Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Κωμωδία: Δεν παραιτείται ο Παπαχριστόπουλος μετά τα παρακάλια Βούτση!

Ο Νίκος Βούτσης τον παρακάλεσε να περιμένει πέντε ημέρες ώστε να ψηφιστεί από την
Βουλή το πρωτόκολλο κύρωσης της ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, λέει ο ίδιος
Δεν παραιτήθηκε από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος.
Όπως είπε ο ίδιος μετά την συνάντησή του με τον πρόεδρο της Βουλής το μεσημέρι της Παρασκευής, ο ίδιος ο κύριος Βούτσης τον παρακάλεσε να περιμένει πέντε ημέρες ακόμα, ώστε να ψηφιστεί από την Βουλή των Ελλήνων το Πρωτόκολλο Κύρωσης της ένταξης της «Βόρειας Μακεδονίας» στο ΝΑΤΟ.
Ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος, του οποίου η παραίτηση είχε προαναγγελθεί από την ημέρα ψήφισης της Συμφωνίας των Πρεσπών στη Βουλή, έφτασε τελικά στο γραφείο του Νίκου Βούτση λίγο πριν το μεσημέρι. Νωρίτερα είχε ισχυρισθεί στους δημοσιογράφους που τον αναζήτησαν ότι.... είχε χαλάσει το αυτοκίνητό του και γι' αυτό καθυστερούσε.

Λίγο πριν φτάσει τελικά στη Βουλή, ο κύριος Παπαχριστόπουλος συνομίλησε τηλεφωνικά με το ΘΕΜΑ 104,6 και τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, στον οποίο είπε ότι... παρερμηνεύτηκαν τα περί αυτοκινήτου που χάλασε.
«Ποιο αυτοκίνητο; Τι εννοείς; Αστεία πράγματα. Με πήρε (σ.σ. δημοσιογράφος) και του είπα ότι πάω να φτιάξω την κουκούλα μου που έχει σκιστεί εδώ και δύο μήνες. Ένα Smart έχω», είπε και πρόσθεσε απαντώντας για το αν θα παραδώσει την έδρα του: «Ναι παιδί μου θα την παραδώσω, τα δανεικά μου έχω μάθει να τα επιστρέφω. Σήμερα». Μάλιστα στην παρατήρηση πως δεν φαίνεται να... πολυβιάζεται, απάντησε: «Εγώ δεν το πολυβιάζομαι;».

Είκοσι λεπτά αργότερα, βγαίνοντας από το γραφείο του Νίκου Βούτση, αποκάλυψε στους δημοσιογράφους πως η παραίτηση αναβάλλεται εκ νέου...

Φαίνεται πως ο εξευτελισμός της Βουλής δεν έχει τέλος και πως πλέον όσα διαδραματίζονται στο ελληνικό κοινοβούλιο θυμίζουν κωμωδία.

Η δήλωση του Θανάση Παπαχριστόπουλου, μετά την συνάντησή του με τον Νίκο Βούτση:


«Με παρακάλεσε ο πρόεδρος της Βουλής -επειδή για να ισχύσει η Συνθήκη των Πρεσπών, πρέπει το πρωτόκολλο του ΝΑΤΟ να ψηφιστεί- αυτή η παραίτηση να πάρει μια παράταση τεσσάρων-πέντε ημερών. Έχω υποσχεθεί να υποβάλω παραίτηση σήμερα. Δεν πειράζει, τα προσωπικά μου είναι πιο κάτω από την ένταση που υπάρχει και νομίζω ότι μέσα στην προσεχή εβδομάδα, θα τελειώσει αυτή η ιστορία. Τη στιγμή που ο πρόεδρος με παρακάλεσε, αναβάλλω την παραίτηση για 4 με 5 ημέρες και παίρνω το χρέος της ανακολουθίας μου. Η αμαρτία μου θα είναι αυτές οι 4 με 5 ημέρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου