Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

«Τρομακτικό και αβέβαιο να είσαι μετανάστης στις ΗΠΑ», λέει Ινδή ηθοποιός


«Έχω δει τι σημαίνει να αισθάνεσαι εκτοπισμένος. Προσπαθώ και χρησιμοποιώ την πλατφόρμα μου για να μιλήσω για καλοσύνη και συμπόνια», λέει η Πριγιάνκα Τσόπρα
Η Ινδή ηθοποιός, Πριγιάνκα Τσόπρα ένωσε τη φωνή της με εκείνους που τάσσονται υπέρ των μεταναστών και ασκούν κριτική στις πολιτικές του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ - από την απαγόρευση εισόδου στις ΗΠΑ σε πολίτες από μουσουλμανικές χώρες έως τον χωρισμό παιδιών μεταναστών από τις οικογένειές τους, όταν περνούν παράνομα τα νότια σύνορα της χώρας.

Η Πριγιάνκα Τσόπρα, η οποία γεννήθηκε στην πόλη Τζαμσχεντπούρ της Ινδίας, μίλησε για το τι σημαίνει να είσαι μετανάστης στην Αμερική σε συνέντευξή της στο περιοδικό Marie Claire.

Είναι «λίγο τρομακτικό» και «αβέβαιο» είπε. «Είμαι και εγώ η ίδια εργαζόμενη μετανάστρια. Έχω συνεργαστεί με τη UNICEF και με παιδιά πρόσφυγες. Έχω δει τι σημαίνει να αισθάνεσαι εκτοπισμένος. Προσπαθώ και χρησιμοποιώ την πλατφόρμα μου για να μιλήσω για καλοσύνη και συμπόνια. Εμείς ως άνθρωποι πρέπει να υπερασπιστούμε αυτό που πιστεύουμε ότι είναι σωστό και αυτό που αισθανόμαστε ότι είναι σωστό» τόνισε.

Η ηθοποιός των Quantico και Baywatch είπε ότι μοιράζεται τον χρόνο της μεταξύ Βομβάης και ΗΠΑ, συγκεκριμένα Νέας Υόρκης, στην οποία ο αρραβωνιαστικός της Νικ Τζόνας μεγάλωσε. «Είμαι υπήκοος Ινδίας. Είμαι εδώ με βίζα» ανέφερε. «Η [Αμερική] με αγκάλιασε θερμά. Έχω τρομερή αγάπη για την Αμερική, που είναι η χώρα που με φιλοξενεί εδώ και τόσα χρόνια».

Η ηθοποιός υπογράμμισε ακόμη ότι Αμερική για εκείνη σημαίνει «ελευθερία». «Είναι πραγματικά η γη της ευκαιρίας και ένα χωνευτήρι του κόσμου» σημείωσε.

Τα συναισθήματα της Τσόπρα για την ανάγκη συμπόνιας για εκείνους που έχουν μεταναστεύσει στις ΗΠΑ απηχούν όσα τόνισε το μοντέλο Τζίτζι Χαντίντ για την πολιτική χωρισμού παιδιών από τους γονείς τους στα σύνορα της χώρας.

Τον Ιούνιο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του W, η Χαντίντ απηύθυνε έκκληση στους ακόλουθούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αναλάβουν δράση για να υποστηρίξουν τους μετανάστες.

«Υπάρχουν κάποιες ιστορίες για παιδιά που οδηγούνται στις ΗΠΑ επειδή στο Μεξικό δεν είναι ασφαλή και δεν διαθέτουν τους πόρους που απαιτούνται για να έχουν πρόσβαση σε φροντίδα... Δεν γνωρίζετε τις μεμονωμένες ιστορίες και τις τραγικές εμπειρίες που έχουν βιώσει αυτοί οι άνθρωποι και δεν θα χρειαζόταν να έρχονται εάν στη γειτονική χώρα είχαν δικαιώματα και βοήθεια... Δεν αρχίζετε να σκέφτεστε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να βελτιώσουμε τη ζωή των ανθρώπων στις κοινότητες που βρίσκονται στην άλλη πλευρά των συνόρων, ώστε να μην χρειάζεται να διακινδυνεύουν καθημερινά τη ζωή τους για τις οικογένειές τους;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου