Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Μαδούρο: Όσοι με λένε δικτάτορα να πάνε στο δια@@@ο, είμαι μετριοπαθής

«Εγώ ξέρω ποιος είμαι - είμαι ένας μετριοπαθής άνδρας που μεγάλωσα με τις αξίες του
Σιμόν Μπολιβάρ. Δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι δικτάτορας» υποστήριξε ο Μαδούρο
Εξερράγη την Τετάρτη ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, Νίκολας Μαδούρο, κατά όσων τον αποκαλούν δικτάτορα.

«Δεν με ενδιαφέρουν όσοι με αποκαλούν δικτάτορα. Όσοι το λένε μπορούν να πάνε στο δια@@@ο» είπε ο Μαδούρο σύμφωνα με την Daily Exelsior.
«Εγώ ξέρω ποιος είμαι - είμαι ένας μετριοπαθής άνδρας που μεγάλωσα με τις αξίες του Σιμόν Μπολιβάρ. Δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι δικτάτορας» πρόσθεσε ο Μαδούρο.

Τον χαρακτηρισμό «δικτάτορας» για τον Μαδούρο έχουν χρησιμοποιήσει από τις αμερικανικές αρχές μέχρι τον πρόεδρο της Κολομβίας και τον επικεφαλής του Οργανισμού Αμερικανικών Κρατών καθώς η πλειοψηφία των κρατών της Βόρειας και Νότιας Αμερικής δεν έχουν αναγνωρίσει το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών στη Βενεζουέλα τον περασμένο Μάιο.

Την ίδια ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ετοιμάζεται, σύμφωνα με την Washington Post, να συμπεριλάβει τη Βενεζουέλα στις χώρες για τις οποίες οι ΗΠΑ εκτιμούν ότι στηρίζουν την τρομοκρατία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου