Το ιδιαίτερης σχεδίασης Honda S2000.
Για τους περισσότερους από εμάς, το Honda S2000 αποτελούσε ένα διαχρονικό roadster
μοντέλο, το οποίο έχτισε τον δικό του μύθο στην αυτοκίνηση. Ελάχιστοι πάντως γνωρίζουν ότι η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε μία ειδική έκδοση, την Club Racer (CR), η οποία παράχθηκε από το 2007 έως το 2009, σε μόλις 625 αντίτυπα, αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ. Ένα από αυτά, με έτος κατασκευής 2008, βαμμένο σε έντονο κίτρινο χρώμα Rio Yellow Pearl και μόλις 2.047 χλμ. στο οδόμετρο πωλείται μέσω της ιστοσελίδας Bring A Trailer.
To Honda S2000 CR, λόγω των ιδιαιτεροτήτων της αμερικάνικης αγοράς διέθετε κάτω από το καπό έναν τετρακύλινδρο κινητήρα VTEC 2,2 λίτρων, ο οποίος είχε ισχύ 241 ίππων και 218 Nm ροπής. Φυσικά, η απόδοση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ οι αλλαγές ήταν μικρές, σε σχέση πάντα με την βασική έκδοση, αλλά αρκετά σημαντικές. Οι τεχνικοί της Honda τοποθέτησαν στο S2000 CR μία κοντύτερη κρεμαγιέρα (σχέση 13,8 έναντι 14,9), αναβαθμισμένη εξάτμιση, πιο ενδοτική ανάρτηση, πιο φαρδιά πίσω ελαστικά Bridgestone Potenza RE070, αλλά και νέο bodykit, που αποτελείται από νέας σχεδίασης εμπρός splitter και μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή. Επίσης διέθετε μικρότερο κατά 41 kg βάρος, σε σχέση με την «απλή» έκδοση, χάρη στην απουσία ηχοσυστήματος και κλιματισμού. Τη θέση της υφασμάτινης οροφής έχει πάρει το hard-top, ενώ στο εσωτερικό, υπάρχουν κίτρινες λεπτομέρειες, σε τιμόνι, πλαϊνά θυρών και καθίσματα, ενώ δεν λείπουν και οι «ψευδο-carbon» επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα.
Για τους περισσότερους από εμάς, το Honda S2000 αποτελούσε ένα διαχρονικό roadster
μοντέλο, το οποίο έχτισε τον δικό του μύθο στην αυτοκίνηση. Ελάχιστοι πάντως γνωρίζουν ότι η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε μία ειδική έκδοση, την Club Racer (CR), η οποία παράχθηκε από το 2007 έως το 2009, σε μόλις 625 αντίτυπα, αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ. Ένα από αυτά, με έτος κατασκευής 2008, βαμμένο σε έντονο κίτρινο χρώμα Rio Yellow Pearl και μόλις 2.047 χλμ. στο οδόμετρο πωλείται μέσω της ιστοσελίδας Bring A Trailer.
To Honda S2000 CR, λόγω των ιδιαιτεροτήτων της αμερικάνικης αγοράς διέθετε κάτω από το καπό έναν τετρακύλινδρο κινητήρα VTEC 2,2 λίτρων, ο οποίος είχε ισχύ 241 ίππων και 218 Nm ροπής. Φυσικά, η απόδοση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, ενώ οι αλλαγές ήταν μικρές, σε σχέση πάντα με την βασική έκδοση, αλλά αρκετά σημαντικές. Οι τεχνικοί της Honda τοποθέτησαν στο S2000 CR μία κοντύτερη κρεμαγιέρα (σχέση 13,8 έναντι 14,9), αναβαθμισμένη εξάτμιση, πιο ενδοτική ανάρτηση, πιο φαρδιά πίσω ελαστικά Bridgestone Potenza RE070, αλλά και νέο bodykit, που αποτελείται από νέας σχεδίασης εμπρός splitter και μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή. Επίσης διέθετε μικρότερο κατά 41 kg βάρος, σε σχέση με την «απλή» έκδοση, χάρη στην απουσία ηχοσυστήματος και κλιματισμού. Τη θέση της υφασμάτινης οροφής έχει πάρει το hard-top, ενώ στο εσωτερικό, υπάρχουν κίτρινες λεπτομέρειες, σε τιμόνι, πλαϊνά θυρών και καθίσματα, ενώ δεν λείπουν και οι «ψευδο-carbon» επενδύσεις στην κεντρική κονσόλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου