Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Νεαρή γυναίκα έχασε πάνω από 50 κιλά κάνοντας κάτι πολύ απλό!

Η Siobhan Thornton άρχισε να πίνει τουλάχιστον δύο κούπες πράσινου τσαγιού κάθε μέρα και δήλωσε ότι τη βοήθησε να χάσει πάνω από 50 ολόκληρα κιλά Η 23χρονη Siobhan
Thornton άρχισε να νιώθει άσχημα για το βάρος της, αφότου έφερε στον κόσμο την κορούλα της και χώρισε με τον σύντροφό της. Όμως μία φθηνή, αλλά θαυματουργή προσθήκη στη διατροφή της, άλλαξε άρδην τα δεδομένα.





Όταν γέννησε την κόρη της, στα τέλη του 2015, ζύγιζε περίπου 107 κιλά και ήταν ένα βήμα πριν να γίνει διαβητική. Ζούσε τρώγοντας μόνο junk food και σοκολάτες μπροστά από την τηελόραση, μετά τον χωρισμό της.

Τι ήταν αυτό που έφερε τα πάνω κάτω στη διατροφή της και κατ' επέκταση στο σώμα της; Το πράσινο τσάι. 
Η Thornton άρχισε να πίνει τουλάχιστον δύο κούπες πράσινου τσαγιού κάθε μέρα και δήλωσε ότι τη βοήθησε να χάσει πάνω από 50 ολόκληρα κιλά!



«Απέφευγα να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Τώρα όμως η αυτοπεποίθησή μου βρίσκεται στα ύψη και έχει μειωθεί στο μισό ο δείκτης μάζας σώματός μου. Είμαι βέβαιη ότι έχασα τα πρώτα 20 κιλά πίνοντας μόνο πράσινο τσάι. Ο μεταβολισμός μου εκτοξεύτηκε και δεν χρειάστηκε να κάνω τίποτα άλλο», δήλωνε η Thornton στη Mirror.

Όπως είπε δεν έκανε περισσότερη γυμναστική από το κανονικό για να βοηθήσει την απώλεια βάρους, ενώ σημείωσε ότι το πράσινο τσάι είναι αρκετά υποτιμημένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου