Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

Παναγιώτης Ράμφος: Εμβόλιο για έναν από τους ήρωες στη φωτιά στο Μάτι

Είχε σώσει τη μητέρα του και δεκάδες ανθρώπους κατά τη διάρκεια της φονικής πυρκαγιάς
Ο Παναγιώτης Ράμφος ήταν ένας από τους ήρωες της φονικής φωτιάς στο Μάτι. Με την ψυχραιμία και το θάρρος του έσωσε όχι μόνο την μητέρα του, αλλά και γείτονες, την ώρα που η πύρινη λαίλαπα πλησίαζε απειλητικά στα σπίτια.
Σήμερα ο Παναγιώτης Ράμφος, έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό. Όπως ο ίδιος έγραψε στο Facebook, ήταν χαλαρός, έγινε γρήγορα και δεν ένιωσε πόνο. Και προτρέπει στις ευπαθείς ομάδες να κάνουν το εμβόλιο, και παράλληλα να μην ακούει κανείς ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με την ιατρική επιστήμη, όσον αφορά τον εμβολιασμό.

«Σήμερα έκανα την πρώτη δόση εμβολίου...χαλαρά γρήγορα και χωρίς κανένα πόνο. Την έκαναν μαζί με εμένα γιατροί νοσηλευτές και φυσικοθεραπευτές...στο νοσοκομείο Έλενα. Θέλω να ξαναζήσω την ζωή που έχω χάσει...να μην πεθάνει άλλος απ' τον ιό... μεγάλος - μικρός...οι ευπαθείς ομάδες προτείνω να το κάνουν...100% σαν φυσικοθεραπευτής... διαβάστε, ρωτήστε τον ιατρό σας...η γνώμη μου είναι να μην ακούτε ανθρώπους που δεν έχουν σχέση με την ιατρική επιστήμη...το ξέρω πως πολλοί φίλοι απ' εδώ είναι κατά...κι εγώ ήμουν μέχρι που έχασα δικό μου ανθρωπο....εγώ απλά έγραψα την γνώμη μου ανοιχτά...και να ξέρετε σέβομαι την δικιά σας...ο χρόνος όλα θα τα δείξει...εύχομαι υγεία σε όλους και στις οικογένειές σας...δεν θεωρώ κανέναν αρνητή η ψεκασμενο...όπως νομίζω κι εσείς θα σεβαστείτε την απόφαση κάποιων να κάνουν το εμβόλιο...».

Ο Παναγιώτης Ράμφος είχε συγκλονίσει με τις μαρτυρίες του για την φονική φωτιά στο Μάτι. Κατάφερε να σώσει τη μητέρα του, αλλά και γείτονές του. Σήμερα ακόμη παλεύει όπως και εκατοντάδες άλλους κατοίκους στο Μάτι να ξαναφτιάξει το σπίτι του στην περιοχή, το οποίο κάηκε ολοσχερώς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου