Με το ποσό των περίπου 9 εκ. ευρώ θα χρηματοδοτηθούν 150 Δήμοι της χώρας, για την εκπόνηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) ως δικαιούχοι στον άξονα προτεραιότητας
4 «Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα» του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «Λοιπές δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου 2016».
Την σχετική απόφαση έλαβε το «Πράσινο Ταμείο», Φορέας που εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Τα ΣΒΑΚ αποσκοπούν στην προώθηση ισόρροπης ανάπτυξης και την καλύτερη ενοποίηση των διαφόρων τρόπων αστικής κινητικότητας. Δίνουν έμφαση στον πολίτη και στην προώθηση αλλαγών στη συμπεριφορά μετακίνησης.
Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ένταξη των Δήμων στο πρόγραμμα βασίστηκε σε αντικειμενικά κριτήρια (πληθυσμός, πυκνότητα πληθυσμού, περιφερειακή κατάταξη, ύπαρξη τερματικών σταθμών, σταθερή τουριστική έλξη – εποχική πληθυσμιακή αύξηση), καθώς και στο βαθμό ωριμότητας κάθε Δήμου, δηλαδή, στην ύπαρξη ή μη κυκλοφοριακών μελετών και πρόσφατων κυκλοφοριακών και πολεοδομικών δεδομένων.
Το «Πράσινο Ταμείο» συνεργάσθηκε για την εφαρμογή της μεθοδολογίας με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης.
Εκτός από τον Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου ο οποίος όπως σας έχουμε ενημερώσει θα χρηματοδοτηθεί με το ποσό των 35.000 ευρώ, στην σχετική λίστα με τους 150 Δήμους αναγράφονται και ο Δήμος Παλλήνης, ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος και ο Δήμος Μαραθώνα, οι οποίοι θα χρηματοδοτηθούν με το ποσό των 65.000 ευρώ έκαστος.
www.irafina.gr
4 «Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα» του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «Λοιπές δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου 2016».
Την σχετική απόφαση έλαβε το «Πράσινο Ταμείο», Φορέας που εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Τα ΣΒΑΚ αποσκοπούν στην προώθηση ισόρροπης ανάπτυξης και την καλύτερη ενοποίηση των διαφόρων τρόπων αστικής κινητικότητας. Δίνουν έμφαση στον πολίτη και στην προώθηση αλλαγών στη συμπεριφορά μετακίνησης.
Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ένταξη των Δήμων στο πρόγραμμα βασίστηκε σε αντικειμενικά κριτήρια (πληθυσμός, πυκνότητα πληθυσμού, περιφερειακή κατάταξη, ύπαρξη τερματικών σταθμών, σταθερή τουριστική έλξη – εποχική πληθυσμιακή αύξηση), καθώς και στο βαθμό ωριμότητας κάθε Δήμου, δηλαδή, στην ύπαρξη ή μη κυκλοφοριακών μελετών και πρόσφατων κυκλοφοριακών και πολεοδομικών δεδομένων.
Το «Πράσινο Ταμείο» συνεργάσθηκε για την εφαρμογή της μεθοδολογίας με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης.
Εκτός από τον Δήμο Ραφήνας – Πικερμίου ο οποίος όπως σας έχουμε ενημερώσει θα χρηματοδοτηθεί με το ποσό των 35.000 ευρώ, στην σχετική λίστα με τους 150 Δήμους αναγράφονται και ο Δήμος Παλλήνης, ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος και ο Δήμος Μαραθώνα, οι οποίοι θα χρηματοδοτηθούν με το ποσό των 65.000 ευρώ έκαστος.
Δήμος Ποσό | Πληθυσμός (κατ.) | Χρηματοδότησης (€) |
Παλλήνης | 54.415 | 65.000 |
Σπάτων-Αρτέμιδος | 33.821 | 65.000 |
Μαραθώνος | 33.423 | 65.000 |
www.irafina.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου