Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Τζένη Μπότση: Δεν είδα και τεράστια διαφορά μετά το μπότοξ

«Έχω συμφιλιωθεί με την εικόνα μου»Στην τελευταία της συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό και λίγο πριν την πρεμιέρα της με την παράσταση «Φόνισσες της Παπαδιαμάντη» η Τζένη Μπότση για τις αισθητικές επεμβάσεις, τα μπότοξ και τις αλλαγές στην εικόνα.

«Έχω συμφιλιωθεί με την εικόνα μου, γιατί πιστεύω ότι μεγαλώνω ωραία. Θέλω να διατηρούμαι καλά, πηγαίνω στο γυμναστήριο, προσέχω τι τρώω, αλλά δεν θα πέσω σε ακρότητες», είπε αρχικά η ηθοποιός που συστήθηκε στο κοινό ως μια από τις πιο σέξι γυναίκες της γενιάς της και πρόσθεσε μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ!: «Πρώτη φορά έκανα μπότοξ στα 37 μου για να σβήσω τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια μου, αλλά έχω πάνω από δυο χρόνια να το επαναλάβω. Εδώ που τα λέμε δεν είδα και καμιά τεράστια διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου