Αμφότερα τα δύο μοντέλα της γερμανικής φίρμας εφοδιάζονται με τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 530 PS, με τη ροπή να σκαρφαλώνει
στα 749 Nm. Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με την Χ5 xDrive50i, με τον ίδιο κινητήρα, η αύξηση της ιπποδύναμης είναι +68 PS και της ροπής +100 Nm. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα, οι τεχνικοί της BMW έκαναν τις απαραίτητες βελτιώσεις σε κυλινδροκεφαλή και πιστόνια. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που μεταφέρει ροπή και ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ενώ δεν λείπει το πίσω διαφορικό M Sport. Ανάλογες με τον χαρακτήρα της X5 και X7 M50i είναι και οι επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, η X5 για το 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 4,3”, η μεγαλύτερη και βαρύτερη X7 είναι κατά 0,4” πιο αργή (4,7”). Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα, στην περίπτωση των ελαστικών all-season αυτή περιορίζεται στα 209 km/h, ενώ ανεβαίνει στα 250 km/h με θερινά ελαστικά.
Επίσης, διαφορετική είναι και η ανάρτηση. Στην Χ5 Μ50i έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και διαφορετικά ελατήρια (Adaptive M Suspension), ενώ η X7 M50i διαθέτει αερανάρτηση Adaptive Dual Axis. Τέλος, σε ότι αφορά την εμφάνιση και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν νέους προφυλακτήρες που ενσωματώνουν μεγαλύτερους σε μέγεθος αεραγωγούς, μπλε δαγκάνες φρένων, όπως και ζάντες 20” για την Χ5 και 22” για την X7.
στα 749 Nm. Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με την Χ5 xDrive50i, με τον ίδιο κινητήρα, η αύξηση της ιπποδύναμης είναι +68 PS και της ροπής +100 Nm. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα, οι τεχνικοί της BMW έκαναν τις απαραίτητες βελτιώσεις σε κυλινδροκεφαλή και πιστόνια. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που μεταφέρει ροπή και ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ενώ δεν λείπει το πίσω διαφορικό M Sport. Ανάλογες με τον χαρακτήρα της X5 και X7 M50i είναι και οι επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, η X5 για το 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 4,3”, η μεγαλύτερη και βαρύτερη X7 είναι κατά 0,4” πιο αργή (4,7”). Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα, στην περίπτωση των ελαστικών all-season αυτή περιορίζεται στα 209 km/h, ενώ ανεβαίνει στα 250 km/h με θερινά ελαστικά.
Επίσης, διαφορετική είναι και η ανάρτηση. Στην Χ5 Μ50i έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και διαφορετικά ελατήρια (Adaptive M Suspension), ενώ η X7 M50i διαθέτει αερανάρτηση Adaptive Dual Axis. Τέλος, σε ότι αφορά την εμφάνιση και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν νέους προφυλακτήρες που ενσωματώνουν μεγαλύτερους σε μέγεθος αεραγωγούς, μπλε δαγκάνες φρένων, όπως και ζάντες 20” για την Χ5 και 22” για την X7.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου