Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Mercedes-AMG GT

Αρχικά, η νέα Μούσα από το Affalterbach θα έχει μία πιο «φρέσκια» εμφάνιση, σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, με αλλαγές σε μικρά σημεία του αμαξώματος, κρατώντας πάντως τις αναλογίες απαράλλαχτες.

Αυτό σημαίνει το εμπρός καπό θα καλύπτει μία μεγάλη επιφάνεια, ο χώρος αποσκευών θα είναι αναλογικά μικρός, ενώ θα έχουμε και άλλα στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής. Στο εμπρός μέρος, έχουμε μια αεροτομή που επεκτείνεται προς τα κάτω κατά περίπου 40 χιλιοστά, σε ταχύτητες πάνω από 100 χλμ./ώρα, ενώ στο πίσω μέρος αντίστοιχα το μοντέλο έχει μια αεροτομή που αναπτύσσεται σε πέντε διαφορετικές θέσεις.

Από την AMG προκύπτει πως ο βενζινοκινητήρας V8 twin-turbo με χωρητικότητα 4,0 λίτρων, θα διατίθεται από την έναρξη κιόλας των πωλήσεων της GT δεύτερης γενιάς. Το μοτέρ αυτό θα έχει λίπανση ξηρού κάρτερ, ενώ όπως συμβαίνει παραδοσιακά, η συναρμολόγησή του θα γίνεται στο χέρι.

Η AMG εργάζεται επίσης σε μία νέα έκδοση, την GT 63 S E-Performance, η οποία θα μοιράζεται το ίδιο σύνολο βενζίνης και το υβριδικής τεχνολογίας σύστημα plug-in που γνωρίζουμε από την GT 63 S E-Performance 4-Door Coupe. Το σύνολο αυτό, συνδυάζει τον V8 κινητήρα της GT 63 με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με συνδυαστική ισχύ 842 ίππων και 1.470 Nm ροπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου