Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνεργασία των δύο εταιρειών
Η συνεργασία μεταξύ της BMW και της TVS για τη δημιουργία μοτοσικλετών
κάτω από 500 κ.εκ. δείχνει να προχωρά με ομαλό και γρήγορο ρυθμό, όπως
αποκαλύπτουν και έγγραφα
που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Μας είναι γνωστό εδώ καιρό ότι οι BMW και TVS θα παρουσιάσουν κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον μοτοσικλέτες που έχουν εξελιχθεί από κοινού με κυβισμό κάτω από 500 κ.εκ, κατά πάσα πιθανότητα αρχικά με μοτέρ 300 κ.εκ. Το πρωτότυπο Draken της TVS που είδαμε στην ινδική έκθεση Auto Expo ήταν ένα από τα πρώτα δείγματα γραφής από τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών, αφού παρά τις δηλώσεις της TVS για μοτοσικλέτα δικού της σχεδιασμού, οι σχεδιαστικές αναφορές σε μοτοσικλέτες της γερμανικής εταιρίας (λέγε με S 1000 R ) είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Τώρα η ιστοσελίδα Visordown δημοσιεύει κάποια ηλεκτρονικά έγγραφα που φέρονται να είναι συνοδευτικά από φορτία που έστειλε η γερμανική εταιρία στην TVS, τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Μέσα σε αυτά τα φορτία υπήρχαν πλαίσια, ανταλλακτικά αλλά και μια ολόκληρη πρωτότυπη μοτοσικλέτα.
Τα έγγραφα των φορτιών που απέστειλε η γερμανική εταιρία στην TVS φανερώνουν λεπτομέρειες για ένα πρωτότυπο που εξελίσσεται από τις δύο εταιρίες το οποίο έχει προς το παρόν την κωδική ονομασία «Κ03». Η ονομασία αυτή μπορεί να μη σημαίνει και τίποτα αλλά το «03» ίσως να αναφέρεται στο μοτέρ κάνοντας λόγο για κινητήρα χωρητικότητας 300 κ.εκ.
Αυτό που αποκαλύπτουν τα συγκεκριμένα έγγραφα είναι ότι η εξέλιξη της μοτοσικλέτας είχε ξεκινήσει ήδη από το 2012, ίσως και πιο νωρίς, πριν δηλαδή από τη επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών. Συγκεκριμένα στις 26 Ιουλίου εκείνου του έτους η γερμανική εταιρία έστειλε στην TVS ένα «πρωτότυπο σασί» (πλαίσιο και αναρτήσεις μαζί;), με σκοπό την έρευνα και την εξέλιξη από την πλευρά της ινδικής εταιρίας. Η αποστολή έγινε από τη Γερμανία. Έντεκα μήνες μετά, τον Ιούλιο του 2013 η BMW έστειλε ξανά στην TVS ένα «πρωτότυπο σασί» για έρευνα και εξέλιξη, ενώ τον Ιούνιο που μας πέρασε η TVS παρέλαβε μία ολοκληρωμένη πρωτότυπη μοτοσικλέτα μαζί με τον κινητήρα της.
Παράλληλα, τον Ιούνιο του 2014, η BMW, έστειλε στην TVS, αυτή τη φορά από την Ιταλία, πρωτότυπα ανταλλακτικά αλλά και εξατμίσεις κάτι που επανέλαβε και τον Αύγουστο.
Από όσα μπορούμε να καταλάβουμε από αυτά τα έγγραφα και εφόσον αυτά είναι πραγματικά, η εξέλιξη της μοτοσικλέτας βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο. Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε κάποιο επίσημο μοντέλο να παρουσιάζεται από την TVS στους επόμενους μήνες, παρά το γεγονός ότι η ινδική έκθεση Auto Expo πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Εκτός και αν την «προλάβει» η BMW!
Πηγή: mototriti.gr
που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Μας είναι γνωστό εδώ καιρό ότι οι BMW και TVS θα παρουσιάσουν κάποια στιγμή στο σύντομο μέλλον μοτοσικλέτες που έχουν εξελιχθεί από κοινού με κυβισμό κάτω από 500 κ.εκ, κατά πάσα πιθανότητα αρχικά με μοτέρ 300 κ.εκ. Το πρωτότυπο Draken της TVS που είδαμε στην ινδική έκθεση Auto Expo ήταν ένα από τα πρώτα δείγματα γραφής από τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών, αφού παρά τις δηλώσεις της TVS για μοτοσικλέτα δικού της σχεδιασμού, οι σχεδιαστικές αναφορές σε μοτοσικλέτες της γερμανικής εταιρίας (λέγε με S 1000 R ) είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Τώρα η ιστοσελίδα Visordown δημοσιεύει κάποια ηλεκτρονικά έγγραφα που φέρονται να είναι συνοδευτικά από φορτία που έστειλε η γερμανική εταιρία στην TVS, τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Μέσα σε αυτά τα φορτία υπήρχαν πλαίσια, ανταλλακτικά αλλά και μια ολόκληρη πρωτότυπη μοτοσικλέτα.
Τα έγγραφα των φορτιών που απέστειλε η γερμανική εταιρία στην TVS φανερώνουν λεπτομέρειες για ένα πρωτότυπο που εξελίσσεται από τις δύο εταιρίες το οποίο έχει προς το παρόν την κωδική ονομασία «Κ03». Η ονομασία αυτή μπορεί να μη σημαίνει και τίποτα αλλά το «03» ίσως να αναφέρεται στο μοτέρ κάνοντας λόγο για κινητήρα χωρητικότητας 300 κ.εκ.
Αυτό που αποκαλύπτουν τα συγκεκριμένα έγγραφα είναι ότι η εξέλιξη της μοτοσικλέτας είχε ξεκινήσει ήδη από το 2012, ίσως και πιο νωρίς, πριν δηλαδή από τη επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών. Συγκεκριμένα στις 26 Ιουλίου εκείνου του έτους η γερμανική εταιρία έστειλε στην TVS ένα «πρωτότυπο σασί» (πλαίσιο και αναρτήσεις μαζί;), με σκοπό την έρευνα και την εξέλιξη από την πλευρά της ινδικής εταιρίας. Η αποστολή έγινε από τη Γερμανία. Έντεκα μήνες μετά, τον Ιούλιο του 2013 η BMW έστειλε ξανά στην TVS ένα «πρωτότυπο σασί» για έρευνα και εξέλιξη, ενώ τον Ιούνιο που μας πέρασε η TVS παρέλαβε μία ολοκληρωμένη πρωτότυπη μοτοσικλέτα μαζί με τον κινητήρα της.
Παράλληλα, τον Ιούνιο του 2014, η BMW, έστειλε στην TVS, αυτή τη φορά από την Ιταλία, πρωτότυπα ανταλλακτικά αλλά και εξατμίσεις κάτι που επανέλαβε και τον Αύγουστο.
Από όσα μπορούμε να καταλάβουμε από αυτά τα έγγραφα και εφόσον αυτά είναι πραγματικά, η εξέλιξη της μοτοσικλέτας βρίσκεται σε ιδιαίτερα προχωρημένο στάδιο. Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε κάποιο επίσημο μοντέλο να παρουσιάζεται από την TVS στους επόμενους μήνες, παρά το γεγονός ότι η ινδική έκθεση Auto Expo πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Εκτός και αν την «προλάβει» η BMW!
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου