Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Θύμα ληστείας συγγενής γνωστού επιχειρηματία στη Φιλοθέη

Θύμα ληστείας συγγενής γνωστού επιχειρηματία στη Φιλοθέη
Δύο δράστες αναζητούνται από τις Αρχές 
«Τους έλεγα "Παιδιά μου γιατί κάνετε αυτή τη δουλειά"» λέει η ηλικιωμένη που έπιασε την κουβέντα με τους ληστές της - Αφαίρεσαν χρηματικό ποσό και πολύτιμα αντικείμενα. Θύμα
ληστείας έπεσε η Χριστίνα Λαναρά, της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας, σήμερα τα ξημερώματα στην οικία της στην Φιλοθέη.

Στις 2:30 το πρωί δύο άγνωστοι δράστες εισέβαλλαν στο σπίτι της στην οδό Παύλου Μελά 4 και αφού ακινητοποίησαν εκείνη και την οικιακή βοηθό της άρπαξαν χρήματα και αντικείμενα.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της κυρίας Χριστίνας Λαναρά, οι δράστες μπήκαν από την μεριά του κήπου και αφού έσπασαν ένα παραθυράκι εισέβαλλαν στο σπίτι.
Η ίδια τονίζει πως δεν φοβήθηκε καθ’ όλη την διάρκεια της ληστείας.



«Στις 2:30 χτύπησε ο συναγερμός. Σηκωθήκαμε, με πήραν από την εταιρεία τηλέφωνο και είδα ότι ήταν η ζώνη 3, η οποία είναι το ραντάρ στο σαλόνι. Αν εκείνοι μπήκαν από το παραθυράκι, ήρθαν έως εδώ, τους έπιασε το ραντάρ και τρόμαξαν. Είδαν ότι εγώ σταμάτησα τον συναγερμό και είπα στην εταιρεία μην έρχεστε γιατί μέσα στο σπίτι δεν βλέπω τίποτα. Στην συνέχεια έπρεπε να ξαναβάλω τον συναγερμό. Δεν τον έβαλα επειδή, την περασμένη εβδομάδα δύο φορές χτύπησε αλλεπάλληλες ημέρες και νόμιζα πως είχε κάποιο πρόβλημα από το υπόγειο» ανέφερε μεταξύ άλλων στο protothema.gr η ηλικιωμένη γυναίκα.

Αφού λοιπόν η κυρία Λαναρά και η οικιακή βοηθός της διαπίστωσαν ότι δεν συμβαίνει τίποτα, ξάπλωσαν και τότε οι δράστες βρήκαν ευκαιρία, βγήκαν από το σημείο που είχαν κρυφτεί και προχώρησαν στην κλοπή.

«Τώρα προφανώς είχανε μπει μέσα, και ήρθανε κατά τις 3:30-4:00 δεν ξέρω, γιατί μου έκρυψαν τα ρολόγια. Με βρήκαν στο κρεβάτι μου», λέει η κυρία Λαναρά.



Ο διάλογος που μας περιγράφει η άτυχη ηλικιωμένη μόνο φόβο δεν δείχνει αφού είχε το θάρρος να προσπαθήσει να τους κάνει να μετανιώσουν για την πράξη τους λέγοντας χαρακτηριστικά στον ένα από αυτούς «–Παιδάκι μου γιατί κάνεις αυτή την δουλειά δεν σκέφτεσαι την ψυχή σου;».

«Μπαίνει μέσα στο δωμάτιο και του λέω –Πού βρέθηκες εσύ; Μου απαντάει –Μη μιλάς καθόλου, μη μιλάς! Του επαναλαμβάνω, -Μα που βρέθηκες; Και μου λέει –Μη μιλάς που έχεις τα λεφτά; Του λέω –Δεν έχω λεφτά! Μετά βέβαια τους είπα πως το πορτοφόλι μου βρίσκεται σε αυτό το σημείο. Αυτά τα λεφτά έχω, πάρτε τα αυτά και αφήστε με ήσυχη. Κρατούσε και ένα σαν… πιστόλι ή με κορόιδευε. Μετά ήρθε και ένας άλλος λίγο πιο παχουλός. Αυτό το παιδί ήταν νέο παιδί και μπορώ να σου πω ότι ήταν και συμπαθητικός, με κατάμαυρα ρούχα και κουκούλες, του λέω –Παιδάκι μου γιατί κάνεις αυτή την δουλειά δεν σκέφτεσαι την ψυχή σου; Και μου απαντάει άσε με τώρα με την ψυχή μου…!» ανέφερε χαρακτηριστικά στο protothema.gr.



Αξίζει να αναφέρουμε πως οι δύο ληστές ακινητοποίησαν τις δύο γυναίκες χωρίς να τις δέσουν ή να τις χτυπήσουν, μόνο δια στόματος κάτι που αναφέρει και η κυρία Χριστίνα Λαναρά.

«Συνέχεια μου έλεγε να μην κουνιέμαι και εγώ ήθελα να πατήσω το μπουτόν του συναγερμού που ήταν δίπλα μου. Δεν με άφησε να γυρίσω καθόλου σηκώνανε το στρώμα ότι έχω λεφτά από κάτω βγάλανε όλες τις ντουλάπες τις ανοίξανε μέχρι που βρήκαν εδώ πέρα και μου κατέστρεψαν το έπιπλο είχα κάπου στα 1.000 ευρώ μέσα και μου τα κάνανε όλα γης μαδιαμ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου