Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Levi's: Ο «βασιλιάς των τζιν» θέλει να πάει κόντρα στο ρεύμα

Η εταιρεία αναζητά τρόπους για να επανέλθει δυναμικά στην αγορά «στοιχηματίζοντας» ξανά στη μεσαία τάξη που την ανέδειξε.Ρήγματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην πάλαι ποτέ αυτοκρατορία της Levi's, η οποία έχει δει τα τελευταία χρόνια τις πωλήσεις της να συρρικνώνονται από τη δεκαετία του 1980 όταν ακόμα και ο Μπρους Σπρίνγκστιν είχε διαλέξει τα τζιν της εταιρείας για την εμφάνισή του στο εξώφυλλο του άλμπουμ του «Born in the USA».Όπως αναφέρει σε εκτενές δημοσίευμά του ο Economist, oι πωλήσεις της αμερικάνικης Levi Strauss, μια εταιρεία -ηγέτης στο χώρο των τζιν παγκοσμίως, η οποία ιδρύθηκε πριν 161 χρόνια, έφτασαν στο απόγειό της το 1990 (8 δισ. δολάρια), όμως μέχρι το 2009 συρρικνώθηκαν στο μισό.Αν και τα κέρδη της έχουν σταθεροποιηθεί από τότε η εταιρεία αναζητά τρόπους για να επανέλθει δυναμικά στην αγορά «στοιχηματίζοντας» ξανά στη μεσαία τάξη που την ανέδειξε.Το νέο μάρκετινγκ plan περιλαμβάνει την επιστροφή στις αμερικάνικες ρίζες ενώ θέτει στο επίκεντρο, αντί για την εταιρεία (στην οποία προσανατολίζονταν τα προηγούμενα χρόνια), τους καταναλωτές και τις ζωές τους.




Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου