Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Cizeta V16T

Το Cizeta V16T του 1993 είναι το σασί # 101 και παραγγέλθηκε από την Hong Seh Motors για λογαριασμό του γνωστού συλλέκτη αυτοκινήτων. Ωστόσο, πριν φτάσει στη συλλογή του Σουλτάνου, προβλήθηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 1993.
Εάν δεν ξέρετε τι εστί Cizeta V16T, μην αισθάνεστε άσχημα, καθώς δεν είστε οι μόνοι.Η παρουσία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είχε μεγάλη διάρκεια. Το συγκεκριμένο μοντέλο που κάποτε ήταν στο στόλο των αυτοκινήτων του Σουλτάνου του Μπρουνέι, είναι προς πώληση και αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να θυμηθούμε τι σημαίνει Cizeta V16T. Το συγκεκριμένο, όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα του Σουλτάνου, δεν ταξινομήθηκε ποτέ και σπάνια κυκλοφορούσε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έχει μείνει ουσιαστικά χωρίς χιλιόμετρα σε όλα του τα χρόνια και όπως φαίνεται, σήμερα έχει μόλις 983 χιλιόμετρα στο κοντέρ του.



Όπως μπορείτε να δείτε, το V16T είναι σε κατάσταση «βιτρίνας» καθώς η βαφή είναι άψογη και δεν υπάρχουν σημάδια σκουριάς. Ακόμη και τα ελαστικά φαίνεται πως είναι εκείνα της πρώτης τοποθέτησης καθώς ο κωδικός τους χρονολογείται από το 1993. Το εσωτερικό είναι σε άριστη κατάσταση, καθώς τα καθίσματα μοιάζουν να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ. Ωστόσο, το αρχικό ραδιόφωνο μοιάζει να χρειάζεται λίγη φροντίδα ή καλύτερα, αντικατάσταση. Παρ ‘όλα αυτά, το αυτοκίνητο είναι αναμφισβήτητα το καλύτερο δείγμα Cizeta που υπάρχει στον κόσμο. Το μοντέλο σχεδίασε ο Marcello Gandini, ο οποίος εκείνη την εποχή, είχε την ευθύνη για την εμφάνιση κάποιων μοντέλων της Lamborghini με τις Countach, Diablo και Miura να είναι αυτές που ξεχωρίζουν από το βιογραφικό του

.



Δεδομένου αυτού δεν αποτελεί έκπληξη το ότι η Cizeta μοιάζει να είναι μοντέλο από τη γκάμα της Lambo. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά καθώς η Cizeta εφοδιάζεται με έναν κινητήρα V16 χωρητικότητας 6,0 λίτρων που διαθέτει 64 βαλβίδες, οκτώ εκκεντροφόρους, δύο συστήματα ψεκασμού καυσίμου, τέσσερις κυλινδροκεφαλές και δύο καδένες χρονισμού. Ο τεράστιος από κάθε άποψη κινητήρας αυτός, παρήγαγε 547 ίππους. Σε ότι αφορά την τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, όπως φαίνεται αυτή έχει διαμορφωθεί στα 609.580 ευρώ, που αν μπορούμε να την κρίνουμε, μοιάζει αρκετά λογική για κάποιον που θέλει να βάλεις τη συλλογή του ένα τόσο σπάνιο και ιδιαίτερο μοντέλο, σε τόσο καλή κατάσταση.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου