Οι πλούσιοι έχουν την τάση να βαριούνται γρήγορα, είτε πρόκειται για δραστηριότητες, είτε για αντικείμενα.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα υπερπολυτελή τους αυτοκίνητα αφού σύμφωνα με έρευνα το 1% των πλουσίων έχει βαρεθεί τα συνηθισμένα μοντέλα και έχει αυξήσει τις απαιτήσεις του προς τις κατασκευαστικές εταιρείες επιθυμώντας το κάτι μοναδικό.
Έτσι λοιπόν, η μάχη μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών έχει ήδη ξεκινήσει. Εταιρείες όπως η Ferrari, αλλά και η Rolls-Royce προσφέρουν όλο και περισσότερες εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μάλιστα νωρίτερα αυτό το μήνα, η Rolls-Royce ανακοίνωσε πως οι εξατομικευμένες παραγγελίες της εκτοξεύτηκαν.
Παρόλα αυτά, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Lotus δήλωσε στο CNBC ότι η πλειοψηφία των κατασκευαστών δεν μπορεί να υλοποιήσει τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών και πολλές φορές αυτό το κάτι παραπάνω στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων τους δεν κοστίζει τίποτα.
«Πιστεύω ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να πάνε προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά περιορίζονται από τις διαδικασίες παραγωγής, τις οικονομικές επιπτώσεις που υπάρχουν, τα πιεστικά χρονοδιαγράμματα αλλά και τα μηχανικά προβλήματα» ανέφερε στο CNBC ο Dany Bahar, ο ιδρυτής της εταιρείας Ares Performance, η οποία αναλαμβάνει τον εσωτερικό σχεδιασμό των αυτοκινήτων.
Μάλιστα η εταιρεία, αν και ανέμενε το 2014 να διαχειριστεί 25 αυτοκίνητα, τελικά διαχειρίστηκε 65 ενώ σύμφωνα με τον πρώην διευθύνων σύμβουλο της Lotus, η εταιρεία είναι πολύ πιθανό να προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο φέτος ώστε να μπορεί να διαχειριστεί περίπου 150 παραγγελίες.
«Εάν αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αξίας πολλών εκατομμυρίων, θα θέλατε να έχει το δικό σας γούστο. Μερικές φορές, το να αλλάξετε απλά το δέρμα ή το χρώμα του ξύλου δεν είναι αρκετά» δήλωσε ο Bahar.
Η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων αναμένεται να ισχυροποιηθεί αρκετά. Η Rolls-Royce, δήλωσε ότι το 2014 κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις 111 ετών.
Η Mercedes παρουσίασε νωρίτερα αυτό το μήνα το νέο μοντέλο της, το Mercedes-S600 Maybach αξίας 190.000 δολαρίων, ενώ η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Cadillac δεσμεύτηκε να δαπανήσει 1.2000.000.000 δολάρια για να εξασφαλίσει την πολυτέλεια στα αυτοκίνητά της.
Η Ferrari έχει επίσης ανακοινώσει ότι θα μειώσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα λανσάρει ώστε να δώσει περισσότερη βάση στην πολυτέλεια των αυτοκινήτων της.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα υπερπολυτελή τους αυτοκίνητα αφού σύμφωνα με έρευνα το 1% των πλουσίων έχει βαρεθεί τα συνηθισμένα μοντέλα και έχει αυξήσει τις απαιτήσεις του προς τις κατασκευαστικές εταιρείες επιθυμώντας το κάτι μοναδικό.
Έτσι λοιπόν, η μάχη μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών έχει ήδη ξεκινήσει. Εταιρείες όπως η Ferrari, αλλά και η Rolls-Royce προσφέρουν όλο και περισσότερες εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μάλιστα νωρίτερα αυτό το μήνα, η Rolls-Royce ανακοίνωσε πως οι εξατομικευμένες παραγγελίες της εκτοξεύτηκαν.
Παρόλα αυτά, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Lotus δήλωσε στο CNBC ότι η πλειοψηφία των κατασκευαστών δεν μπορεί να υλοποιήσει τις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών και πολλές φορές αυτό το κάτι παραπάνω στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων τους δεν κοστίζει τίποτα.
«Πιστεύω ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να πάνε προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά περιορίζονται από τις διαδικασίες παραγωγής, τις οικονομικές επιπτώσεις που υπάρχουν, τα πιεστικά χρονοδιαγράμματα αλλά και τα μηχανικά προβλήματα» ανέφερε στο CNBC ο Dany Bahar, ο ιδρυτής της εταιρείας Ares Performance, η οποία αναλαμβάνει τον εσωτερικό σχεδιασμό των αυτοκινήτων.
Μάλιστα η εταιρεία, αν και ανέμενε το 2014 να διαχειριστεί 25 αυτοκίνητα, τελικά διαχειρίστηκε 65 ενώ σύμφωνα με τον πρώην διευθύνων σύμβουλο της Lotus, η εταιρεία είναι πολύ πιθανό να προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο φέτος ώστε να μπορεί να διαχειριστεί περίπου 150 παραγγελίες.
«Εάν αγοράσετε ένα αυτοκίνητο αξίας πολλών εκατομμυρίων, θα θέλατε να έχει το δικό σας γούστο. Μερικές φορές, το να αλλάξετε απλά το δέρμα ή το χρώμα του ξύλου δεν είναι αρκετά» δήλωσε ο Bahar.
Η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων αναμένεται να ισχυροποιηθεί αρκετά. Η Rolls-Royce, δήλωσε ότι το 2014 κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις 111 ετών.
Η Mercedes παρουσίασε νωρίτερα αυτό το μήνα το νέο μοντέλο της, το Mercedes-S600 Maybach αξίας 190.000 δολαρίων, ενώ η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Cadillac δεσμεύτηκε να δαπανήσει 1.2000.000.000 δολάρια για να εξασφαλίσει την πολυτέλεια στα αυτοκίνητά της.
Η Ferrari έχει επίσης ανακοινώσει ότι θα μειώσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα λανσάρει ώστε να δώσει περισσότερη βάση στην πολυτέλεια των αυτοκινήτων της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου