Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Bugatti


H ιστορική μάρκα με τους εκπληκτικούς κινητήρες ενός και πλέον αιώνα θα στραφεί και αυτή προς την ηλεκτροκίνηση. Πριν λίγες ημέρες έκλεισε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην πρόσφατη ιστορία της αυτοκίνησης. Με την Bugatti W16 Mistral έπεσε η αυλαία όχι μόνο της παραγωγής της Chiron αλλά και ενός εκπληκτικού κινητήρα, του W16.  Η ιστορική εταιρία, η οποία ανήκει πλέον στην Rimac, με την ονομασία της εταιρίας πλέον Bugatti Rimac, θα στραφεί και αυτή προς την ηλεκτροκίνηση. Και ήδη το αφεντικό της εταιρίας, ο Κροάτης Mate Rimac σχεδιάζει το μέλλον της.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο Rimac εξήγησε ότι οι προθέσεις της VW και της Porsche ήταν το επόμενο μοντέλο της Bugatti να είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Κάτι που σύμφωνα με τον Rimac θα ήταν σχετικά εύκολο, καθώς θα μπορούσαν να πάρουν τη Nevera και να φτιάξουν ένα διαφορετικό αμάξωμα με τα σήματα της Bugatti.

O ίδιος πάντως ήταν αντίθετος σε αυτή την ιδέα και κατάφερε τελικά να πείσει τους Γερμανούς να παραμείνει αποκλειστικά ηλεκτρική η Rimac και η Bugatti να διατηρήσει σε κάποια μορφή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τον οποίο όμως θα πρέπει να συνδυάσει με κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης.




Προς το παρόν δεν έχει ξεκαθαριστεί για τι είδους κινητήρα θα πρόκειται. Αλλά ο Rimac δηλώνει ότι θα είναι κάτι πραγματικά μοναδικό. Το σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να σχεδιάζεται από την αρχή, χωρίς να υπάρχουν εμπόδια ή αναστολές στο τι είναι εφικτό.

Μέχρι τότε πάντως η Bugatti, εκτός από την Mistral των 5 εκατομμυρίων, ετοιμάζει να φέρει στην παραγωγή και την Bolide. Θα είναι ένα αυτοκίνητο μόνο για πίστα το οποίο θα είναι αντίστοιχο με τα αγωνιστικά του Le Mans ως εμπειρία, επιτυγχάνοντας πλευρικές επιταχύνσεις της τάξης των 3G.
Θα είναι μία τρελή εμπειρία, λέει ο Rimac, για όσους έχουν την δυνατότητα να την αποκτήσουν και να την οδηγήσουν σε μία πίστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου