Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ

ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Παύλος Γερουλάνος και Σπύρος Ζαγάρης  στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο - 2010
«Πρόσφατα το όνομά μου, «έπαιξε» σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Φωτογραφίες μου από παλαιότερες δημόσιες εμφανίσεις αλλά και προσωπικές με την γυναίκα μου σε
διακοπές και την εγγονή μου στην αυλή του σπιτιού μου (από αναρτήσεις στο διαδίκτυο) φιγουράριζαν σε ενημερωτικές και μη εκπομπές, αλλά και σε blogs, με τίτλους σαν κι αυτόν: «3,5 εκατομ. απέκρυψε ο πρώην δήμαρχος που εμπλέκεται στο σκάνδαλο του κωπηλατοδρομίου» ή ακόμα χειρότερα «ζημίωσε τον δήμο 3,5 εκατομ. που βρέθηκαν στον λογαριασμό του» κλπ.
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Επίσκεψη- Βηρυτός Δεκ.2009
Η έκφραση «μου ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι», δεν περιγράφει ικανοποιητικά το αρχικό συναίσθημα. Μετά ακολούθησε βροχή τηλεφωνημάτων από φίλους – νά' ναι καλά, που μου δήλωναν την εμπιστοσύνη και την στήριξή τους, αλλά κι αρκετούς περίεργους- αυτοί πάντα υπάρχουν, που ήθελαν να βεβαιωθούν αν στέκομαι ακόμα όρθιος.
Παρά τις αντίθετες απόψεις της οικογένειάς μου (δεν χρωστάμε εξηγήσεις σε κανέναν, όσοι μας ξέρουν δεν πιστεύουν αυτές τις συκοφαντίες, οι άλλοι δεν μας ενδιαφέρουν- ήταν κυρίως η άποψη της γυναίκας μου) εγώ αποφάσισα να διαλέξω για άλλη μια φορά τον ξεκάθαρο δρόμο των γραπτών εξηγήσεων, όπως έκανα πάντα στην «πολιτική» διαδρομή μου, γιατί τα γραπτά μένουν.
Η όλη υπόθεση ελέγχου μου από το Σ Δ Ο Ε, άρχισε πριν μερικά χρόνια μετά από καταγγελία πρώην εκδότριας της περιοχής μας, η οποία με κατήγγειλε ότι διάγω βίο προκλητικά πολυτελή, ότι διαθέτω θαλαμηγό 60μ., ότι ενέχομαι στο «σκάνδαλο» του κωπηλατοδρομίου, ότι κερδοσκοπούσα από τα ταξίδια της φλόγας του μαραθωνίου (!!) και άλλα βδελυρά. Δεν θα ασχοληθώ περισσότερο με την εν λόγω «δημοσιογράφο» που έχει καταδικασθεί από πολλούς αιρετούς της περιοχής μας για τα συκοφαντικά της δημοσιεύματα .
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
SIBERIAN MARATHON - 2010
Είναι γνωστό στους συντοπίτες μου, ότι παρά την ακίνητη περιουσία που κληρονόμησα από τον παππού μου και τον πατέρα μου, δουλεύω από 14 χρονών –απ’ όταν έμεινα υπεύθυνος της οικογένειάς μου, λόγω του ξαφνικού θανάτου του πατέρα μου- αξιοποίησα την κληρονομιά μου, κι εξακολουθούμε η γυναίκα μου κι εγώ να δουλεύουμε σκληρά στις οικογενειακές μας επιχειρήσεις. Ουδέποτε προκαλέσαμε με την συμπεριφορά μας, ούτε και άλλαξε προς το καλύτερο η περιουσιακή μας κατάσταση από την ενασχόλησή μου με τα κοινά. Το αντίθετο έγινε.
Με αφορμή λοιπόν τις καταγγελίες της «κυρίας δημοσιογράφου», ελέγχθηκα διεξοδικά για την περίοδο 2004-2011 . ΄Ανοιξαν οι λογαριασμοί μου , και μάλιστα διασταυρώθηκαν με του ιδιώτη που φέρεται ότι εισέπραξε την αποζημίωση του κωπηλατοδρομίου.
Κι επειδή «ουδέν κακόν αμιγές καλού» φάνηκε ξεκάθαρα ότι δεν έχω καμιά σχέση με τον εν λόγω ιδιώτη . Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα από την αναλυτική κίνηση των λογαριασμών μου (από το 2000 έως σήμερα, πριν δηλαδή και από το ελεγχόμενο διάστημα) ότι ουδέποτε είχα ή έχω τραπεζικό λογαριασμό με καταθέσεις 3,5 εκατομ. ευρώ στην Τράπεζα Πειραιώς .Το μεγαλύτερο ποσό που υπήρχε καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης αυτών των λογαριασμών ήταν το 2000 σε δρχ. τότε 836.088 δηλ. 2.500 ευρώ περίπου.
(Τα στοιχεία βρίσκονται στα χέρια του εκδότη της εφημερίδας, γιατί δεν μπορώ να κυκλοφορώ με αυτόν τον τεράστιο όγκο χαρτιών, για τον όποιον ενδιαφερόμενο).
Οι όποιες «φορολογικές παραβάσεις» τυχόν προέκυψαν από τον εξονυχιστικότατο έλεγχο του ΣΔΟΕ, δεν αφορούν την ανάμειξή μου με τα κοινά και είναι θέμα που θα λυθεί με τον λογιστή και τον δικηγόρο μου. Ήδη εργαζόμαστε για την παροχή εξηγήσεων σε περιπτώσεις που όπως π.χ. έδωσα κάποια φύλλα επιταγών στα ανίψια μου για να τα διευκολύνω στην ανακαίνιση του μαγαζιού τους. Τα χρήματα που κατατίθεντο για την κάλυψη της επιταγής , θεωρήθηκαν ως αποκρυφθέν εισόδημα. Θα έπρεπε δηλαδή να έχω κάνει σύμβαση δανείου με τα παιδιά της αδελφής μου.
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Eιδική τιμητική διάκριση για τον Σπύρο Ζαγάρη και την Μαρία Πολύζου ,από το ίδρυμα George Best Costacos, για την παγκόσμια προβολή του μαραθωνίου και της επετείου των 2500 χρόνων
Τέτοιου είδους παραβάσεις, όμως, δεν αποτελούν φοροδιαφυγή, ούτε απόκρυψη εισοδημάτων, ούτε off shore εταιρίες, ούτε καταθέσεις εκατομμυρίων.
Πώς προκύπτει λοιπόν αυτός ο τεράστιος θόρυβος γύρω από το όνομά μου; Και γιατί; Ή καλύτερα γιατί πάλι τώρα;
Γιατί παρασχέθηκε η κάλυψη του «τεκμηρίου της αθωότητας» και η απόκρυψη των στοιχείων ενός παιδεραστή, ενός δολοφόνου, ενός μεγαλεμπόρου ναρκωτικών, δεκάδων φοροφυγάδων κι εμένα όχι μόνο δεν προστατεύτηκε το όνομά μου αλλά βγήκαν και «εισαγγελικού» τύπου σχόλια για την προέλευση των δήθεν αποκρυφθέντων χρημάτων;
Αυτά είναι ερωτήματα που θα φροντίσω να απαντηθούν, με όποιο κόστος.
-Ας έρθουμε όμως στο «σκάνδαλο» του κωπηλατοδρομίου, που ταλανίζει την τοπική μας κοινωνία πολλά χρόνια. Στο βαθμό που με αφορά ήταν και παραμένει μια σκευωρία, που κατ’ αρχήν σκόπευε να με εμποδίσει να πάρω μέρος στις δημοτικές εκλογές του 2006, διεκδικώντας την τιμητική θέση του δημάρχου Μαραθώνα.( Αυτή ήταν και η τοποθέτηση της τότε υποστηρίκτριας και μετέπειτα διώκτριας «δημοσιογράφου» με πλήθος δημοσιευμάτων)
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Xiamen 2011 - Συνέδριο : «Μαραθώνας και δημοσιότητα»
Η κατηγορία για μένα ήταν ότι το 2004, όταν ήμουν αντιδήμαρχος, καθυστέρησα να πρωτοκολλήσω ένα έγγραφο που αφορούσε δίκη για απαλλοτρίωση στην περιοχή του κωπηλατοδρομίου με συνέπεια να μην παραστεί ο δήμος και να ζημιωθεί. Δεν είναι αλήθεια. Το έγγραφο, ένα από τα χιλιάδες που έφταναν στο δήμο εκείνη την περίοδο και μάλιστα για υπόθεση που ο Δήμος δεν ήταν διάδικος, προωθήθηκε και πρωτοκολλήθηκε κανονικά και μάλιστα αναρτήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου, αφού υπογράφηκε από τριμελή επιτροπή αρμοδίων υπαλλήλων 15 μέρες πριν από τη δίκη. Όλα αυτά αποδεικνύονται από το ίδιο το έγγραφο, το οποίο φέρει τόσο τις υπογραφές των τριών υπαλλήλων, όσο και την ημέρα και ημερομηνία ανάρτησής του, που ήταν Πέμπτη 8 Απριλίου 2004. Κάποιοι προκειμένου να με εμπλέξουν επιχείρησαν την παραποίηση της ημερομηνίας ανάρτησης (ώστε να φαίνεται ότι έγινε μετά τη δίκη) από 8 σε 28, με την προσθήκη ενός 2 μπροστά από το 8. Για κακή τύχη των εμπνευστών της σκευωρίας, η ημερομηνία που επέλεξαν δεν είναι Πέμπτη, όπως ολογράφως αναφέρεται στο έγγραφο. Αυτό και μόνο αρκεί για να αναδείξει την σκευωρία. Προσθέτω ότι με βάση τα κτηματολογικά διαγράμματα και τους πίνακες της απαλλοτρίωσης που έγιναν το 2000, ο Δήμος Μαραθώνα δεν αναφέρεται ως ιδιοκτήτης της επίδικης έκτασης (ιδιοκτήτες φαίνονται ο ιδιώτης, το Μουσείο Μπενάκη και το ελληνικό δημόσιο). Στην υπουργική αυτή απόφαση ΦΕΚ του 2001 δεν γίνεται λόγος για δικαίωμα του δήμου Μαραθώνα, ούτε η τότε δημοτική αρχή αντέδρασε. Εγώ δεν ήμουν τότε στον δήμο, αλλά ήταν αντιδήμαρχος αυτός που με κατήγγειλε κατόπιν.
Αφού ο κύριος αυτός –πάνω από 24 χρόνια δημοτικός σύμβουλος, δημαρχεύων κι αντιδήμαρχος το επίμαχο διάστημα των απαλλοτριώσεων για τα ολυμπιακά έργα, ήξερε την περιουσία του δήμου στο σημείο αυτό, γιατί δεν αντέδρασε και δεν τη διεκδίκησε τότε;
Αντίθετα εγώ, σε ανύποπτο χρόνο, όταν ανέλαβα τον Ιανουάριο 2003 αντιδήμαρχος Μαραθώνα, είχα ως πρώτο μέλημα την διασφάλιση της ακίνητης περιουσίας του δήμου. Ζήτησα κι έλαβα από το υποθηκοφυλακείο Μαραθώνα αντίγραφο της μερίδας του δήμου και έφερα το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να μάθω πού βρίσκονται τα ακίνητα που αναγράφονται στη μερίδα μας. Αξέχαστη μου έμεινε η απάντηση του μετέπειτα καταγγέλτη μου : «τι ψάχνεις, νεκρούς στους πεθαμένους;»
Αυτά τα αναφέρω γιατί θέλω να αποδείξω ότι η προάσπιση των συμφερόντων του δήμου και η προστασία της περιουσίας του υπήρξε βασικό και μόνιμο ενδιαφέρον μου.
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Στους αγώνες που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βετεράνων Αθλητών, στην μνήμη του Αντ. Τρίτση, υπό την αιγίδα του Δήμου Παλ. Φαλήρου, ο Σπ. Ζαγάρης κατέλαβε την πρώτη θέση στο αγώνισμα δρόμου 100μ.
Με το που φέρνει λοιπόν θέμα στο συμβούλιο την δήθεν συμμετοχή μου στο σκάνδαλο, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος –τη στιγμή που εκδήλωνα την πρόθεσή μου να διεκδικήσω τις επόμενες δημοτικές εκλογές, κουνώντας ένα φάκελο με «όλα τα στοιχεία της απάτης», ζήτησα να λάβω αντίγραφα για να ενημερωθώ. Τότε ως δια μαγείας ο φάκελος εξαφανίσθηκε, οι αριθμοί πρωτοκόλλων άλλαξαν, έγιναν διάφορα μαγικά ( ή μήπως είναι οι συνήθεις πρακτικές;) με φανερή ανάμειξη και ανθρώπων που συμπτωματικά μέχρι πρόσφατα ήταν στο δημοτικό συμβούλιο κι απ’ ότι ξέρω ελέγχονται.
Για την υπόθεση του κωπηλατοδρομίου κλήθηκα να καταθέσω, όπως κι όλα τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου. Ουδέποτε κλήθηκα να απολογηθώ, ούτε μου απαγγέλθηκε επίσημα οποιαδήποτε κατηγορία.
Είμαι βέβαιος ότι και η πλειοψηφία των συντοπιτών μου έχει πειστεί για την αθωότητά μου, αφού με εξέλεξαν δήμαρχο, παρά τις συκοφαντίες.

Η υπόθεση όμως αυτή χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον για να πλήξει την αξιοπιστία μου και να θίξει την προσωπική και πολιτική εικόνα μου. Και βλέπω ότι εξακολουθεί να «πουλάει». Δεν παραβλέπω και το γεγονός ότι και το έδαφος είναι πρόσφορο . Υπάρχει μια γενικότερη απαξίωση της πολιτικής, τα οικονομικά σκάνδαλα σκάνε το ένα μετά το άλλο, οι άνθρωποι είναι πολύ πιεσμένοι από τις ανάγκες της καθημερινότητας κι αγανακτούν με τις ατασθαλίες απ’ όπου κι αν προέρχονται. Το «κακό» λοιπόν πουλάει και τυχαίνει απίστευτης δημοσιότητας.
-Η δεύτερη συκοφαντική κατηγορία της πρώην εκδότριας αφορούσε την ύπαρξη 60μ θαλαμηγού. Μάλλον θα έχει πρόβλημα όρασης, αφού έκανε 60μ κότερο τη μόλις έξι (6) μέτρων φουσκωτή βάρκα μου, που ούτε κι αυτήν είχα την περίοδο της καταγγελίας. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να το ερευνήσει κι άκουσα γνωστή δημοσιογράφο να λέει σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι με ανακάλυψαν από την αδήλωτη θαλαμηγό μου(!!!).
Θα ήταν για γέλια όλα αυτά, κι άλλα που ειπώθηκαν για έκλυτο και σπάταλο βίο, αν δεν προκαλούσαν τεράστια ψυχική αναστάτωση στην οικογένειά μου.
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ
Με τον πρόεδρο της ΔΟΕ Τόμας Μπαχ στην Αρχαία Ολυμπία για Αφή Ολυμπιακής Φλώγας
Παρά την προσπάθειά μου δεν είχα δυστυχώς την ευκαιρία να τύχει η παροχή εξηγήσεών μου και οι απαντήσεις μου την ίδια εθνική εμβέλεια που είχαν οι αβάσιμες κατηγορίες εναντίον μου.
Αιωρούνται λοιπόν οι συκοφαντίες, μηρυκάζουν οι χαιρέκακοι, κάποιοι έφτασαν να μεταφράσουν την είδηση και να την στείλουν στο εξωτερικό, βεβαιώνοντάς με ότι υποκρύπτεται σκοπιμότητα.
Μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα με τους λασπολόγους. Θεωρούσα την όλη υπόθεση απλώς εμμονή της πρώην δημοσιογράφου που έχει αυτό χρισθεί «αδέκαστος κριτής» των πάντων. Από δω και πέρα όμως είμαι αποφασισμένος να καταφεύγω στη δικαιοσύνη κάθε φορά που κάποιος επιχειρήσει να πλήξει την τιμή και την υπόληψή μου. Το χρωστώ στην οικογένειά μου που έχει ταλαιπωρηθεί πολύ.»
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΑΡΗΣ 

2 σχόλια:

  1. Σπύρο εκτίθεσαι!!! Δεν έχεις αφήσει χωράφι για χωράφι να μην τον καταπατήσεις στο Μαραθώνα.Σπύρο,σώπαινε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ψεύτης και καταπατητής! βρε τι ψηφίσαμε για δήμαρχο τότενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου