταν χαμένος στις σκέψεις του. Την ώρα που ο Νόβακ Τζόκοβιτς πανηγύριζε σα μικρό παιδί, ο Στέφανος σκεφτόταν τι έφταιξε και έχασε κι αυτήν την ευκαιρία, αλλά όταν ήρθε η ώρα των απονομών απέδειξε το πόσο σπουδαίος αθλητής είναι και αυτός...

«Δεν ξέρω πραγματικά τι να πω Νόβακ.. Όλα αυτά που έχεις πετύχει, μιλούν από μόνα τους! Συγχαρητήρια! Όχι μόνο σε σένα, αλλά και επειδή έχεις μια τόσο υποστηρικτική οικογένεια», είπε αρχικά με τα λόγια να βγαίνουν με δυσκολία και συνέχισε...

«Είναι παρόμοιος ο τρόπος που μεγαλώσαμε γύρω από το τένις και είναι ένα απίστευτο ταξίδι για σένα. Θαυμάζω όλα όσα έχεις πετύχει σ' αυτό το άθλημα, με κάνουν καλύτερο παίκτη όταν βρίσκομαι στο γήπεδο και σε ευχαριστώ γι' αυτό.

Είχα το προνόμιο να παίξω πολλούς δύσκολους αγώνες υψηλής έντασης, αλλά θα ήθελα να πω για μια ακόμα φορά πως ο Νόβακ βγάζει τον καλύτερο εαυτό μου σ' αυτά τα ματς. Δουλεύω όλη μου τη ζωή γι' αυτό».

Κάπου εκεί φάνηκε να διστάζει, αλλά γύρισε το πρόσωπο του προς τον Σέρβο και απευθυνόμενος σ' αυτόν είπε: «Είναι ένας από τους καλύτερους στο άθλημά μας... Είναι ο καλύτερος που έχει πιάσει ρακέτα στα χέρια του! Θέλω να σε ευχαριστήσω που έχεις ωθήσει τόσο πολύ το άθλημά μας, που ωθείς κάθε παίκτη να γίνει καλύτερος, ωθείς κάθε έναν που εμπλέκεται μ' αυτό το άθλημα στα όριά του».

Στο φινάλε των δηλώσεων του στάθηκε και στους δικούς του ανθρώπους αλλά και τους Έλληνες οπαδούς...

«Δεν είναι εύκολο... Ήταν ένας ακόμα τελικός σε Grand Slam, όμως πάντα θέλω να επιστρέφω πίσω στο γήπεδο και να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου που είναι σ' αυτό το ταξίδι μαζί μου και έχουμε χτίσει πολλά μαζί. Είμαι χαρούμενος που έχω ένα γκρουπ ανθρώπων γύρω μου που με στηρίζει, που δημιουργεί φιλοδοξίες μαζί μου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους Έλληνες φιλάθλους, γιατί με κάνουν να αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου όποτε βρίσκομαι εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου