Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

Toyota: Δεν μπορείς να αγοράσεις μία GR Corolla αν δεν είσαι καλός οδηγός!

 Το να πάρεις στα χέρια σου ένα αυτοκίνητο με ειδικά χαρακτηριστικά δεν αφορά μόνο το πορτοφόλι σου. Θα πρέπει να αποδείξεις ότι το αξίζεις.Το να αγοράσεις ένα γρήγορο ή σπάνιο αυτοκίνητο είναι συνήθως υπόθεση τραπεζικού λογαριασμού. Κανείς δεν ασχολείται με το αν μπορείς να οδηγήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο (με τα γνωστά αποτελέσματα που βλέπουμε συχνά…) ή αν αξίζει να έχεις μια σπάνια έκδοση για την οποία έχουν κοπιάσει πολύ οι άνθρωποι της εταιρίας.

Είναι λογικό λοιπόν κάποιες εταιρίες να περνούν από… κόσκινο τους πελάτες που θέλουν να αποκτήσουν ένα τέτοιο μοντέλο. Για παράδειγμα, παλαιότερα, η Ford είχε προβλέψει μία τέτοια διαδικασία για το GT, για το οποίο μάλιστα έβαζε τους αγοραστές να υπογράψουν ότι δε θα το μεταπωλήσουν για έναν χρόνο.





Τώρα έρχεται η Toyota να κάνει κάτι αντίστοιχο, για την πολύ σπέσιαλ έκδοση της GR Corolla Morizo. Και αυτό, τουλάχιστον προς το παρόν, αφορά την αγορά του Καναδά, στην οποία θα φθάσουν μόλις 9 αυτοκίνητα από τα 200 που θα παραχθούν συνολικά.

Η ειδική αυτή έκδοση της GR Corolla έχει ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά, όντας ελαφρύτερη και με τροποποιήσεις στην ανάρτηση και τα μηχανικά μέρη έτσι ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική στην πίστα.


Η αντιπροσωπεία του Καναδά αποφάσισε να υποβάλλει τους υποψήφιους πελάτες αυτής της έκδοσης σε μία σειρά ερωτήσεων έτσι ώστε να ξεχωρίσει εκείνους οι οποίοι θα μπορούσαν να μπουν στη λίστα για να την αποκτήσουν.

Στόχος της είναι το αυτοκίνητο να φτάσει στους πραγματικούς οδηγούς που ξέρουν να εκτιμήσουν αυτά που προσφέρει και όχι σε όσους έχουν απλά τα χρήματα για να το αγοράσουν.






Οι υποψήφιοι αγοραστές πρέπει να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο όπου πέρα από τα τυπικά (όνομα, ηλικία, παρουσία στα social media) ερωτώνται για την εμπειρία που έχουν σε σπορ μοντέλα μέχρι σήμερα.

Η έρευνα προχωρά σε ακόμα πιο εξειδικευμένα θέματα, όπως τα σπορ μοντέλα επιδόσεων που είχε στην κατοχή του ο υποψήφιος αγοραστής, η εμπειρία τους με προϊόντα της Toyota, το πως θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο, ακόμα και ποιος είναι ο αγαπημένος τους δρόμος για οδήγηση ή το πόσες φορές τον χρόνο σκοπεύουν να το χρησιμοποιούν στην πίστα.


Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται παράξενα και ίσως λίγο υπερβολικά για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει γύρω στα 45.000 ευρώ στον Καναδά. Όμως στόχος της Toyota είναι να δείξει ότι η έκδοση Morizo είναι σπάνια και δεν μπορεί να την αποκτήσει κάποιος που απλά έχει λεφτά και δεν είναι παθιασμένος με την σπορ οδήγηση.

Και δεν μπορούμε παρά να επικροτήσουμε με το παραπάνω αυτή την πρακτική της ιαπωνικής εταιρίας.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου